Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

En tråd om sex 2.0


Citerar Zem1an:
jag bara har svårt att random börja prata med någon jag inte känner om inte de startar samtalet.


This. Är definitivt inte osocial eller något sådant, men att från ingenstans slänga ur sig något att prata om finner jag ofta svårt. Har man väl börjat prata kan jag fortsätta hur länge som helst (nåja...)

Hursomhelst är detta riktigt irriterande när man ska ragga eller dylikt. Glömmer aldrig när en kompis sa att han fixat ett säkert kort åt mig på en fest. "Gå fram och kyss henne eller något bara, jag vet redan att hon vill!".
Självklart så blev jag ju misstänksam när min polare kommer från ingenstans och säger något sådant, så därför kände jag att jag måste prata med henne först, för att veta om det han sa var sant eller inte. Kolla stämningen liksom.

Självklart slår tystnaden till och jag vet för mitt liv inte vad jag ska säga. Tillslut får jag ur mig ett "du hette Rebecka vaa?" "aaa" svarar hon och ler. Ställd av den pinsamma stunden gick jag därifrån på en gång.

Såhär i efterhand undrar jag vad fan jag sysslade med för hon stod, fullt synligt, och bara väntade på att jag skulle ta första steget, men jag sabbade allt genom att halta fram ord som var helt överflödiga. Även om jag vet att det var mitt fel så skyller jag på min kompis för att han inte var tydlig nog med att det var på riktigt och inget skämt för att skämma ut mig. Fast det lyckades jag med ändå...
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Är det någon som vet om några sexställningar som passar sig bra om längdskillnaden mellan tjejen och killen är markant? Då snackar jag om en höjdskillnad på runt fyra dm.

Edit: naturligtvis känner jag till några stycken (de mest uppenbara, typ skeden) men har inte hittat någon annan som känns bekväm.
  • 0
Citerar Fakil:
Är det någon som vet om några sexställningar som passar sig bra om längdskillnaden mellan tjejen och killen är markant? Då snackar jag om en höjdskillnad på runt fyra dm.

Edit: naturligtvis känner jag till några stycken (de mest uppenbara, typ skeden) men har inte hittat någon annan som känns bekväm.

Ridställningen bör ju vara detsamma oavsett längdskillnader, prova med killen både sittandes och liggandes. Doggy-style borde också fungera hyfsat väl. Att köra någon variant av missionären fast med killen stående på knä (och tjejens ben uppåt eller åt ena sidan) bör också det fungera.
  • 0
Citerar Fakil:
Är det någon som vet om några sexställningar som passar sig bra om längdskillnaden mellan tjejen och killen är markant? Då snackar jag om en höjdskillnad på runt fyra dm.

Edit: naturligtvis känner jag till några stycken (de mest uppenbara, typ skeden) men har inte hittat någon annan som känns bekväm.


Ungefär så mellan mig och exet och det mesta fungerade typ. Kanske problem med att göra saker stående och liknande men det mesta i sängen bör fungera någorlunda smärtfritt.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Är väl typ de ställningar ni nämner jag brukar köra när jag och tjejen i fråga har sex. Antar att jag oroat mig för att det blir lite variationsfattigt, men nu när jag tänker på det så är det ju kanske inte så illa ändå. Gäller väl bara att vara lite kreativ. Tack för svaren i alla fall.
  • 0
Citerar Fakil:
Är väl typ de ställningar ni nämner jag brukar köra när jag och tjejen i fråga har sex. Antar att jag oroat mig för att det blir lite variationsfattigt, men nu när jag tänker på det så är det ju kanske inte så illa ändå. Gäller väl bara att vara lite kreativ. Tack för svaren i alla fall.


Sitter i samma sits. Sex i duschen och i sjön (dvs stående) går bara inte. Visst jag får hålla upp henne men jag orkar inte tillräckligt länge.
  • 0
Citerar Baxter:
..... i sjön.


