Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club 8 (23.00 - 09.00)


Citerar Mr Clint:
Haha! Vi kan ju så gott som spara det tills nästa filmtävling. Awesome. ^^


Jag överdrev förstås nååågot x'D

Men ja, typ...
  • 0
Citerar kraz:
Citerar Aaandy:
Jag kan dessvärre inte hålla med dig. Det är ju inte så att man säger att en tillplattad köttbulle är en platt köttbulle, utan då är det en pannbiff. Kan vara samma sorts "smet", men i olika former blir det olika namn.

Tycker det bör vara samma sak angående detta våffel-problem.


Jamen vaddå, då har jag väl rätt? Om köttbullen och pannbiffen innehåller samma sak men får olika namn beroende på hur dom ser ut så är det väl precis samma sak med mina våfflor slash pannkakor? :p


Är våfflor och pannkakor gjorda på samma smet...?
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Citerar DonutDuDe:
MUUUUUUUFFIIIIIIIIIIINS!!


Dr. KKKKKEEEEEELLLLLLSSSSSSOOOO!!
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
Citerar Aaandy:
Varför heter du inte "NaieSano" då?


Tänkte det först faktiskt, eller inte helt först för då ville jag bara heta Naie men, meb tycker att det såg fult ut typ.

Citerar cawialm:
Jajamen: ShiungWA! Nojsasoiiiing...TWU!


Hm. Grekiska?

Citerar Antis:
Det är en klassisk efterätt till ärtsoppa!

Dessutom beror det på vilka pannkakor man pratar om, finns mer matiga och de som är mer sockriga...


Vi äter inte ärtsoppa i vår familj heh.
Vanliga tunna med glass och sylt på.
  • 0
Citerar Livlig:
Tänk på skatt. Det är billigare där, men inte sådär überbilligt som man tror när man ser på Apple Store US till exempel. Där står priserna utan skatt. :>


Du va tvungen, eller hur?
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar cawialm:
Är våfflor och pannkakor gjorda på samma smet...?


Mina är det :p
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Insåg precis att när denna kommande dag är över så är liksom detta år typ över... Allt detta hypande i månaders tid... Mitt liv är tragiskt.

Dessutom håller jag på att bli sjuk...
  • 0
Citerar Swedssman:
Dr. KKKKKEEEEEELLLLLLSSSSSSOOOO!!


Önskar jag också hade life-time-supply...*drömmer mig bort*
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Citerar kraz:
Jamen vaddå, då har jag väl rätt? Om köttbullen och pannbiffen innehåller samma sak men får olika namn beroende på hur dom ser ut så är det väl precis samma sak med mina våfflor slash pannkakor? :p


Mjaa..håller inte med dig! Korta människor med knubbiga fingrar kallar man dvärgar, vanliga normal människor..tjaaa..kallar vi människor. Lite samma sak som pannbiffar och köttbullar!
Peace out booooiiiiiis! And girls..
  • 0
Citerar original:
Du va tvungen, eller hur?


I've been burned before. ;>
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Nu blev jag sugen på pannkakor och våfflor.
  • 0
Citerar Antis:
Dessutom håller jag på att bli sjuk...


MAGSJUKA! DU KAN INTE ÄTE SEMLOR!
Praise the sun!
  • 0
Citerar Th3 End:
Nu blev jag sugen på pannkakor och våfflor.


Jag med, men jag är tjock. :<
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Citerar Antis:
Insåg precis att när denna kommande dag är över så är liksom detta år typ över... Allt detta hypande i månaders tid... Mitt liv är tragiskt.


Börja hypa inför Skyrim, det räcker hela året
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
Citerar Th3 End:
Nu blev jag sugen på pannkakor och våfflor.


Fattiga riddare är inte heller dumt. :3
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Black_prod:
Mjaa..håller inte med dig! Korta människor med knubbiga fingrar kallar man dvärgar, vanliga normal människor..tjaaa..kallar vi människor. Lite samma sak som pannbiffar och köttbullar!


Haha men... jag menade inte att det instämmer på allt :p
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar DonutDuDe:
MAGSJUKA! DU KAN INTE ÄTE SEMLOR!


TEH HORROR!
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Black_prod:
Mjaa..håller inte med dig! Korta människor med knubbiga fingrar kallar man dvärgar, vanliga normal människor..tjaaa..kallar vi människor. Lite samma sak som pannbiffar och köttbullar!


Jag kallar de flesta dvärgar.
Praise the sun!
  • 0
Citerar original:
Hm. Du har nog rätt. 4S känns dock (även om jag inte vill tro det) osannolikt då Apple verkar ha en fetisch för att spy ut nya mobiler varje år. Och dem vill nog ändå vara störst och bäst så en iPhone 5 kommer nog säkert.


Varför det? Kom ju ut med en 3GS.

Citerar kraz:
Jamen vaddå, då har jag väl rätt? Om köttbullen och pannbiffen innehåller samma sak men får olika namn beroende på hur dom ser ut så är det väl precis samma sak med mina våfflor slash pannkakor? :p


  • 0
Citerar Antis:
Fina att titta på, fina att ha i munnen liksom!


Haha precis!

Citerar Antis:
Snuskhummer!


Nä..
Inte bra fantasi när det gäller sånt, men typ om man skall improvisera en scen. Då brukar fantasin hänga med
  • 0
Citerar naiesano:
Vi äter inte ärtsoppa i vår familj heh.
Vanliga tunna med glass och sylt på.


Men det räknas fortfarande lite mer som fika än mat right?

Citerar DonutDuDe:
MAGSJUKA! DU KAN INTE ÄTE SEMLOR!


Sluta säg sådär...
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Aaandy:


Men vaddå, du sa ju emot dig själv lite? ;D

Tillagt 2011-03-07 23:45:
Jag har mensvärk
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar naiesano:
Tänkte det först faktiskt, eller inte helt först för då ville jag bara heta Naie men, meb tycker att det såg fult ut typ.


Tycker det ser bättre ut, då jag gillar versaler i början av namn.
  • 0
Citerar Antis:
Sluta säg sådär...


Tänk, ett års väntande och sen så kan du inte äta! Ett helt år till nästa tillfälle också! :'D
Praise the sun!
  • 0
Citerar Swedssman:
Börja hypa inför Skyrim, det räcker hela året


Ett spel kan aldrig ersätta min älskade Semlas plats...

Citerar naiesano:
Nä..
Inte bra fantasi när det gäller sånt, men typ om man skall improvisera en scen. Då brukar fantasin hänga med


Improvisera en scen...? Skådespelare?
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ersatt av Midnight Club 9