Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Inofficiell IRC-kanal (seriöst försök)


Du missade inte så mycket, han skröt mest om sin nya SUBARU-rallybil, PLASMA-super-HDTV och IPHONE-QUADCORE PRO etc. Så jag permabannade honom.
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Theya är en förrädare, Sentinel saknar förmåga (motivation?) till att genomföra GR-historiens coolaste projekt och Sentinel Excess har en väldigt tuff ny avatar (är själv ett stort fan av den avbildade gentlemannen).

Och Lotus. Lotus...
Var inte en idiot.
  • 0
Ja, stake har jag ju i alla fall.
"The moment zero becomes one is the moment the world springs to life"
  • 0
Citerar Sentinel:
Ja, stake har jag ju i alla fall.

Hur lång tid ska det behöva ta, egentligen?
Var inte en idiot.
  • 0
Citerar madosopia:
Och Lotus. Lotus...


Varje gång man loggar in så hamnar man ju ensam i ett rum med ax-ax, tro fan att man håller sig borta ett tag efter det.
Vik hädan, troll.
  • 0
MADOSOPIA BANNAD -
TALAR UT I KANALEN

Detta vill ni inte missa.
  • 0
MODERATORERNA SUGER

(pga att de bannade madosopia)
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Citerar Sentinel Excess:
MODERATORERNA SUGER

(pga att de bannade madosopia)


Jag tycker de gjorde rätt. Mordhot är trots allt inte okej.
  • 0
Det var klumpigt av madosopia att uttrycka sig på det viset som han gjorde. Som tur är går det fortfarande att prata med honom i kanalen istället. Det tycker jag att alla borde pröva.
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Väl talat, din namntjuv.
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Hoppas fler besöker IRC-kanalen nu när vi fått PM.
  • 0
Det var faktiskt ett ganska lockande PM. Fast inte ikväll.
  • 0
Citerar Crank:
Det var faktiskt ett ganska lockande PM.



Citerar Crank:
Fast inte ikväll.

Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Officiellt så har inte madosopia uttryckt en önskan om att få in Titus till kanalen.
"The moment zero becomes one is the moment the world springs to life"
  • 0
Kanalen verkar vara en väldigt bitter, respektingivande plats.
  • 0
Call of Duty: Black Ops är världens bästa spel eftersom man kan använda vapen med lasersikte och spela mot andra spelare på Internet.

Tillagt 2010-11-15 20:57:
Sry, fel tråd
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Rådet har bestämt sig för att i början av nästa år så kommer hela Kanalens logg, med början 2008, släppas som en nedladdningsbar fil, där man kommer kunna läsa allt om som hänt bakom kulisserna på Gamereactors mest inflytelserika kanal de senaste åren. Ett ovärderligt dokument för alla som försöker hänga med på vilka som ligger bakom vad och vad som egentligen händer på Gamereactor. Lite som Wikileaks, fast för GR. Låt oss hoppas att ingen av Kanalens representanter grips för våldtäkt.
Vik hädan, troll.
  • 0
Citerar Lotus:
Lite som Wikileaks, fast för GR.


Omvänt skulle jag nog säga.

Om det skulle vara som Wikileaks, så borde vi/ni läcka alla PM som skickats samt kanske framförallt allt från moderatorernas forum.

Det hade varit något, det.
  • 0
Citerar Lotus:
Rådet har bestämt sig för att i början av nästa år så kommer hela Kanalens logg, med början 2008, släppas som en nedladdningsbar fil, där man kommer kunna läsa allt om som hänt bakom kulisserna på Gamereactors mest inflytelserika kanal de senaste åren. Ett ovärderligt dokument för alla som försöker hänga med på vilka som ligger bakom vad och vad som egentligen händer på Gamereactor. Lite som Wikileaks, fast för GR. Låt oss hoppas att ingen av Kanalens representanter grips för våldtäkt.


Miljontals rader med trams... Ingen kommer att ha ett intresse av att läsa igenom det.
"MOO" Because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Lotus idé är bra i teorin men kommer fungera dåligt i praktiken.
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Lotus idéer är aldrig bra.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Citerar Sentinel Excess:
Lotus idé är bra i teorin men kommer fungera dåligt i praktiken.


Som kommunismen?

Citerar Brute:
Lotus idéer är aldrig bra.


Återvänd till din grotta, troll.

Värt att nämna är att det var KGBs idé.
Vik hädan, troll.
  • 0
Borttaget
  • 0
Citerar Ässet:
Borttaget

va
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!