Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Det första jag skulle göra som miljardär


Skulle rulla i pengarna.
  • 0
Haha om jag tänker efter nu, så skulle jag nog ge några miljarder till bungie för att göra världens bästa spel någonsin, som desutom ska ha namnet Halo i!
  • 0
Skulle bygga ett slott och sedan hyra en massa dödsdömda fångar från hela världen, ge dom några pinnar och en sköld och låta dom försvara slottet, för att sedan bjuda in en massa vänner och random folk, utrusta dom med fetaste rustningarna, svärd och pilbågar, och sedan slakta all motstånd. För att jag kan.
  • 0
Skaffa ett körkort.
"One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas I dont know." - Captain Jeffrey T. Spaulding
  • 0
Ta ut typ en miljon i mynt och lägga det i ett gigantiskt valv, och sen bada i det.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
hade tagit ut alla pengarna i kontanter och sedan hällt ut allting i ett rum för att bada i dem! Joakim von anka stil!
  • 0
Citerar zoyzo:
Joakim von anka stil!


A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
Ta med dom till skolan, och köpa hela kiosken där.
Status.
  • 0
Citerar Daniel007:
Ta med dom till skolan, och köpa hela kiosken där.
Status.


haha kreativt
  • 0
Citerar RobotJäveln:
Skulle bygga ett slott och sedan hyra en massa dödsdömda fångar från hela världen, ge dom några pinnar och en sköld och låta dom försvara slottet, för att sedan bjuda in en massa vänner och random folk, utrusta dom med fetaste rustningarna, svärd och pilbågar, och sedan slakta all motstånd. För att jag kan.


OMG
  • 0
Jag skulle köpa 87632456235986839265 snusdosor och sedan frossa i snus dygnet runt... rawr
  • 0
Jag skulle först och främst ta min student. Sen skulle jag sökt ett mindre krävande jobb där man får en skaplig lön, sen hade jag köpt ett riktigt fint hus ute på landet. Jag skulle förverkligat min dröm om att ha en sjuk gitarrsamling.

Fan, jag vill bli miljardär. Nu.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
1. Bygga en villa nära havet med vacker utsikt (någonstans i västkusten).
2. Jag hade köpt en Steinway flygel (den fetaste).
3. Skaffat mig de bästa naturvetenskapliga och musik lärarna.
4. Köpt en egen orkester.
5. Donerat en hel del pengar till Rädda Barnen.
6. Gett en del pengar till vänner och bekanta.
"The theory that it's all arranged as a stage for God to watch man's struggle for good and evil seems inadequate" - Richard Feynman
  • 0
Citerar Nixxer:
Fan, jag vill bli miljardär. Nu.


Skaffa en hellikopter & råna en bank så har du snart din gitarrsamling
  • 0
Skulle ta och åka iväg till game där jag skulle köpa ett antal konsoler och spel.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Nu är det för mycket oväsentligt här, jag skulle gjort något större.
Jag skulle bygga en konstgjord ö någonstans (inte bestämt plats än) och bilda ett nytt land; Nya Skandinavien. Ön måste vara tillräckligt stor för hus, flygplats och ett antal tusen invånare. PÅ ön skulle det vara lite småkommunistiskt, där alla jobbade för alla liksom. Bönderna odlar mat åt folket, arbetare fixar maskiner åt bönderna osv. Sedan skulle jag bilda ett så miljövänligt flygbolag som möjligt; Environment Airlines. Med Nya Skandinaviens flygplats som bas skulle jag sedan flyga utrikes till närliggande platser.

Om vi nu ska vara lite mer realistiska så skulle jag gärna göra en radiokanal i Sverige också, som direktsände från ett hus/restaurang/kafé utanför Stockholm. Där skulle vi spela all musik som är bra, dvs mycket jazz, blues och äldre rock, men även en del funk och modern hårdrock. I det där radiohuset skulle det även vara ett ungdomskafé, där allting skulle vara jäkligt mycket billigare än de svindyra kaféer vi har idag. Det är nog något jag skulle göra.
Hellre analplugg än skolplugg.
  • 0
noga uttänkt plan second
  • 0
@Second: Jag tror inte att det räcker med en miljard.
  • 0
Det första jag skulle göra vore att betala alla prostituerades timlön för resten av livet, så att de inte behöver jobba mer! Problemet kan vara att endel kanske blir prostituerade för att mest chilla sen.
Anders Borg sa; Vi måste spara pengar, kosta vad det kosta vill.
  • 0
Resa och aldrig mer komma hem.
Peace out booooiiiiiis! And girls..
  • 0
Citerar Black_prod:
Resa och aldrig mer komma hem.
ouch, varför då?
  • 0
Jag hade nog bara sökt lägenhet, köpt playstation 3, bra tv, feting dator och levt lyckligt resten av mitt liv. Hade gett lite pengar till dom viktigaste i släkten.
  • 0
Citerar Keizern:
ouch, varför då?


Varför inte? Klart jag kommer "hem" till Sverige, men jag skulle lika gärna bara kunna chilla på lyxhotell då, istället för att för ett "hem". Fatta att vakna upp på morgonen och kunna åka vart man vill, och göra vad man vill.
Peace out booooiiiiiis! And girls..
  • 0
Köpa upp varenda spelföretag på jorden. Min slogan skulle vara: We are legion.

Sen så skulle jag göra det där klassiska onda företaget som utför experiment på folk för: "Det bästa för mänskligheten." Investera i den senaste teknologin och styra världen med min syntetiska armé som mina forskare har tagit fram.

Alla som inte lyder mitt ord skulle bli allmänt avrättade, bara för att bli återskapta för att slåss för mitt nöje i en arena mot omöjliga odds.

De länder som inte följer mitt ord skulle förstöras av min laser i omloppsbana.

De få som överlever skulle torteras till dödsgränsen, för att sedan återhämtas, så att allt kan börja om igen.

Jag skulle få paradiset alla drömmer om, bara för mig själv.

Sen om jag skulle bli uttråkad, så skulle jag blint peka mot ett land, och alla varelser skapade i mitt labb skulle släppas lösa där.

"God" The title suits me well.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
Det är nog bättre om du förblir som du är nu då Spartan ;D
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!