Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club 7 (23.00 - 9.00)


Citerar moviefreak:
Citerar Croceus:Grejen är ju att det är min bästa vän sen fem jävla år tillbaka. Killen jag pratar med dagligen. Han vet allt om mina problem och jag vet allt om hans. Vi var liksom... ja, hur jäkla tighta som helst.

Sen går han och hånglar upp en brud jag limmat på ett tag... en tjej jag verkligen tycker om. Jag konfronterade honom och då var jag en "jävla fitta".

Vilket svin. Och han visste alltså om att du hade intresse för tjejen fråga?

Om så var fallet, så hade en fet käftsmäll suttit fint.


Va? han kanske också gillade tjejen i fråga.
A million light reflections pass over me
  • 0
Citerar moviefreak:
Om så var fallet, så hade en fet käftsmäll suttit fint.


Jag vet inte riktigt. Jag skulle nog låta honom göra upp för det på något sätt. Om han inte ville gör det så var vänskapen inte så mycket värd enligt honom så fuck it liksom.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Citerar Kazeus:
Va? han kanske också gillade tjejen i fråga.


Jo, men man strular fortfarande inte upp en brud som polaren gillar utan att kolla om det är okej osv.
Så talade Waiiwan
  • 0
Citerar moviefreak:
Vilket svin. Och han visste alltså om att du hade intresse för tjejen fråga?


Ja. Pratade ju ofta om den tjejen med honom liksom.

Citerar moviefreak:
Om så var fallet, så hade en fet käftsmäll suttit fint.


Jag kände för det... men jag är inte sån. Jag är alldeles för vettig för att slåss, även om det kanske var berättigat.

Citerar Reqo:
Jag vet inte riktigt. Jag skulle nog låta honom göra upp för det på något sätt. Om han inte ville gör det så var vänskapen inte så mycket värd enligt honom så fuck it liksom.


Det är ju det som gör mig så jävla besviken. Vi hade så jävla mycket planer... och så går han och fuckar upp det sådär? Vi var verkligen "brothers in arms"... hur tighta som helst.
Du säger att jag drömmer, jag som inte ens kan sova?
  • 0
Nä, nu ska jag installer nya Ubunut. Ses.
Goats who stare at men.
  • 0
yo! Vaknade just
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar Kazeus:
Va? han kanske också gillade tjejen i fråga.


Vart får du din information från?
Du säger att jag drömmer, jag som inte ens kan sova?
  • 0
Citerar Waiiwan:
Jo, men man strular fortfarande inte upp en brud som polaren gillar utan att kolla om det är okej osv.

Jag säger inte att Croceus har fel, men vi har bara hört historian från en sida. Dessutom var båda berusade.

Men I'm feeling you, Croceus. Jag hoppas verkligen att det ordnar upp sig, tighta vänner hittar man inte lite var som helst.
Goats who stare at men.
  • 0
Citerar Waiiwan:
Jo, men man strular fortfarande inte upp en brud som polaren gillar utan att kolla om det är okej osv.


Nja, beror väl på antar jag.

Tillagt 2010-08-08 02:46:
Citerar Croceus:
Vart får du din information från?


Missade du mitt "kanske"?
A million light reflections pass over me
  • 0
  • Wrym
  • Wrym
Citerar Croceus:
Ja. Pratade ju ofta om den tjejen med honom liksom.


Kalla mig kall; men låt det passera. Bli vän med din vän igen och säg åt honom att han var en idiot, men att du låter det passera. Sen fokuserar du bara på att få sex, för det är allt som torde gillas i vår ålder.

Åh, cynismen.
  • 0
Citerar Aiklund:
Jag säger inte att Croceus har fel, men vi har bara hört historian från en sida. Dessutom var båda berusade.


Jag kan klargöra saken. Det handlar om en tjej jag mer eller mindre pratat med varje dag sedan midsommar. Som jag har träffat några gånger och hittat på saker med. Och ja, jag hatar henne nu också.

Citerar Aiklund:
Men I'm feeling you, Croceus. Jag hoppas verkligen att det ordnar upp sig, tighta vänner hittar man inte lite var som helst.


Nä, jag älskade fan aset.
Du säger att jag drömmer, jag som inte ens kan sova?
  • 0
Citerar Kazeus:
Nja, beror väl på antar jag.


Är man tighta och gillar samma tjej så är det en nödvändighet att man först pratar ut om saken, så att båda kan komma överrens om vem som får vem och hur man ska göra. Man går bara inte och hånglar upp en tjej och tror att den andra kompisen ska acceptera läget. Avundsjuka är en alldeles för stark känsla som kan slita sönder vänskapsband på ett ögonblick. Tro mig, jag har varit med om det själv.
Så talade Waiiwan
  • 0
Jag har fått in 12000kr på mitt konto, insatt som lön. Har fått hem ett brev där det står specifikationer och sådant, och det stämmer överens med summan. Det betyder att jag tjänat totalt ca 23000kr denna sommaren efter skatt.

