Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club 8 (23.00 - 09.00)


Citerar Mr Smiley:
shining


Det är två bra band.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar Tecrom:
Din avatar är olagligt vacker!


Detsamma kan verkligen inte sägas om din. Den där franska tjejen är så vidrig att jag bara vill lägga mig ner på marken och gråta.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Tecrom:
Same, same. Mest för att jag är så usel på att spela som någonting annat. :/


Vad heter du på Steam?
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Så kraz.. :3 About that paper..? xD
Heinz Ketchup
  • 0
Hej!
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Citerar Colabaronen:
Det är två bra band.


Läste i Terrorizer att Kvarforth åt människokött med Erik i Mexico. Haha, sure bacon.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Hej!

Shalom :3
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Artillery Force:
Läste i Terrorizer att Kvarforth åt människokött med Erik i Mexico. Haha, sure bacon.


Åh, Kvarforth. <3
Den mannen hade en väldigt stabil barndom.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar Artillery Force:
Läste i Terrorizer att Kvarforth åt människokött med Erik i Mexico. Haha, sure bacon.


Jag skulle faktiskt vilja testa. :3
Praise the sun!
  • 0
Citerar kraz:
Men gud! Tack

Jag kunde inte hålla mig. ^^

Citerar Chaos Spirit:
Jag är rätt bra med Demo ibland, men främst så gillar jag att hjälpa mina lagkamrater.

Jag kan inte spela någon klass vars jobb är att utdela skada. Vapnen känns inte särskilt kraftfulla alls. Kunde likväl varit en ärtbössa jag skjutit med.

Eller så är jag bara riktigt usel. Jag har i varje fall inte sett någon utvecklingskurva sen jag först började spela. :/
Tufft ju.
  • 0
  • I
  • I
Citerar Colabaronen:
25.


Det slår i och för sig mitt rekord på 20 som Spy.
Ad finem ambulo.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Zenith_J_Coke:
Så kraz.. :3 About that paper..? xD


Jag köpte faktiskt frimärken idag! Förlåt jag är sämst på att komma ihåg det): som sagt jag har satt frimärke på kuvertet och behöver bara skriva dit adressen.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Shalom :3


Najs!
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Tecrom:
Jag kunde inte hålla mig. ^^


Blir asglad ju ^^
hur mår du?
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
I - I - I love little girls
They make me feel so goooood
I love, little girls
They make me feel so baaaaad
When they're around
They make me feel
Like I'm the only guy in town
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Avant garde är ju ganska trevligt.
Praise the sun!
  • 0
Citerar I:
Det slår i och för sig mitt rekord på 20 som Spy.


Du, jag, Tecrom och Chaos Spirit borde lira någon gång.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Glömde säga hej. Nu är det försent.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Citerar DonutDuDe:
Jag skulle faktiskt vilja testa. :3


Det skulle inte jag. Däremot om det var kött från en kvinna så kanske jag möjligen skulle kunna testa, bara en sjuk tanke jag har.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Tecrom:
ller så är jag bara riktigt usel. Jag har i varje fall inte sett någon utvecklingskurva sen jag först började spela. :/


Äsch, bara att spela Heavy då :3
  • 0
Citerar Colabaronen:
Du, jag, Tecrom och Chaos Spirit borde lira någon gång.


GR, get together!
  • 0
Citerar Artillery Force:
Detsamma kan verkligen inte sägas om din. Den där franska tjejen är så vidrig att jag bara vill lägga mig ner på marken och gråta.

Well, lev med det. Min förra var så pass färglös att jag knappt var synlig. Nu är det lättare att lägga märke till mig.

Citerar Colabaronen:
Vad heter du på Steam?

saint_donnie.
Tufft ju.
  • 0
Kvällssnacks. Mums.
  • 0
Citerar Artillery Force:
Det skulle inte jag. Däremot om det var kött från en kvinna så kanske jag möjligen skulle kunna testa, bara en sjuk tanke jag har.


Just det, stannade du kvar och såg på Soreption?
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ersatt av Midnight Club 9