Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter!


Citerar TheYellowHero:
Gråsuggan är en jävligt deppig figur som enbart sprider nedstämdhet. Bidrar inte med mycket. Han borde rycka upp sig!

Håller helt med!
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
NoFanboy är en mycket sorglig individ. Okunskapen flödar så fort pojkspolingen öppnar mun och jag räds över den dagen han kommer ut i vuxenvärlden - en värld där det inte tas hänsyn till tillkortakommanden utan man får klara sig bäst man kan. Jag skulle vilja påstå att han inte har bidragit med något till detta forum.

Tack för mig.
  • 0
Trog kan vara sidans största douchebag. Han slutar aldrig förvåna när han gång, på gång visar nya kvantiteter av självgodhet. Som grädde på moset är en också en besserwisser av utomjordiskt slag, vilket gör han till en ännu större douche.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Siegfried är en av mina favoriter här på siten. Han visar gång på gång arbetsvilja och andlig styrka. Han besitter även en otrolig prioriteringsförmåga!
this is not even my final form
  • 0
Minns att Trog kom på den mycket originella och nyskapande idén att klä ut sig till Jokern när det vankades maskerad. Det såg så bedrövligt ut att det för all framtid är fastbränt på min näthinna. Inte så kul den dagen synen försvinner och det enda man "ser" är det man har i huvudet.

Men han gillar Marilyn Manson tror jag. aa så va de nog.

Citerar NoFanboy:
Han besitter även en otrolig prioriteringsförmåga!


Håller med.

Citerar Siegfried:
alla som försöker göra sverige islamistiskt ska dö
It Can't Rain All the Time
  • 0
Jag tyckte om han Tjippen, eller vad han nu hette. Vad hände med honom nu igen?
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar Tom 2mat:
Jag tyckte om han Tjippen, eller vad han nu hette. Vad hände med honom nu igen?


TjippY. Han blev mobbad (!quote 7) på siten. Så han lämnade och blev sedan bannad av någon märklig anledning. Tror han vistades på sweclockers forum efter det.

http://www.gamereactor.se/forum/?forum=3&thread=17799&page
=745
  • 0
Känner mig nere, hylla mig någon!
  • 0
Citerar metroid_prime:
Känner mig nere, hylla mig någon!


Jag har inte mycket gott att säga om dig. Du skriver på ett sätt som gör det väldigt svårt för läsaren att tolka vad du egentligen ämnar framföra. Dessutom verkar du vara en Jerry (De tre vännerna och Jerry) - vilket i sig inte är något fel, men man får känslan av att du väldigt lätt rätar in dig i ledet.

Av min bild av dig att döma så är väl en av de positiva egenskaperna att du i viss mån kan utkristallisera starka individer. Förhoppningsvis lär du dig att utnyttja det på ett bättre sätt framöver.
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Trog kan vara sidans största douchebag. Han slutar aldrig förvåna när han gång, på gång visar nya kvantiteter av självgodhet. Som grädde på moset är en också en besserwisser av utomjordiskt slag, vilket gör han till en ännu större douche.


Tror han är en mytoman av något slag
Där ser man, sa den blinde till den döve när den lame hoppade bock.
  • 0
Statsknekt tycker jag om.

Lika obegriplig som gåtfull... lite som en sexig fransyska; det kommer rinner ord efter ord ur käften och om man anstränger sig så kanske man kan omsätta var tredje ord i någon slags kontext. En frisk, rolig fläkt som blåser runt och har sig. Svårt att sätta fingret på vad det är som underhåller, men det blotta faktum att en höstvarm Per Morberg - iförd en gräsligt våldsröd sotarmössa i fullfärd med att klampa runt i mellansveriges barrskogar och leta trattkantareller får lov att pryda din visningsbild är någonting som kan glädja även den mest härskne medlem.
  • 0
Tycker Chaan är sjukt obehaglig. Vet faktiskt inte varför. Bara är så.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Citerar Williamo:
Tycker Chaan är sjukt obehaglig. Vet inte faktiskt inte varför. Bara är så.


Helt ärligt håller jag med dej.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Dragonforce måste ha trillat och slagit i huvudet för senaste tiden har han varit helt kokobäng.

KOKOBÄNG!
I lol'd
  • 0
Kapten Varg. <3

Han är så mycket bättre än sitt användarnamn.
  • 0
När Patrikseve fattar pennan suckar Gud själv av avund och belackarnas ögon svartnar. I sitt skrivande ger han uttryck för känslor som endast drömmar, romans och berusande substanser annars kan. Han svingar sig mellan orden likt apan i lianer. Mitt sinne ger alltid vika redan efter ett par rader för att istället överlåta allt till författarens dito. Förvisso håller inte alltid materialet som sådant god kvalité men som jag brukar säga kan en talangfull skribent få en dammtuss att verka intressant. Patrikseve får tussen att virvla till i vinden, spärra ut sig och visa en färgprakt man aldrig skulle tro att en så grå tingest kunde göra.

