Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Inglourious Basterds


Citerar The Vision:
Så jävla klockrent.


Spoiler
Det roligaste är ju att den tredje faktiskt kunde italienska, iaf den mest övertygande. Och Hugo fick mest sitta och blänga på kaptenen.
Spoiler
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Fyfan. Denna film måste komma ut på DVD nu! Så att jag kan sitta och skratta varje kväll.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
Fyfan. Denna film måste komma ut på DVD nu! Så att jag kan sitta och skratta varje kväll.


Skulle behövas för att friska upp minnet, kommer inte ihåg mycket trots det bara var tre dagar sedan jag såg den
"Det finns dagar då Fantomen lämnar djungeln och åker in till stan för att hämta senaste numret av Gamereactor" (Gammalt Djungelordspåk)
  • 0
SPOILER

Citerar The Vision:
Haha. Hugo är sur på Nazi-kaptenen och det blir så jävla klockrent när han skriver "King Kong" på kortet.


Sen att han sitter där och försöker dölja hur han rent psykiskt håller på att implodera av vrede för att QT sedan ska gå över till en scen där han piskas blodig. Underbart.

Citerar moviefreak:
Det roligaste är ju att den tredje faktiskt kunde italienska, iaf den mest övertygande.


Haha och Aldo var sämst.

SPOILER

Citerar The Vision:
Denna film måste komma ut på DVD nu!


Blu-ray!
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Citerar Brute:
Haha och Aldo var sämst.

Åh, vad jag älskar de scenerna.

Citerar Brute:
Blu-ray!

Då måste jag köpa en Blu-Ray-spelare tills dess.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar Brute:
Haha och Aldo var sämst.


Så jävla roligt!

Såg denna underbara film idag, klockren film verkligen. Till gränsen på en 10 faktiskt!

Riktigt sköna karaktärer och dialogen är ju som ett slag i magen! Man satt spänd genom hela filmen trots att det mesta var "bara" dialog. Fina flickor var det med också!

SPOILER!



Jag gillar när man får se "Björnjuden" för första gången och när helt plötsligt Hugos namn dyker upp i gult, klockrent verkligen!



SlUT SPOILER!
  • 0
Citerar Rallye:
Jag gillar när man får se "Björnjuden" för första gången och när helt plötsligt Hugos namn dyker upp i gult, klockrent verkligen!



Vi har typ tagit upp alla skämten men det känns som att det finns oändligt många kvar.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
Vi har typ tagit upp alla skämten men det känns som att det finns oändligt många kvar.


Ett måste sen när den släpps på DVD/Blue Ray!
  • 0
Vi får hoppas på någon Director's Cut!
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar moviefreak:
Vi får hoppas på någon Director's Cut!

Verkligen. Fast jag vill även att originalet skall finnas med. Det kanske blir överdrivet med Directors Cut. En special edition med Extras måste komma!
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar Brute:
Sen att han sitter där och försöker dölja hur han rent psykiskt håller på att implodera av vrede för att QT sedan ska gå över till en scen där han piskas blodig. Underbart.


Slutet på den scenen är nog en utav filmens bästa. Fyfan vad jag garvade.
Tufft ju.
  • 0
Vill så jävla gärna se den, men har för tillfället ingen att se den med och inga pengar att spendera åt en biobiljett just nu..
det är svårt att vara ödmjuk när man alltid har rätt
  • 0
Ska och se filmen på bio imorgon med några kompisar. Slutar skolan 17.00 och filmen börjar 18.00 så det blir perfekt för att man ska hinna äta lite. Hoppas verkligen att filmen är bra.
  • 0
Den är grym!
"Det finns dagar då Fantomen lämnar djungeln och åker in till stan för att hämta senaste numret av Gamereactor" (Gammalt Djungelordspåk)
  • 0
Undrar om man skulle ta och se den när den kommer till bion här i Järpen, den verkar ju grymt skön
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Någon som vet när den släpps till DVD och Blu-ray? Mot julhandlen förmodar jag.
Tufft ju.
  • 0
Citerar Tecrom:
Någon som vet när den släpps till DVD och Blu-ray? Mot julhandlen förmodar jag.


Om inte lite senare. The Dark Knight hade premiär 25/7 och släpptes på DVD och Blu-ray 9/12. Hoppas den släpps innan 2010 iaf.
A man can be an artist... in anything, food, whatever. It depends on how good he is at it. Creasey's art is death. He's about to paint his masterpiece.
  • 0
Citerar Itachi:
Om inte lite senare. The Dark Knight hade premiär 25/7 och släpptes på DVD och Blu-ray 9/12. Hoppas den släpps innan 2010 iaf.

Det hoppas jag med. Måste ju skriva ner den på min önskelista så päronen för köpa den åt mig.
Tufft ju.
  • 0
Såg filmen igår (eller i förrgår blir det väl nu) och jag tycker att den var riktigt bra faktist.

Spoiler

Skrattade som fan under scenen när de skulle prata italienska. Hela den scenen var bara helt klockren. Jag gillade också de lite oseriösa stilen på texten som visade namnen på en del tyska personer. Var inte alls vad jag hade förväntat mig.

Spoiler slut
  • 0
  • ses
  • ses
Jag såg den på bio igår.
Reach out and touch faith!
  • 0
  • Penn
  • Penn
Bwahaha. Underbart skön film. Loved it.

Det är inte illa när hela biosalongen applåderar efter att filmen är slut!
  • 0
Citerar Penn:
Det är inte illa när hela biosalongen applåderar efter att filmen är slut!


Nej precis, det kändes lite old-school.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
  • kraz
  • kraz
Så grymt bra film altså, det applåderades i vår biosalong också. Jag har nästan lust att gå och se den en gång till. Den var så oväntad på nåt sätt.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Brute:
Förövrigt var Hugo Stiglitz en grymt underhållande karaktär. :p


Jag instämmer till fullo.

Filmen är fantastisk.
I do not know what to say.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Sexscenen var förövrigt helt underbar! Jag blev så förvånad när det kom upp och sen höll jag på att kvävas av skratt i flera minuter.

Tillagt 2009-08-30 21:52:
Jag blev faktiskt förvånad över hur pass mycket humor det var i den.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!