Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Spelsaga medverka och detta blir bra!


Här tänkte jag att vi ärade Gr medlemmar ska göra en spel berättelse!
Jag börjar skriva 1-3 meningar och sen fortsätter vi så det blir en lång historia.
OBS den måste inte handla helt om spel men det måste vara spelfigurer och omgivningar och så men det kan handla om att han/hon kom till stockholm!
Ok låt historien starta!

För mycket länge sen på en planet utanför vårat solsystem bodde det en man vid namn Link.
Han hade fått som uppdrag av sin far konungen Wario att åka till planeten Zebes för att där döda en förskräcklig varelse vid namn Ridley som hade orsakat kaos och dödat massor av invånare.
Han hade fått lov att ta med sig två vänner på sin färd och han valde då......
  • 0
Alla dessa trådar har stängts, så jag ser inte varför denna skulle hållas öppen.
Min bil är jättebra. Jag ligger alltid först i bilköerna.
  • 0
Vrf ska den stängas?
  • 0
Sök gärna efter de gamla trådarna och se motivationen där.
Min bil är jättebra. Jag ligger alltid först i bilköerna.
  • 0
Ingen avstängning hittills
  • 0
Vänta lite? Var det inte en exakt lika dan tråd med exakt samma historia som blev stängd för någon vecka/månad sen?
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Skitsamma jag fortsätter på sagan..

För mycket länge sen på en planet utanför vårat solsystem bodde det en man vid namn Link.
Han hade fått som uppdrag av sin far konungen Wario att åka till planeten Zebes för att där döda en förskräcklig varelse vid namn Ridley som hade orsakat kaos och dödat massor av invånare.
Han hade fått lov att ta med sig två vänner på sin färd och han valde då...... Mästerkatten och RetroGamez . Mästerkatten hade som speciallitet att fräsa så att alla fiender blev rädda. RetroGamez var en skillad mekaniker som man skulle ha bra användning för om skeppet gick sönder. Så satte dem fart mot Zebes. ......
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
  • Phip
  • Phip
För mycket länge sen på en planet utanför vårat solsystem bodde det en man vid namn Link.
Han hade fått som uppdrag av sin far konungen Wario att åka till planeten Zebes för att där döda en förskräcklig varelse vid namn Ridley som hade orsakat kaos och dödat massor av invånare.
Han hade fått lov att ta med sig två vänner på sin färd och han valde då...... Mästerkatten och RetroGamez . Mästerkatten hade som speciallitet att fräsa så att alla fiender blev rädda. RetroGamez var en skillad mekaniker som man skulle ha bra användning för om skeppet gick sönder. Så satte dem fart mot Zebes. ......När de hade kommit bara en liten bit blev skeppet attackerat av den onde icepepsii och hans högra hand Hönken. De blev en bra kamp men Mästerkatten och RetroGamez kämpade på bra och Hönken och icepepsii tvingades och fly undan för den här gången. RetroGamez satte fart och laga skeppet som höll på att störta mot planeten Jeramo.....
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
  • ses
  • ses
För mycket länge sen på en planet utanför vårat solsystem bodde det en man vid namn Link.
Han hade fått som uppdrag av sin far konungen Wario att åka till planeten Zebes för att där döda en förskräcklig varelse vid namn Ridley som hade orsakat kaos och dödat massor av invånare.
Han hade fått lov att ta med sig två vänner på sin färd och han valde då...... Mästerkatten och RetroGamez . Mästerkatten hade som speciallitet att fräsa så att alla fiender blev rädda. RetroGamez var en skillad mekaniker som man skulle ha bra användning för om skeppet gick sönder. Så satte dem fart mot Zebes. ......När de hade kommit bara en liten bit blev skeppet attackerat av den onde icepepsii och hans högra hand Hönken. De blev en bra kamp men Mästerkatten och RetroGamez kämpade på bra och Hönken och icepepsii tvingades och fly undan för den här gången. RetroGamez satte fart och laga skeppet som höll på att störta mot planeten Jeramo. Men det går aldrig som man tänkt sig. Helt plötsligt hoppade en internetpedofil fram och ville ha foton. Han blev mördad för att vara oetisk...
Reach out and touch faith!
  • 0
Citerar Wii nörden:
måste vara spelfigurer

Citerar Phip:
Mästerkatten och RetroGamez

Citerar ses:
icepepsii

Tror ni har fattat det här fel.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
  • Phip
  • Phip
Citerar Mr Fizhman:
Tror ni har fattat det här fel.


Ja kanske de? Men De var coola karaktärer ändå?
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Citerar Phip:
Ja kanske de? Men De var coola karaktärer ändå?

Haha, japp.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
  • Phip
  • Phip
Citerar Mr Fizhman:
Haha, japp.


Så varför inte fortsätta, de var en sån fin början.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
  • 420
  • 420
För mycket länge sen på en planet utanför vårat solsystem bodde det en man vid namn Link.
Han hade fått som uppdrag av sin far konungen Wario att åka till planeten Zebes för att där döda en förskräcklig varelse vid namn Ridley som hade orsakat kaos och dödat massor av invånare.
Han hade fått lov att ta med sig två vänner på sin färd och han valde då...... Mästerkatten och RetroGamez . Mästerkatten hade som speciallitet att fräsa så att alla fiender blev rädda. RetroGamez var en skillad mekaniker som man skulle ha bra användning för om skeppet gick sönder. Så satte dem fart mot Zebes. ......När de hade kommit bara en liten bit blev skeppet attackerat av den onde icepepsii och hans högra hand Hönken. De blev en bra kamp men Mästerkatten och RetroGamez kämpade på bra och Hönken och icepepsii tvingades och fly undan för den här gången. RetroGamez satte fart och laga skeppet som höll på att störta mot planeten Jeramo. Men det går aldrig som man tänkt sig. Helt plötsligt hoppade en internetpedofil fram och ville ha foton. Han blev mördad för att vara oetisk...
Sedan kom Banjo och kazooie och tog RetroGamez verktyg. Och sedan åkte Banjo och kazooie. Men nu kunde inte RetroGamez laga skeppet så nu var skeppet.......
420 för att 360 inte är tillräckligt
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!