LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Övrigt

      Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

      Naruto


      Citerar Perluck:
      Sakura kramade om honom som hon gjorde efter Pain biten.


      Ja fast hon ljög ju bara för att få Naruto att sluta jaga Sasuke Naruto sa ju det själv. Visst så gillar väl hon han lite också. Men tycker Hinata är bättre men det är bara det som jag tycker
      RKR:mongwai [PSN:mongwai_89]
      • 0
      Citerar mongwai:
      Citerar Perluck:
      Sakura kramade om honom som hon gjorde efter Pain biten.


      Ja fast hon ljög ju bara för att få Naruto att sluta jaga Sasuke Naruto sa ju det själv. Visst så gillar väl hon han lite också. Men tycker Hinata är bättre men det är bara det som jag tycker


      Syftade på momentet efter att Spoiler poiler:Pain besegrades lilla du Vackert på den biten, Hinata tycker jag dock är lite tråkig på det sättet. Vilken av dem de blir spelar egentligen ingen roll, men i mina ögon så är Sakura och han det bästa paret, speciellt när jag såg dem i momentet ovan.

      Inga andra karaktärer hittills som gav den massiva vibben.
      I bajs växer det bäst
      • 0
      Citerar Perluck:
      Citerar mongwai:Citerar Perluck:
      Sakura kramade om honom som hon gjorde efter Pain biten.


      Ja fast hon ljög ju bara för att få Naruto att sluta jaga Sasuke Naruto sa ju det själv. Visst så gillar väl hon han lite också. Men tycker Hinata är bättre men det är bara det som jag tycker

      Syftade på momentet efter att Spoiler poiler ain besegrades lilla du Vackert på den biten, Hinata tycker jag dock är lite tråkig på det sättet. Vilken av dem de blir spelar egentligen ingen roll, men i mina ögon så är Sakura och han det bästa paret, speciellt när jag såg dem i momentet ovan.

      Inga andra karaktärer hittills som gav den massiva vibben.


      A läste fel. Jo då var hon faktiskt okej Men gissar på att det kommer bli Sakura och Naruto tillslut då man har sätt de senaste avsnitten Spoiler: med Naruto mamma och pappas berättelse
      RKR:mongwai [PSN:mongwai_89]
      • 0
      • Trog
      • Trog
      Bra kapitel. Gillar chibi-Kurama. Märkte ni att Rikidou var ljushårig? Har säkert gult hår han med, och är en Uzumaki.
      I just dont know what went wrong
      • 0
      Gillade kapitlet, riktigt bra flashback.
      Nigga Stole My Yoshi!
      • 0
      Citerar mongwai:
      A läste fel. Jo då var hon faktiskt okej Men gissar på att det kommer bli Sakura och Naruto tillslut då man har sätt de senaste avsnitten med Spoiler poiler:Naruto mamma och pappas berättelse


      Jo håller med, även en stärkande faktor. Om det blir Hinata istället så klyvs hela saken itu, vilket bara känns trist.
      I bajs växer det bäst
      • 0
      Citerar Trog:
      Bra kapitel. Gillar chibi-Kurama. Märkte ni att Rikidou var ljushårig? Har säkert gult hår han med, och är en Uzumaki.


      Jo, jag misstänker också det.
      Undrar hur dem kommer göra med detta "mötte" i animen, med tanke på att Naruto redan känner Utakata från hans fillers-arc?
      "There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
      • 0
      Citerar Super Mario 128:
      Undrar hur dem kommer göra med detta "mötte" i animen, med tanke på att Naruto redan känner Utakata från hans fillers-arc?


      Möjligen någon liten förändring i bemötandet, tror dock inte att det kommer vara någon skillnad. Fillers är fillers, speciellt dem som bryter mot huvud-handlingen på detta vis. Kommer vara skumt för de som sett alla fillers dock. Alltså tror jag att mötet kommer vara enligt mangan.

      Citerar Trog:
      Bra kapitel. Gillar chibi-Kurama. Märkte ni att Rikidou var ljushårig? Har säkert gult hår han med, och är en Uzumaki.


      Jo, det var rätt förvånande faktiskt. Med tanke på att man tidigare bara fått se silhouetten i en annan form dessutom, i skugga. Tyckte det var riktigt ballt dock, han verkade riktigt vis. Detta betyder dock inte att han var en Uzumaki? Eller fanns klanen vid det skedet? Möjligen finns det en blodlinje ner i Uzumaki klanen?
      I bajs växer det bäst
      • 0
      • Trog
      • Trog
      Citerar Super Mario 128:
      med tanke på att Naruto redan känner Utakata från hans fillers-arc?


      WAIT WHAT!??!?!? Va det en non-filler-karaktär med i en filler (som inte var en "huvudkaraktär") NOW IM PISSED!
      I just dont know what went wrong
      • 0
      Men var han verkligen med i en filler arc?
      I bajs växer det bäst
      • 0
      Citerar Perluck:
      Men var han verkligen med i en filler arc?


