Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Köp & Sälj


Skulle behöva tips här, är 2000 kr för ett 3DS XL + laddare + Pokémon X och Pokémon HeartGold något man bör hugga?
Glory to Arstotzka!
  • 0
Funderar på att sälja

Xbox 360 60GB Premium (inget problem under den tid jag ägt den alls)
- 2 kontroller
- Mass Effect 1-3
- Dead Space 1-3 (Dead Space 2 Collectors Edition, Dead Space 3 steelcase)
- Fable 2
- Gears of War 1-3
- Halo: Reach
- Street Fighter IV
- Darksiders
- (Kanske) Bioshock 2: Special Edition

Inget är spikat men vid intresse skicka ett medellande så kan vi kolla hur det blir!
I bajs växer det bäst
  • 0
  • Phip
  • Phip
Säljer just nu olika Lego minifigurer, bland annat Star Wars, Indiana Jones och Batman.

http://www.tradera.com/auktioner/LegoPro
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Hej gr. Jag tänkte nu sälja mitt x360 slim 250gb med 3 handkontroller (Varav en razer onza) med runt 20 spel. (Vill man veta vilka kan man alltid pm:a.

Samt ett Svart wii, med 2 wii motes (1 av dom är limited edition med zelda motiv.), 1 nunchuck. Och en pro controller samt 2 spel, mario kart och super smash bros brawl.

Alla sladdar finns såklart.

Om ni är intresserade så kan ni bara pm:a.
  • 0
Säljer olika nycklar till Origin som jag ej har användning av.

Dead Space
Mirrors Edge
Command & Conquer: Red Alert 3
Populous

PM:a vid intresse.
  • 0
Köpes:

Blu-ray spelare till PS3 (tjocka modellen) alternativt hel konsol med tex YLOD eller andra defekter (BD spelaren måste fungera)

PM:a
  • 0
Playstation 3 - Slim 500 GB

Bra skick på allt. Finns i Västerås men kan skickas.

Följande grejer finns med:

Killzone 2 och 3
Assassins Creed 2
Tekken 6
Singstar vol 1, Kent, Dance
Sports Champions
Portal 2
Def Jam Rapstar
Splinter Cell Blacklist
Time Crisis

2st trådlösa Singstar-mikrofoner
Move starter kit (kamera och 2st kontroller)
2st DS3

Kvitto och låda finns med. Köptes i mars i år om jag inte minns fel.
  • 0
Köper Nintendo 64 spel, spel, kartonger, manualer och kontroller är av intresse. Skriv vad ni har och hur mycket ni vill ha för prylarna!
  • 0
  • Phip
  • Phip
Har lagt ut nytt Lego på Tradera, bland annat tre hela set, Monster Fighters, Lego Creator och Lego City. Vi har också lite blandade Lego figurer ute, bland annat ett par coola gangstrar! Kolla in!

http://www.tradera.com/auktioner/LegoPro
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Jag har ett Wii U (den vita) med new super mario bros och en wii u pro controller svart.

2 tusen vill jag ha för det om någon är intresserad.
  • 0
Köpes: Ps4 bokning. känner ni att ni inte längre vill ha er ps4 bokning eller ni kanske har fler än 1. Då är jag intresserad av ett köp av eran köplats. Den ska helst finnas i stockholm/Uppsala. Skicka pm om ni har en bokning
  • 0
Köpes: Nintendo 64 spel samt Gamecube spel!

PM:a mig vad ni har att erbjuda.
  • 0
SÄLJES

SNES SPEL
Castlevania: Vampires Kiss (med box och instruktions bok) ok skick 1700:-

NES
Draculas Curses (Castlevania 3) (med box och instruktionsbok) bra skick. 500:-

Wii U
Basenhet + Pro-controller + Zombie U (knappt använt, en genomspelning av Zombie U) 32GB modellen. + extra stylus. Skärmskydd på Wii U controllern. 2000:-

Tavla
Handmålad tavla med omslaget till första Castlevania spelets motiv, utan text. Har ingen aning vem som gjort den eller vad den är målad med. Men är signerad på baksidan av någon lustigkurre som Simon Belmont 1691.
1700:-

köpare betalar frakt.
  • 0
Om det är någon som har lust att köpa lite datordelar, hör av er till mig. Ingen kommer antagligen att vara intresserad, men det skadar inte att fråga. Har ett ASUS Evo m4a87td (moderkort) med en AMD Phenom II X6 1055T i och två st 4GB-stickor RAM. Ett trådlöst nätverkskort till PCI, ett ASUS HD 6950 samt ett ASUS XONAR D1 7.1 PCI.

Som sagt; hojta till om ni är intresserade.
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
Citerar Setzer Silver:
Säljer kurslitteratur som användes vid en spelutbildning. Böckerna täcker speldesign, spelutveckling och modellering.

Perfekt för den som vill lära sig mer om speldesign.

http://www.tradera.com/spel-design-bocker--auktion_302948_1952
02044


Köpt
"My hat is my friend, it helps me relax"
  • 0
PS4+extra handkontroll+spel säljes. Endast avhämtning strax utanför Göteborg. 6500kr. Se min blogg. PM vid intresse.
Strutsar
  • 0
Har ett inplastat Killzone SF till PS4 som gärna bytes mot COD:Ghosts till PS4 eller NFS Rivals PS4
  • 0
Köpes: En Luigi's Mansion manual till gamecube.
  • 0
Årets mest eftertraktade julklapp - Playstation 4 säljes!

På Tradera och auktionen går ut imorgon onsdag.

http://bit.ly/Ja1AeY

Lycka till!
Sällan hostar hackspetten.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Har en PS4 Player Edition till salu, om det kan vara av intresse. Finns i Södertälje.

-------------
Nu är den borta.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!