Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hur skulle DU vilja dö!


När jag är 80 typ ska jag lägga 95% av mina pengar på mat och dö i fetma. Underbart.
I think i stepped on your cat.. sort of.™
  • 0
Allvarligt så vill jag dö som martyr. Lönnmördad av den Amerikanske presidentens agenter, i kamp mot orättvisa och förtryck.

Jag ska ha beskjutits med hundratals kulor, framför en stor publikmassa, för att sedan ramla ner i en ravin, stendöd.

Sedan ska det bli upplopp, revolution och ett tredje världskrig.
  • 0
Jag vill faktiskt inte dö av ålderdom; det lär ju vara hemskt. Nej, som den mes jag är vill jag dö med en kula i huvudet, bara för att slippa känna smärta. Och sedan kommer jag skita på mig.
  • 0
Hellre leva.
I hate television. I hate it as much as peanuts. But i can`t stop eating peanuts. // Orsan Wells
  • 0
Citerar Crank:
Allvarligt så vill jag dö som martyr. Lönnmördad av den Amerikanske presidentens agenter, i kamp mot orättvisa och förtryck.

Jag ska ha beskjutits med hundratals kulor, framför en stor publikmassa, för att sedan ramla ner i en ravin, stendöd.

Sedan ska det bli upplopp, revolution och ett tredje världskrig.


snälla dö inte, vet du hur lite spel det kommer komma ut under ett världskrig.
Life comes and life goes
  • 0
.50 mot mitt huvud.

Nej, naturligt antar jag... Inte av nån jävla sjukdom som t.ex cancer, fyfan.

CANCER WILL NOT DEFEAT MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
  • 0
jag vill dö i strid.

jag mot 300 pers. springer fram med två uzis i händerna och pepprar ner hälften av dom och sen blir jag skjuten och faller ihop i slow motion.Sen blir jag ihågkommen som en hjälte (eller en riktig onding ) och det kommer att stå om mig i historieböckerna i flera tusen år .
jag insåg precis att jag finns
  • 0
När jag är 100+ år ska jag odla ett rejält skägg, skaffa full Gandalf-mundering inklusive stav, ställa mig på ett tågspår och när tåget är påväg mot mig ska jag skrika: YOUUU SHALL NOT PAAAAAAAAAAASS! och drämma staven i marken ögonblicket innan jag blir mosad.

Hur ärofyllt är inte det?
  • 0
Mitt ansikte mellan ett par boobs
I reject your reality and substitute my own :)
  • 0
  • Rash
  • Rash
Citerar bacon:
Mitt ansikte mellan ett par boobs


Vilket är dödligt, eller vadå? xD
"They're fools. You should eat them." - Urdnot Wrex
  • 0
Citerar Rash:
Citerar bacon:Mitt ansikte mellan ett par boobs

Vilket är dödligt, eller vadå? xD

Medans jag får en hjärtattack eller dör av ålderdom.
I reject your reality and substitute my own :)
  • 0
Citerar ziipoo:
Allvarligt så vill jag dö som martyr. Lönnmördad av den Amerikanske presidentens agenter, i kamp mot orättvisa och förtryck.

Jag ska ha beskjutits med hundratals kulor, framför en stor publikmassa, för att sedan ramla ner i en ravin, stendöd.

Sedan ska det bli upplopp, revolution och ett tredje världskrig.


Låter precis som sätett jag vill dö på Ellr ja nästan, stryk det där med ramla ner i ravinen:

Jag ska vara omringad när jag blir skjuten och man får i slow motion se när jag tar smällarna en efter en och sakta ramlar till marken och blir liggande i en konstig position. Kameran panerar runt scenen och åker mer och mer uppåt medans den siktar ner mot liket som ligger i centrum. Kameran fortsätter roter på sin väg upp och liket ligger där. Musiken känns påträngande och på ett trumslag blir allt svart och eftertexterna till mitt liv kommer upp!

