Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Köp & Sälj


  • ica
  • ica
Jag har ett inplastat Zelda Collectors Edition till GC. Bud på det?

Jag har också en PS2 Slim i obruten förpackning. Bud?

Även ett inplastat Dino Crisis till PS1. Bud?
Hälsa din syster tack för senast!
  • 0
Jag har en Division voucher som ger hela spelet till PC.
Då jag inte har en vettig PC att spela det med så byter jag gärna mot ett spel på PS4 eller cash.

Är intresserad av Nathan Drake Collection.
Vm Kaos Gatvm Ok Kosmos
  • 0
  • D3us
  • D3us
Citerar the_svart:
Jag har en Division voucher som ger hela spelet till PC.
Då jag inte har en vettig PC att spela det med så byter jag gärna mot ett spel på PS4 eller cash.

Är intresserad av Nathan Drake Collection.


Hur mycket pengar kan du tänka dig sälja för?
  • 0
Citerar D3us:
Citerar the_svart:Jag har en Division voucher som ger hela spelet till PC.
Då jag inte har en vettig PC att spela det med så byter jag gärna mot ett spel på PS4 eller cash.

Är intresserad av Nathan Drake Collection.

Hur mycket pengar kan du tänka dig sälja för?


Det går för 399 enligt prisjakt så 300 borde vara rimligt tycker jag.
Vm Kaos Gatvm Ok Kosmos
  • 0
Har ett presentkort på Gamestop med 1195 kr på som jag tänkte sälja för 800 om någon är intresserad, skickar det såklart fraktfritt.
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Säljer dessa PS3-spel (bud):

• Dragon Age: Origins
• Dragon Age II
• Far Cry 3
• Hitman: Absolution
• L.A Noire
• Metal Gear Rising: Revengeance
• Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
• Splinter Cell: Blacklist
• Uncharted 2: Among Thieves

Budgivning sker i PM, köparen står för frakten.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Fortfarande ingen som nappat på The Division till PC för 300 så jag sänker till 200 pengar.
Skicka ett PM till mig så hör jag av mig! SÅLD
Vm Kaos Gatvm Ok Kosmos
  • 0
Hallå!

Säjer fyra stycken Bloodborne böcker 255 sidor. Den officiella konstboken direkt från Japan, ej släppt i Europa eller Amerika. Helt nya och aldrig bläddrade i. Säjer dessa fyra eftersom beställningen från Japan gick åt helvete så jag fick fem eftersom min japanska är rätt rostig.

http://www.tradera.com/item/3018/254834939/bloodborne-official-artworks-japansk-engelsk-255-sidor

http://www.tradera.com/item/3018/254835195/bloodborne-official-artworks-japansk-engelsk-255-sidor

http://www.tradera.com/item/3018/254835214/bloodborne-official-artworks-japansk-engelsk-255-sidor

http://www.tradera.com/item/3018/254835234/bloodborne-official-artworks-japansk-engelsk-255-sidor
  • 0
Intresserad av att köpa Just Cause 3 och/eller Far Cry Primal ouppackade till PC.

Bjuder 200 spänn plus frakt för Just Cause 3 och 250 spänn plus frakt för Far Cry Primal. PM:a!
  • 0
Citerar Moose:
Bjuder 200 spänn plus frakt för Just Cause 3 och 250 spänn plus frakt för Far Cry Primal

Just Cause 3 går för 259:- på MediaMarkt men endast 250:- för Primal är ju bara...
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar Kanutus:
Just Cause 3 går för 259:- på MediaMarkt men endast 250:- för Primal är ju bara...


Hahah, om jag smäller upp en "köper"-post så tänker jag väl fan inte drämma till med marknadspris?
  • 0
Citerar Moose:
Hahah, om jag smäller upp en "köper"-post så tänker jag väl fan inte drämma till med marknadspris?
`
Näe, inte om man förväntar sig att få sitt erbjudande accepterat.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Skänker ett gäng GR-tidningar, från och med nummer 61 till och med 117 (Nummer 66 saknas dock) samt den engelska versionen, nummer 18 till 23. Samtliga är intakta och i bra skick, en eller två dubbletter finns nog...

Har även en INKOMPLETT fransk utgåva av Infamous 2 hero edition, det som finns kvar är själva kartongen, statyetten/figuren och serietidningen. Spelet och replica-väskan försvann i flytt, därav skänks även denna.

Finns i Nacka, skickar ej, först till kvarn.
  • 0
Har ett Radeon HD7870 till salu som funkar klockrent.
Säljes pga uppgradering.
Bud tas emot via PM!
  • 0
Säljer The Division till PS4 i utmärkt skick.
450kr. PMa vid intresse!
"What can I do? I'm just one person." - Said by millions of people.
  • 0
Byter Fifa 2016 till Xbox One (digital kod, full game download) mot någon av följande:

Quantum break
GTA V (antingen till Xbone eller ps4)
EA Access 12 månaders abonnemang
Rare Replay
Might & Magic Heroes VII (steam)

eller 250kr via swish...
  • 0
Har ett stycke The Division till PS4 som jag gärna byter mot Ratchet and Clank eller Quantum Break.

Kan även säljas för 400 kronor
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
  • Ree
  • Ree
Säljer en The Division-kod till PC, för 250kr eller högsta bud. Skicka PM.
  • 0
Då var det dags igen. Med tanke på att de inte andvänds, så sveriges billigaste PS4-spel??

Allt i fint skick.

Lego Marvel Super Heroes 85:-
Assassins Creed IV Black Flag 65:-
Fifa 15 40:-
Watch Dogs 80:-

Frakt (24 /post eller hämtas i norra Stockholm (SOLNA) goda referenser finns från tradera/Loading. Min bank är swedbank och Swish går utmärkt. Paketpris går ju ordna!!

Gillar inte se spel liggandes. The Witcher 3/Dark Souls 3 tar all tid. Skicka PM här eller min mail [email protected]

Tack på förhand!
Harmony is the way of winning
  • 0
  • 6948
  • 6948
Köper gärna Gamereactor #16 & #19 om de är i fint skick.
"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!