Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Snus, cigg eller alkohol?


Snusar varje dag och jag varierar ganska så ofta, däremot röker jag inte så mycket. Alkohol slinker ner i mig de flesta helgar, jag älskar alkohol!
  • 0
  • Bewi
  • Bewi
Röker som en dåre. Tyvärr.

Dricker inte för tillfället då jag tar Concerta mot min ADHD.
  • 0
Hur kan man få diskutera alkohol när man inte får diskutera andra droger? Alkohol är ju en drog???
  • 0
usch röknig, det är förjävligt när man går på stan eller rent av väntar på bussen och så får någon för sig att ta fram en cigg. Luktar förjävligt och skadar dig, jävligt idiotiskt.
be together, not the same
  • 0
Citerar HenrikStåhl:
Hur kan man få diskutera alkohol när man inte får diskutera andra droger? Alkohol är ju en drog???


Förmodligen förbjuden narkotika, koffein är också en drog.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
  • over
  • over
Inget.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Den här tråden är ett skämt
be together, not the same
  • 0
Glöm inte sex! Så har ni de fyra hörnstenarna!
  • 0
Kapten Snus vit stark mint är riktigt god och har ett riktigt bra pris. Den ligger skönast under läppen.
  • 0
grov lös
  • 0
Röker och det har jag gjort ett tag. Får ta och lägga av i framtiden, men det är svårt.
  • 0
Göre. Slipper du lukta krematorium både från käften och kläderna. Nä, bland det värsta jag vet är när man är hemma hos sig med några polare. Sitter i soffan och chillar med lite öl. Och så har nån polare tagit med en annan polare som bara helt plötsligt tänder en cigg. Jag skiter om det är-23 ute. Du sunkar fan inte ner min lägenhet med den skabbiga cigg lukten.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Citerar Holmfrid:
Nä, bland det värsta jag vet är när man är hemma hos sig med några polare. Sitter i soffan och chillar med lite öl. Och så har nån polare tagit med en annan polare som bara helt plötsligt tänder en cigg. Jag skiter om det är-23 ute. Du sunkar fan inte ner min lägenhet med den skabbiga cigg lukten.


Få saker känns ju så 1980-taligt sluskpunkigt som att röka inomhus i en lägenhet, dricka burköl och fimpa rätt på den sunkiga vaxduken som pryder köksbordet. Få saker är lika skönt som att lämna den lägenheten sen å andra sidan - finns det fortfarande folk som lite på en klackspark tänder en cigg inomhus nuförtiden?
  • 0
Finns väl ingenting så ljuvligt som dansk cigarrök i vardagsrummet?
  • 0
Inget av dem, någonsin.
Petter Hegevall / Gamereactor
Lite lite alkohol, ibland. Lite lite lite.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Moose:
Citerar Holmfrid:Nä, bland det värsta jag vet är när man är hemma hos sig med några polare. Sitter i soffan och chillar med lite öl. Och så har nån polare tagit med en annan polare som bara helt plötsligt tänder en cigg. Jag skiter om det är-23 ute. Du sunkar fan inte ner min lägenhet med den skabbiga cigg lukten.

Få saker känns ju så 1980-taligt sluskpunkigt som att röka inomhus i en lägenhet, dricka burköl och fimpa rätt på den sunkiga vaxduken som pryder köksbordet. Få saker är lika skönt som att lämna den lägenheten sen å andra sidan - finns det fortfarande folk som lite på en klackspark tänder en cigg inomhus nuförtiden?


Ja, senast för en vecka sen så drar vi till mig på efterfest. En snubbe sätter sig ner i soffan i mitt vardagsrum och tänder bara en cigg. Så tyvärr existerar det sådana idioter.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Citerar Holmfrid:
En snubbe sätter sig ner i soffan i mitt vardagsrum och tänder bara en cigg.


Hahaha, det låter ju som en ganska härlig typ.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar metroid_79:
grov lös


Finns inget bättre
  • 0
alkohol, och cigarr ibland
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
fyre meg opp på noe molly cyrus
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!