Vad i helsike. Det är la snarare alla nyfikna fiskar och diverse kreatur som jag skulle oroa mig över vid ett sådant läge
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Citerar Baxter:
Sitter i samma sits. Sex i duschen och i sjön (dvs stående) går bara inte. Visst jag får hålla upp henne men jag orkar inte tillräckligt länge.


Fan, sjösex alltså. Har aldrig testat det.
  • 0
Citerar Baxter:
Sitter i samma sits. Sex i duschen och i sjön (dvs stående) går bara inte. Visst jag får hålla upp henne men jag orkar inte tillräckligt länge.


bästa är ju om hon står lutad mot väggen och du tar henne bakifrån. Alternativet är ju att sitta på golvet och hon sitter i ditt knä. Eller skaffa man en duschpall. Så kan man använda den på flera sätt. Tycker duschsex är ganska nice och inte alls så svårt som alla gnäller om

Att lyfta tjejen är ju bara jobbigt och onödigt. När båda kan stå eller sitta.
  • 0
Citerar dinskugga:
Att lyfta tjejen är ju bara jobbigt och onödigt. När båda kan stå eller sitta


Kan dock vara väldigt sexigt ändå, plus att man känner sig som en riktig hunk
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar The LOL object:
Kan dock vara väldigt sexigt ändå, plus att man känner sig som en riktig hunk


Tills man trillar och bryter något ben
  • 0
Citerar Oddesey:
Vad i helsike. Det är la snarare alla nyfikna fiskar och diverse kreatur som jag skulle oroa mig över vid ett sådant läge
Citerar Fakil:
Fan, sjösex alltså. Har aldrig testat det.


Blev som sagt inget dock men fick bli ett BJ istället. Vid ytan typ (lite jobbigt under vattnet kanske ^^)

Citerar dinskugga:
bästa är ju om hon står lutad mot väggen och du tar henne bakifrån. Alternativet är ju att sitta på golvet och hon sitter i ditt knä. Eller skaffa man en duschpall. Så kan man använda den på flera sätt. Tycker duschsex är ganska nice och inte alls så svårt som alla gnäller om .


Att lyfta tjejen är ju bara jobbigt och onödigt. När båda kan stå eller sitta.


Jo det skulle ju kunna gå men hon är inte så förtjust i doggy och våra dushar är för små för att vi ska kunna sitta i dem.
  • 0
Citerar Baxter:
Jo det skulle ju kunna gå men hon är inte så förtjust i doggy och våra dushar är för små för att vi ska kunna sitta i dem.


Mjo då förstår jag att det blir lite knepigt faktiskt.

Annars funkar ju förspel väldigt bra i duschen. Så kan man ju avsluta på annat ställe.
  • 0
Citerar dinskugga:
Annars funkar ju förspel väldigt bra i duschen. Så kan man ju avsluta på annat ställe.


Jomen, det händer ofta.
  • 0
Citerar Baxter:
Citerar dinskugga:Annars funkar ju förspel väldigt bra i duschen. Så kan man ju avsluta på annat ställe.

Jomen, det händer ofta.


Verkar som du har kommit igång rejält
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Skrämde livet på ett ONS nyligen. Fingrade henne under förspelet, blev uppenbart våt om fingrarna och utnyttjade det genom att måla krigsmålning i mitt eget ansikte. Sa att jag var en indian och att jag skulle ge henne ett indiannamn.
-
Hon tyckte inte om det, synd, jag gillar när sex är konstigt och bizarrt och oväntat.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Citerar Dufwan:
Hon tyckte inte om det


Blev det stelt efter?
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar The LOL object:
Blev det stelt efter?


Lite eller, inte för mig, jag var asfull så hade inte hjärnceller kvar för att bry mig. Vi hade sex i några minuter sen började jag prata om böcker, hon sa att HP är den bästa bokserien någonsin. Efter en lång utläggning om varför hon hade fel gick hon hem, klockan 5.40 på morgonen. Vi lär inte ses igen.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Citerar Dufwan:
Skrämde livet på ett ONS nyligen. Fingrade henne under förspelet, blev uppenbart våt om fingrarna och utnyttjade det genom att måla krigsmålning i mitt eget ansikte


Den anekdoten kan komma att vara värdefull på fester i framtiden .
Gör musik.
  • 0
Citerar FraGile:
Citerar Dufwan krämde livet på ett ONS nyligen. Fingrade henne under förspelet, blev uppenbart våt om fingrarna och utnyttjade det genom att måla krigsmålning i mitt eget ansikte

Den anekdoten kan komma att vara värdefull på fester i framtiden .


