Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilka kläder..? Och vad kostar de?


Fred Perry Zip Crew tröja, 799kr
Fred Perry T-shirt, 350
JC Jeans, 599kr
Kalsonger Björn Borg, 149kr
random strumpor ^^
Lacoste skor (fodrade), 1000kr

Nåt i den stilen idag
  • 0
Finns en vit farfarströja på MQ som jag bara måste ha. Problemet är att den är av märket Bondelid och kostar därefter... 500 kronor.
  • 0
Fan, jag behöver någon snygg GG Allin tröja.
At the end of the rainbow there's no gold. Kill yourself.
  • 0
T-tröja från These Glory Days - 199 kr på Carlings.
Träningsbyxor från Adidas - Som jag fått av min skola, gratis.
Kalsonger från Björn Borg - 99 kr.
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Just nu? Ingenting.

Igårkväll (senaste stunden med kläder):

Vita jeans, JC, 500 kr. minns ej märket då de ligger i tvätten.

Vit billig tunn- tröja från Maxi, inget märke, 49 kr.

Lila sammetskavaj, Suitopia för något år sedan, 2 100 har jag för mig.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Mörkblå jeans - NN07 - 1499 kr

Vit t-shirt - Valient - 199 kr

Röd luvtröja - Penfield - 50 dollar

Kalsonger och strumpor - New Body - Gratis!

  • 0
En allmän klädfråga. Jag ska på maskerad på lördag och hade behövt ha en vit skjorta, vill inte råka förstöra min enda fina skjorta som är i vitt, och en röd slips. Var bör jag leta för att komma undan så lindrigt som möjligt?

H&M är redan ett alternativ, vit skjorta för 149 kronor och röd slips för 99 kronor.
  • 0
  • Ree
  • Ree
Har gått ner en massa i vikt och ska förnya min garderob. Har hittat en massa bilder jag tänkt använda som inspiration. Är dock 31, så det är kanske en lite mognare smak?

http://imgur.com/a/mbwso

Inga kommentarer eller råd behövs. Tänkte bara dela med mig.
  • 0
Citerar Aaandy:
En allmän klädfråga. Jag ska på maskerad på lördag och hade behövt ha en vit skjorta, vill inte råka förstöra min enda fina skjorta som är i vitt, och en röd slips. Var bör jag leta för att komma undan så lindrigt som möjligt?

H&M är redan ett alternativ, vit skjorta för 149 kronor och röd slips för 99 kronor.


HM lär vara de bästa alternativet. Dressmannkan ibland ha sådant billigt, men de sitter i regel fasansfullt på en.
  • 0
Någon som har erfarenhet av att beställa kläder från ebay? Insåg vilka otroliga priser amerikanarna bjuds på; och beställde en Kashmirtröja från Ralph för en sjättedel av vad NK kräver. Visserligen begagnad.

Jag är sugen på att beställa ett par Loafer's också, men storlekarna är kniviga.

edit: whyyyy tull whyyy WHYYY
in your rearview mirror is the motherfucking law
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!