Problemet? Att jag inte har jobbat mer än 4 veckor. Jag förstår inte vart den andra löneinsättningen kommer ifrån.
  • 0
Citerar Kazeus:
Missade du mitt "kanske"?


Ursäkta. Jag är onykter och sur.
Du säger att jag drömmer, jag som inte ens kan sova?
  • 0
Citerar Iqaros:
Problemet? Att jag inte har jobbat mer än 4 veckor. Jag förstår inte vart den andra löneinsättningen kommer ifrån.


Hahah! Ja sämre problem kan man ju ha!

Som för Crocues här, fyfan vilket as.
  • 0
Citerar Waiiwan:
Är man tighta och gillar samma tjej så är det en nödvändighet att man först pratar ut om saken, så att båda kan komma överrens om vem som får vem och hur man ska göra. Man går bara inte och hånglar upp en tjej och tror att den andra kompisen ska acceptera läget. Avundsjuka är en alldeles för stark känsla som kan slita sönder vänskapsband på ett ögonblick. Tro mig, jag har varit med om det själv.


Absolut, men risken finns att man inte vet om det, sen blir man konfronterad och får veta att en brud redan är paxad.
A million light reflections pass over me
  • 0
Citerar Kazeus:
Absolut, men risken finns att man inte vet om det, sen blir man konfronterad och får veta att en brud redan är paxad.


Fast är man såpass tighta så brukar man berätta sånt. Men visst, om man nu inte berättat det innan så kanske det är lite svårt att tala ut om det.
Så talade Waiiwan
  • 0
Citerar The Guitarist:
Hahah! Ja sämre problem kan man ju ha!

Jo... men frågan är om man vågar spendera dem? Jag HAR ju lönespeccen på papper, det står att det har räknats ut av en viss Lina på lönekontoret etc.

MEN, om det nu visar sig vara ett misstag och de tycker att jag måste betala tillbaka dem... så är jag ju körd.
  • 0
Citerar The Guitarist:
Som för Crocues här, fyfan vilket as.


Skojar inte.
Du säger att jag drömmer, jag som inte ens kan sova?
  • 0
Citerar Croceus:
Jag kan klargöra saken. Det handlar om en tjej jag mer eller mindre pratat med varje dag sedan midsommar. Som jag har träffat några gånger och hittat på saker med. Och ja, jag hatar henne nu också.

Jag har förstått att du verkligen tyckte om henne.
Citerar Croceus:
Nä, jag älskade fan aset.

Precis, och alla är vi människor. Visst var det jävligt korkat det han gjorde, men alla gör misstag. Vissa gör små misstag, andra gigantiska. Men om du verkligen var en så bra vän med honom, så borde inte det här förstöra det. Prata med honom imorgon, när ni båda är nyktra.

Det kanske inte är sånt här du vill höra, men men.
Goats who stare at men.
  • 0
  • Wrym
  • Wrym
Citerar Iqaros:
Citerar The Guitarist:Hahah! Ja sämre problem kan man ju ha!
Jo... men frågan är om man vågar spendera dem? Jag HAR ju lönespeccen på papper, det står att det har räknats ut av en viss Lina på lönekontoret etc.

MEN, om det nu visar sig vara ett misstag och de tycker att jag måste betala tillbaka dem... så är jag ju körd.


Föreslår helt enkelt att du låter pengarna ligga, för hederlighetens skull. Har varit med om dylika felinsättningar förr och det är lika bra att göra så. Även om det är fullt ut lagligt att behålla pengarna så skulle det fortfarande bli ett otroligt liv. Och det är trots allt bara pengar, sånt är inte så svårt att få.
  • 0
Citerar Waiiwan:
Fast är man såpass tighta så brukar man berätta sånt. Men visst, om man nu inte berättat det innan så kanske det är lite svårt att tala ut om det.


Men alltså, det är inte så. Han har en annan tjej som det "körde" sig med förra helgen. Hon gick tillbaka till sitt ex. Hon var där ikväll, så han kanske kände sig tvungen att hävda sig på något sätt. Totalt efterblivet ändå men...
Du säger att jag drömmer, jag som inte ens kan sova?
  • 0
Citerar Kazeus:
Absolut, men risken finns att man inte vet om det, sen blir man konfronterad och får veta att en brud redan är paxad.


Han nämnde ju att han ofta pratade med sin vän om den här tjejen ifråga, så nog var snubben allt medveten om läget.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar Waiiwan:
Fast är man såpass tighta så brukar man berätta sånt.


Ja, om alkohol, ingen vetskap om Croceus känslor eller om dem inte var så tighta till och med var anledningen, vet jag ju inte, så som jag tidigare sade, det beror på.
A million light reflections pass over me
  • 0
Citerar Croceus:
Och ja, jag hatar henne nu också.


Så bara för att ni pratat varje dag så får inte hon vara med vilken kille hon vill utan att bli hatad? Jag förstår att du är sne på din "kompis", men bruden får väl vara med vem hon vill?
Jävla vildar..
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ersatt av Midnight Club 8