"Jag har aldrig lekt indian..."
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar Fakil:
Citerar Baxter itter i samma sits. Sex i duschen och i sjön (dvs stående) går bara inte. Visst jag får hålla upp henne men jag orkar inte tillräckligt länge.

Fan, sjösex alltså. Har aldrig testat det.


Waaah, inte jag heller!

Citerar Dufwan:
hon sa att HP är den bästa bokserien någonsin.


Hur smutsig känner man sig efteråt? Jag menar att få reda på något sånt efter man har varit inne i personen. The horror.
  • 0
Citerar Galdir:
Hur smutsig känner man sig efteråt? Jag menar att få reda på något sånt efter man har varit inne i personen. The horror.


Har aldrig känt att jag verkligen siktat långt under ribban, men uppenbarligen gjorde jag det den enda gången.

Nu; konstig historia. Fest med vän och hans flickvän igår. Vi blev asfulla, somnade, jag vaknade klockan 05 av att flickvännen runkade av mig. Fortfarande full och nyväckt som jag var insåg jag först inte att det faktiskt var en av mina bästa vänners tjej som faktiskt höll på, vilket gjorde att jag glatt spelade med.

Precis när hon reser sig för att sätta sig "på mig" så är hon inte längre ivägen och jag ser min kompis på andra sidan sängen. Får panik. Kastar av henne och skriker att jag drömde mardrömmar högt som fan. Kompisen vaknar. Flickvännen frågar utan att hetsa upp sig om trekant. Alla går med på det.

Så levde vi lyckliga i alla våra dagar
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Citerar Dufwan:
Citerar Galdir:Hur smutsig känner man sig efteråt? Jag menar att få reda på något sånt efter man har varit inne i personen. The horror.

Har aldrig känt att jag verkligen siktat långt under ribban, men uppenbarligen gjorde jag det den enda gången.

Nu; konstig historia. Fest med vän och hans flickvän igår. Vi blev asfulla, somnade, jag vaknade klockan 05 av att flickvännen runkade av mig. Fortfarande full och nyväckt som jag var insåg jag först inte att det faktiskt var en av mina bästa vänners tjej som faktiskt höll på, vilket gjorde att jag glatt spelade med.

Precis när hon reser sig för att sätta sig "på mig" så är hon inte längre ivägen och jag ser min kompis på andra sidan sängen. Får panik. Kastar av henne och skriker att jag drömde mardrömmar högt som fan. Kompisen vaknar. Flickvännen frågar utan att hetsa upp sig om trekant. Alla går med på det.

Så levde vi lyckliga i alla våra dagar


*Rynkar på pannan*

Vänta va!?

Det kan ha varit det mest, jag vet inte. Skummaste jag läst.

Trodde sånt bara hände på film
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
  • kraz
  • kraz
http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/13-%C3%A5ringar-f%C3%A5r-
p-piller-utskrivna-2417158


"p-piller för unga tjejer främjar brott" höh, den där åklagaren får ta och lugna ned sig ett par kilon. Vad jag minns så hade inga killar jag kände några problem att köpa kondomer när de var 13-14 år heller ._.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar kraz:
http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/13-%C3%A5ringar-f%C3%A5r-
p-piller-utskrivna-2417158

"p-piller för unga tjejer främjar brott" höh, den där åklagaren får ta och lugna ned sig ett par kilon. Vad jag minns så hade inga killar jag kände några problem att köpa kondomer när de var 13-14 år heller ._.


Löjligt, är väl knappast så att införskaffandet av p-piller leder till att de tänker ha sex. Snarare tvärtom, att de tänker ha sex och därför införskaffar p-piller.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!