      Ja.
      "En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
      • 0
      Citerar Trog:
      Citerar Super Mario 128:
      med tanke på att Naruto redan känner Utakata från hans fillers-arc?


      WAIT WHAT!??!?!? Va det en non-filler-karaktär med i en filler (som inte var en "huvudkaraktär") NOW IM PISSED!


      Japp, denna fillers-arc var precis efter Jiraiya dog. Om man intresserad av honom, kan den vara värd att kolla in den, man får dessutom lite bakgrundshistoria.
      "There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
      • 0
      • Trog
      • Trog
      Citerar Super Mario 128:
      man får dessutom lite bakgrundshistoria.


      Som ändå inte är canon. Inget med Utakata är canon i fillers. inte ens hans personlighet. (nu gissar jag bara, men känner på mig att jag har rätt)
      I just dont know what went wrong
      • 0
      Citerar Trog:
      k
      Som ändå inte är canon. Inget med Utakata är canon i fillers. inte ens hans personlighet. (nu gissar jag bara, men känner på mig att jag har rätt)


      Jag ser det som canon i alla fall, om inte Kishi skulle göra en åt han, men det kommer han troligtvis inte göra. Jag tror dock att man kan se den arcen som canon eftersom man även få se när Pain fångar honom(det visar dem inte i mangan).
      "There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
      • 0
      • Trog
      • Trog
      What? Är Pain också med?
      I just dont know what went wrong
      • 0
      Citerar Trog:
      What? Är Pain också med?


      Japp, men det är väl inget att vara sur över?
      "There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
      • 0
      • Trog
      • Trog
      Jo. För andra karaktärer än Konoha-ninjor ska hålla sig utanför fillers. Blir så fruktansvärt dumt då. DET ÄR INTE CANON! Och Pain (Nagato) är min favoritkaraktär.
      I just dont know what went wrong
      • 0
      Håller jag inte med om, fillers blir bara bättre om mer canon-karaktärer är med. Denna fillers var inte bara fillers, utan den gav en bakgrund-historia till en canon-karaktär, som inte fick någon i mangan. Mer sådan fillers säger jag inte nej till. Du borde egentligen vara glad att Pain(Nagato) får mer screentime, om han nu är din favorit. Sen kan jag säga att Pain bara var med lite i slutet.
      "There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
      • 0
      • Ree
      • Ree
      Citerar Trog:
      CANON

      "Kanon" på svenska. ;9
      • 0
      Senaste avsnittet var grymt bra, synd att det var så kort och måste vänta 1 vecka till
      RKR:mongwai [PSN:mongwai_89]
      • 0
      Även fast jag älskat de senaste två kapitlen (571 var säkert bland de bästa i serien) så ser jag nästan mest fram emot morgondagens kapitel!
      Föredrar hellre en kamp mellan Naruto och Tobi än Naruto och fem "Tailed Beasts"!
      Art is not ink on paper, characters made of stone nor visions of a calm world. No, Art is nothing less than ONE HELL OF AN EXPLOSION!
      • 0
      • Trog
      • Trog
      Känns som det här tråden har dött lite. Senaste kapitlet kom igår och ingen har skrivit här än. Hursomehelst så var det helt ok. Gillade Hinatas del, slutet och vad vi kan förvänta oss. Hoppas att Shinobi stoppas/möter Sasuke. Men vad hände med Madara, Kabuto och alla kages?
      I just dont know what went wrong
      • 0
      Citerar Trog:
      Känns som det här tråden har dött lite. Senaste kapitlet kom igår och ingen har skrivit här än. Hursomehelst så var det helt ok. Gillade Hinatas del, slutet och vad vi kan förvänta oss. Hoppas att Shinobi stoppas/möter Sasuke. Men vad hände med Madara, Kabuto och alla kages?


      Ja, var väl ett sådant kapitel som var bra ur seriens vinkel men inget att uppmärksamma sig åt.
      Är det bara jag som stör mig lite på att kriget nästan verkar vara slut? Alla Zetsus verkar ha försvunnit, alla zombies verkar vara förseglade för deras motståndare nu är på väg mot Naruto o.s.v.
      Är lite skeptisk till den händelsen...
      Art is not ink on paper, characters made of stone nor visions of a calm world. No, Art is nothing less than ONE HELL OF AN EXPLOSION!
      • 0
      Citerar Trog:
      Hoppas att Shinobi stoppas/möter Sasuke...


      ...Men att Sasuke hinner döda Sakura först.
      I can't change my past, but who the fuck are you to predict my future?
      • 0
      • Trog
      • Trog
      Citerar Hemligt:
      ...Men att Sasuke hinner döda Sakura först.


      Så Sasuke ska döda Sakura innan han stöter på den gruppen av folk där Sakura är?
      I just dont know what went wrong
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!