Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

How I Met Your Mother


Bra serie. För de som inte vet så började säsong 5 visas får någon dag sedan i USA.
"They say their fans are ghosts. You don't see or hear them." Almunia about Chelsea
  • 0
hur jag träffade DIN mamma.
  • 0
Väntar med spänning på att säsong 4 ska släppas på DVD.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Jag vill bara veta vem mamman är
A fool is wise in his eyes...
  • 0
Relativt skön serie, men jag hatar verkligen huvudpersonen, det är endast Jason Segel och NPH som bär hela serien och de enda som får mig att garva.
-Juicy
  • 0
Citerar Durden:
http://itwasthebestnightever.com/


Avsnittet var faktiskt det bästa på länge.
I feel like a million bucks!
  • 0
Citerar Radim:
hur jag träffade DIN mamma.

Hur jag träffade ERAN mamma.
Krax.
  • 0
Citerar Asbest:
Bra serie. För de som inte vet så började säsong 5 visas får någon dag sedan i USA.


Helt undebar serie, såg 4 avsnitten av säsong 5 idag, sexless inkeeper, serien är bäst.

Citerar Durden:
http://itwasthebestnightever.com/


haha så skön
"Be larger than life, twice as nice as your idol, pump you with pride, then guide you straight to hell like the bible" - Big Pun
  • 0
Fastnar för denna serie mer och mer! Är inne på säsong 3 nu, helt underbart. =)
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
Klart för en sjätte säsong. Awesome.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
  • V
  • V
Boken The Bro code är awesome på alla håll och kanter.
YAWP!
  • 0
Citerar Denari:
Awesome.

Oerhört.

Synd nu dock på att inget avsnitt visades där borta igår, utan man får snällt vänta ytterligare en lång vecka.
  • 0
Citerar V:
Boken The Bro code är awesome på alla håll och kanter.


Amen to that!
Niclas Wallin / Gamereactor
  • 0
Legen.. Wait for it... Dary, legendary
  • 0
Citerar Dudibay:
Citerar Radim:hur jag träffade DIN mamma.

Hur jag träffade ERAN mamma.


Hur jag träffade ER mamma.

// Konstapel Språk
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Awesome serie, har nyss börjat se på tredje säsongen.
Vik hädan, troll.
  • 0
Tycker serien tappat en hel del. Dock har de sista avsnitten av säsong 5 varit relativt underhållande.
Ally's
  • 0
Jag gillar inte riktigt den flamsiga, orealistiska sidan som börjat dominera serien. Säsong fyra och fem känns i överlag betydligt tramsigare än de tidigare. Scherbatsky känns inte längre som en riktig människa, och Lily är tråkigare än någonsin. Marshall och Barney är fortfarande roliga, och Ted fungerar - men kvalitén är långt ifrån säsong ett och två då serien fortfarande kändes rolig på ett realistiskt sätt. Jag har aldrig varit något fan av att överdriva stereotyper till episka proportioner.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Citerar Livlig:
Jag gillar inte riktigt den flamsiga, orealistiska sidan som börjat dominera serien. Säsong fyra och fem känns i överlag betydligt tramsigare än de tidigare. Scherbatsky känns inte längre som en riktig människa, och Lily är tråkigare än någonsin. Marshall och Barney är fortfarande roliga, och Ted fungerar - men kvalitén är långt ifrån säsong ett och två då serien fortfarande kändes rolig på ett realistiskt sätt. Jag har aldrig varit något fan av att överdriva stereotyper till episka proportioner.


Kunde nog inte ha sagt det bättre själv än det faktum att dessutom Marshall återspeglar en alldeles överdriven stor mes.
Ally's
  • 0
It's Legendary!
Ja, och nej.
  • 0
Ted måste vara den drygaste karaktären någonsin

Gillar ändå serien tack vare Marshall och Barney.
  • 0
Riktigt rolig serie som jag följer.
Undrar såklart fortfarande vem som kan vara denna mamman.
''The reality is no match for the Legend.'' - Solid Snake
  • 0
Nytt avsnitt i USA ikväll, ladda upp piratskeppen!
What? We can't stop here, this is bat country.
  • 0
Någon mer än jag som har boken? Den är riktigt grym.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!