Tillagt 2009-04-10 00:23:
Citerar bacon:
Medans jag får en hjärtattack eller dör av ålderdom.


Eller kvävs
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
  • Rash
  • Rash
Citerar nighthawk:
Eller kvävs


"They're fools. You should eat them." - Urdnot Wrex
  • 0
Att ha ansiktet mellan ett par bröst medans man dör av ålderdom... Låter... Fint.
  • 0
Självmord.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Jag skulle vela bli puttad ner för en riktigt brant trappa och tummla ner för den i typ ett år, sen när jag väl når botten så ska jag landa på en stor kudde som dämpar fallet men det kommer inte göra någon skillnad; för alla mina ben i kroppen kommer att vara krossade till ett fint pulver by then. Sen ska jag ligga där och långsamt kvävas till döds på den stora kudden. Långsamt och smärtsamt ftw!
A lie told often enough becomes the truth.
  • 0
.....under tiden då en snygg baywatchbrud försöker återuppliva mig!
det e en bra sätt att dö på.
//ingenmansland
  • 0
aids
alla som inte tycker som jag har fel
  • 0
Citerar ÖÖÖ:
När jag är 100+ år ska jag odla ett rejält skägg, skaffa full Gandalf-mundering inklusive stav, ställa mig på ett tågspår och när tåget är påväg mot mig ska jag skrika: YOUUU SHALL NOT PAAAAAAAAAAASS! och drämma staven i marken ögonblicket innan jag blir mosad.

Hur ärofyllt är inte det?

EPIC <3
  • 0
trycka ner en Molotov Cocktail i halsen och sedan slå på halsen med en hammare
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Filmellerbokatisering:

ÄdeOst gick ut från baren klockan 12 på fredagkvällen. Då ser han två männ i svarta kavajer, solglasbrillor och sånnadär coola kepsar med propeller på! Han förstår att FBI har spårat honnom och börjar springa! Männen kommer efter ridandes på upphetsade åsnor! Han lyckas springa in i en gränd och där tar han fram två uzi, en i varje hand och mepprar ner männen! Men då kommer en hel armé med sånnadär snubbar och börjar skjuta! ÄdelOst lyckas Hoppa undan de flesta skotten med hjälp av sina matrix kunskaper men blir träffad och får ett skrapsår på ryggen!

Nästa kväll har han sex med 10 superheta damer endast iklädda gröna foppatofllor och trycket blir så högt att det forsar blod ur skrapsåret och ÄdelOst faller ihop död!

Är inte det ett vackert sätt att dö?!
ÄdelOst skapades en gång utav Marsianer som först skulle använda det som drog...
  • 0
Citerar ÖÖÖ:
När jag är 100+ år ska jag odla ett rejält skägg, skaffa full Gandalf-mundering inklusive stav, ställa mig på ett tågspår och när tåget är påväg mot mig ska jag skrika: YOUUU SHALL NOT PAAAAAAAAAAASS! och drämma staven i marken ögonblicket innan jag blir mosad.

Hur ärofyllt är inte det?


LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Citerar Crank:
Allvarligt så vill jag dö som martyr. Lönnmördad av den Amerikanske presidentens agenter, i kamp mot orättvisa och förtryck.

Jag ska ha beskjutits med hundratals kulor, framför en stor publikmassa, för att sedan ramla ner i en ravin, stendöd.

Sedan ska det bli upplopp, revolution och ett tredje världskrig.


WORD. En episk död.
This is not an Exit.
  • 0
Skulle vilja dö i kampen mot nazismen
  • 0
Citerar braindead:
Citerar Crank:
Allvarligt så vill jag dö som martyr. Lönnmördad av den Amerikanske presidentens agenter, i kamp mot orättvisa och förtryck.

Jag ska ha beskjutits med hundratals kulor, framför en stor publikmassa, för att sedan ramla ner i en ravin, stendöd.

Sedan ska det bli upplopp, revolution och ett tredje världskrig.


WORD. En episk död.



http://office.microsoft.com/sv-se/word/default.aspx
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!