Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Naruto


Citerar Trog:
Så Sasuke ska döda Sakura innan han stöter på den gruppen av folk där Sakura är?


Nej, han ska hinna döda henne innan han stoppas. Det eller så får han gärna vinna och döda alla, skulle vara en intressant vändning.
I can't change my past, but who the fuck are you to predict my future?
  • 0
Citerar daniel_1995:
Nooooooo http://mangastream.com/content/jump


Aa, läste det där också! Faktiskt väldigt tragiskt efter alla högkvalitekapitel de ha gett oss.

Däremot var stämningen lika när One Manga stängde men när många insåg att det fanns så många liknade sidor så slutade alla sörja. Jag är dock nu kräsen på stora, högupplösta bilder utan "smuts", som kan förekomma på de större hemsidorna.
Art is not ink on paper, characters made of stone nor visions of a calm world. No, Art is nothing less than ONE HELL OF AN EXPLOSION!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Ta det lungt, det finns många sidor man kan läsa Naruto på. Det är ingen bristvara direkt.
I just dont know what went wrong
  • 0
mm, mangareader t.ex.
Take it Easy but do take it
  • 0
Sasuke verkar hålla på bli galen = me like, Itachi vs Sasuke nästa avsnytt?
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Citerar daniel_1995:
Sasuke verkar hålla på bli galen = me like, Itachi vs Sasuke nästa avsnytt?


det har väl hänt för ett bra tag sen redan?
Normal is overrated
  • 0
Hatar dock mangareader, då typ var tredje/varannan sida inte går att läsa..
Politiker är bra, ändå tills dom gör någonting
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar Zack strife:
det har väl hänt för ett bra tag sen redan?


ja, både en och två gånger. Men det betyder inte att det inte händer igen.

Undrar va tusan Suigetsu hittade för något.
I just dont know what went wrong
  • 0
Gillar att Sasuke känns Crazy och inte Emo, om ni fattar vad jag menar. Känner att han passar i den roll han är nu och jag är inte en "Hate Sasgay" person alls!
Är även väldigt nyfiken på vad Suigetsu hittade. Gissar även på att Juugo kommer möta Kimmimaro.
Hoppas verkligen inte att Kishi hoppar för mycket mellan scenerna och att exempelvis Kakuzu och Deidara inte försvann helt plötsligt...

Har ni andra tänkt på att Juubi kan ha något med "Den demoniska statyn" att göra då båda har samma kroppsform vid överkroppen?

http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/9964901c5ae30ed9691b4a906
e7a98aa/http://i560.photobucket.com/albums/ss49/TenraiSenshi/J
ubi_ColourphaseFinal.jpg


http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2010/280/3/e/gedo_statue__narut
o_512_by_amy7550-d308qzq.jpg
Art is not ink on paper, characters made of stone nor visions of a calm world. No, Art is nothing less than ONE HELL OF AN EXPLOSION!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Kimimaro har redan blivit förseglad, gissar på samma sak med Deidara och Kakuzu.

Citerar Rahelon:
Har ni andra tänkt på att Juubi kan ha något med "Den demoniska statyn" att göra


You dont say!
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
Kimimaro har redan blivit förseglad


Jaså, hur vet du det?

Citerar Trog:
You dont say!


Att de hör ihop enligt "The Moon Eye´s Plan" vet man ju redan, men jag menade att de faktiskt kan vara samma kropp, trots det att den ska finnas på månen. Det är knappast uppenbart...
Art is not ink on paper, characters made of stone nor visions of a calm world. No, Art is nothing less than ONE HELL OF AN EXPLOSION!
  • 0
Citerar Rahelon:
Har ni andra tänkt på att Juubi kan ha något med "Den demoniska statyn" att göra då båda har samma kroppsform vid överkroppen?


Det tror jag helt klart. Men inte för att de är lika.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Senaste animé avsnittet alltså. Jävla osynliga ninjor som skär lök i min omgivning!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Senaste kapitlet var helt ok. Gillar att Orochimaru fortfarande har med ett finger i leken, som vi fick även fick se i förra kapitlet.
I just dont know what went wrong
  • 0
Tycker fan att det är så jävla kul att se att den först Hokagen sitter fast överallt! Måste vara creepy för Madara att ha sin ärkefiende på sitt bröst. Så jävla fult! XD
Men serien är spännande nu tycker jag. Väldigt intresserad över vad som kommer hända mellan Sasuke och Itachi för andra gången. Frågan är om deras möte endast blir ett passerande, då man fick se Sasuke upptäcka Itachi men inte vice versa.

Gillar även att serien fortfarande verkar kunna ge grundliga flashback till alla karaktärer. Att nu även Oonoki fick lite rampljus var faktiskt trevligt, för förut gillade jag honom inte, men nu är hans ställning till handlingen passande.
Art is not ink on paper, characters made of stone nor visions of a calm world. No, Art is nothing less than ONE HELL OF AN EXPLOSION!
  • 0
Är det någon här som har en aning eller fundering på vad det kan vara som Suigetsu och Juugo hittar i Orochimarus näste?
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar SayrroW18:
Är det någon här som har en aning eller fundering på vad det kan vara som Suigetsu och Juugo hittar i Orochimarus näste?


Kanske hur man blir odödlig, vilket var ett av Orochimarus stora mål. Krävs säkert att man har Sharingan...
I just dont know what went wrong
  • 0
Det låter faktiskt rimligt.
  • 0
Gillade hur Itachi hanterade mötet med Sasuke, eftersom jag innan var väldigt skeptisk över att de båda skulle mötas igen efter en sådan klockren död för 200 kapitel sedan...

Sedan gillar jag även denna högmodighet Madara har. Tror inte att han blir någon som dör inom snar framtid direkt.
Art is not ink on paper, characters made of stone nor visions of a calm world. No, Art is nothing less than ONE HELL OF AN EXPLOSION!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar Rahelon:
Tror inte att han blir någon som dör inom snar framtid direkt.


Nä, och Tsunades skitsnack va ju bara pinsamt.
I just dont know what went wrong
  • 0
  • Trog
  • Trog
Intressant vändning i slutet. Tror nog det blir sasuke och Itachi VS Kabuto.
I just dont know what went wrong
  • 0
Äntligen lite dramatik.

Citerar Trog:
Intressant vändning i slutet. Tror nog det blir sasuke och Itachi VS Kabuto.


Vi får väl hoppas. För det känns ju lite lamt om det skulle bli Itachi vs Sauske. IGEN!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Vänta nu, hur tänkte jag där. Varför skulle Sasuke hjälpa Konoha (om inte han blev övertalad av Itachi) kan bli en "Sasuke vs Itachi, Itachi vs Kabuto"-strid.
I just dont know what went wrong
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!