Med mer lättsamma ord så anser jag att han är Gamereactors bästa bloggare tillika debattör för tillfället.
  • 0
Någon sida tillbaka hävdade jag att Trog var sidans största douchebag. Det tar jag nu tillbaka, då en annan medlem har slaktat Trog i konkurrensen. Medlemmen jag snackar om är självklart Chaan. Sen jag började se honom på forumet har han endast framstått som en narcissist utan dess like, då han i bla. Kärlekstråden älskar att skryta om sitt påstådda kändisskap och alla tjejer han träffat. Ser han detta tycker han, som han redan påstått, att jag leker psykolog, men det krävs ingen utbildning för att ana denna personlighetsstörning. Inte nog med detta, så uppför han sig även väldigt drygt och pretentiöst gentemot andra medlemmar. Tagga ner, Chaan.

För att inte vara så genombitter så vill jag slänga iväg lite hyllningar också. Bland annat till Oddessey och Minilena som båda är trevliga och engagerade tillskott i Kärlekstråden.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Någon sida tillbaka hävdade jag att Trog var sidans största douchebag. Det tar jag nu tillbaka, då en annan medlem har slaktat Trog i konkurrensen. Medlemmen jag snackar om är självklart Chaan. Sen jag började se honom på forumet har han endast framstått som en narcissist utan dess like, då han i bla. Kärlekstråden älskar att skryta om sitt påstådda kändisskap och alla tjejer han träffat. Ser han detta tycker han, som han redan påstått, att jag leker psykolog, men det krävs ingen utbildning för att ana denna personlighetsstörning. Inte nog med detta, så uppför han sig även väldigt drygt och pretentiöst gentemot andra medlemmar. Tagga ner, Chaan.


Amen to that.

Citerar Kapten Varg:
För att inte vara så genombitter så vill jag slänga iväg lite hyllningar också. Bland annat till Oddessey och Minilena som båda är trevliga och engagerade tillskott i Kärlekstråden.


Oj, nu blir man ju lite rörd.. Du är en allt för härlig forumit du Kapten!

Förövrigt så tycker jag Apewithsniper är en riktigt trevlig prick. Han är tyvärr inte så aktiv i kärlekstråden som jag önskar men skriver alltid med vänliga och kloka ord när han väl är närvarande.

Tillagt 2013-03-03 19:37:
Måste även tillägga att varje gång jag ser Statsknekts inlägg, känns det som om alla mina egna inlägg är skrivna av en femåring.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Någon sida tillbaka hävdade jag att Trog var sidans största douchebag. Det tar jag nu tillbaka, då en annan medlem har slaktat Trog i konkurrensen. Medlemmen jag snackar om är självklart Chaan. Sen jag började se honom på forumet har han endast framstått som en narcissist utan dess like, då han i bla. Kärlekstråden älskar att skryta om sitt påstådda kändisskap och alla tjejer han träffat. Ser han detta tycker han, som han redan påstått, att jag leker psykolog, men det krävs ingen utbildning för att ana denna personlighetsstörning. Inte nog med detta, så uppför han sig även väldigt drygt och pretentiöst gentemot andra medlemmar. Tagga ner, Chaan.


Kunde inte sagt det bättre själv faktiskt.

En hyllning de i Kärlekstråden, ni ger goda råd och tro på mänskligheten igen
"Lyssna inte på vad jag säger utan vad jag menar istället"
  • 0
Citerar Lancelot:
En hyllning de i Kärlekstråden, ni ger goda råd och tro på mänskligheten igen


Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Vill passa på att tacka för de goda orden som har framförts till och om mig. Det värmer.

Lancelot och Kapten Varg är exempel på goda forumiter som jag har fattat tycke för. Förhoppningsvis får man se mer av er i framtiden.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Oddesey:
Måste även tillägga att varje gång jag ser Statsknekts inlägg, känns det som om alla mina egna inlägg är skrivna av en femåring.


Statsknekt är förmodligen den mest malplacerade medlemmen som finns på hela sidan. Hans språk passar betydligt bättre i de dammiga böcker jag brukar hitta i min morfars källare än det gör på ett internetforum.

Mongostämpel härmed utdelad.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
Citerar Oddesey:
Måste även tillägga att varje gång jag ser Statsknekts inlägg, känns det som om alla mina egna inlägg är skrivna av en femåring.


Statsknekt är förmodligen den mest malplacerade medlemmen som finns på hela sidan. Hans språk passar betydligt bättre i de dammiga böcker jag brukar hitta i min morfars källare än det gör på ett internetforum.

Mongostämpel härmed utdelad.


Personligen finner jag det ganska roande. På ett positivt sätt. Då hans formuleringar är en smula unika blir det mer intressant att läsa vad han skriver.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Tänkte faktiskt ge en eloge till GR:s alla gitarrister i gitarrtråden här på siten. De som oftast syns till där är bland annat Homer S, Supreme, ApeWithSniper,The_Metalhead92, The Guitarist, Zebaroth och Axxorz. Det känns verkligen som att denna tråd är ett forum för sig; stämningen är allt som oftast på topp och vi delar kunskaper med varandra gällande speltekniker, gitarrer och massa annat relaterat till ämnet. Vet inte hur många gånger jag skrivit i denna tråd och fått hjälp med det jag ville ha svar på.

Keep on rockin', fellas!
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Dragonforce har helt tappat huvudet och borde bli bannad för sitt eget bästa.

TiipX är fortfarande jävligt korkad

GalaxDödaren däremot, trivsam medlem med ett gott sinne för musik.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Fortsatt tilltyckande görs här.