Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Mansnudlar


För inte mindre än två månader sedan, satt jag och mina kompisar och förde en konversation på rasten. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, men inget som var riktigt märkvärdigt. Men så helt plötsligt, från ingenstans, och då menar jag verkligen från ingenstans, dök han upp. Alex. Den tveklöst mest oförutsägbara varelsen på hela skolan. Han satte sig vid vårat bord. Och han bara satt där, helt tyst. Vi sneglade lite på honom, men sa inget. Då utbrast han ''Mansnudlar'' och ställde sig sedan upp och gick därifrån.

Vad är ''Mansnudlar''?

Det är en fråga vi har ställt oss sedan den dagen Alex nämnde det. Och vi har fortfarande ingen som helst aning. Så därför, kära medlemmar på GR, tänkte jag fråga er: Vad tror ni att Mansnudlar kan vara för något?
Hippopotomonstrosesquippedaliofobi - Rädslan för långa ord
  • 0
Jag skulle gissa på att han på ett subtilt sätt förolämpade er.
"Mansnudel" får mig direkt att tänka att det är en ryggradslös och allmänt slapp individ.
Faktum är att jag kommer att stjäla ordet och börja använda det till just det.

Be well!
  • 0
Varför inte bara fråga denne Alex istället?
Jag tror också att det var ett försök till en förolämpning. Han blev kanske lite tjurig för att ni inte hälsade på honom när han satte sig hos er?
Krax.
  • 0
Citerar AssMaster:
Jag skulle gissa på att han på ett subtilt sätt förolämpade er.


Citerar Dudibay:
Varför inte bara fråga denne Alex istället?


Alex vet själv inte vad han menade, han brukar häva ur sig saker utan att tänka först. Men det var i alla fall ingen förolämpning. Jag tror inte att Alex ens skulle tänka tanken att förolämpa oss, han är på tok för snäll för att göra något sånt. Och jag och mina andra kompisar ser honom som en ypperligt bra vän. Vi är på samma våglängd som man kan uttrycka det.
Han är som sagt, bara random. För jämnan.

Men visst skulle man kunna använda det som en pik.
Hippopotomonstrosesquippedaliofobi - Rädslan för långa ord
  • 0
Din jävla mansnudel!
  • 0
Nudlar är ju en billig produkt som äts, så jag tror Alex försökte insinuera att ni är billiga, skabbiga och äckliga personer som man kan äta upp lite hursomhelst dvs slänga runt lite hur man vill.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
"Mans" nudlar... låter som en homosexualitets förolämpning då det är "Mans" först i ordet. Nudlar är något annat ord för... "#!"¤.

Min uppfattning.
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Citerar Darthinator:
en homosexualitets förolämpning


lol k
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!