Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Mördar du en enbent groda för 133 kr?


Citerar RiseOfTheMonkey:
Skulle du våga springa naken inne i tjejernas omklädnings rummet och det är minst 10 tjejer där du måste vara minst 3min där inne ovasett hur mycke dom skriker. Du får 90.000kr du får pengarna samma dag.


Slipper man konsekvenser som rättegång, att det kommer ut i media osv så ja, lätt. Annars nej. Blir bara stora problem.

Skulle du låta bli att förtära något helt (inte ens vatten är tillåtet) i 24h för 400 kr?
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Skulle du låta bli att förtära något helt (inte ens vatten är tillåtet) i 24h för 400 kr?


Kan gå men problemet ligger ju att jag är så beroende av coca-cola :/ Så jag måste säga nej.

skulle du tänka kolla på denna video http://www.youtube.com/watch?v=chmn-Fm1oqc på 3tim och du får 300.000.000kr för besväret. Bara en regel du måste kolla 3 timmar i sträck ingen vila och du måste ha högt på dina lurar.
  • 0
Citerar RiseOfTheMonkey:
skulle du tänka kolla på denna video http://www.youtube.com/watch?v=chmn-Fm1oqc på 3tim och du får 300.000.000kr för besväret. Bara en regel du måste kolla 3 timmar i sträck ingen vila och du måste ha högt på dina lurar.


Ånääj rebekka black dööööör !1

Eller inte. Det är klart att man gör det, lätta pengar.



Äter du upp en annan människas tunga rå för INGENTING?
this is not even my final form
  • 0
Citerar NoFanboy:
Äter du upp en annan människas tunga rå för INGENTING?


LÄTT. Eller vänta nu sa du för ingenting ? Aldrig i livet .

Skulle du fejka din egen död och du lämnar dina käraste/släktningar för gott och du får obegränsade med pengar. Dina pengar tar aldrig slut som sagt.
  • 0
Hmm.. Nej

Skulle du leva tillsammans hela livet med någon du avskyr om du fick oändligt med pengar?
  • 0
Nej.

Förkortar du ditt liv med tio år för 30 000 000?
this is not even my final form
  • 0
Citerar NoFanboy:
Förkortar du ditt liv med tio år för 30 000 000?


NIX.

Skulle du bryta ditt höger ben med flit för 100.000kr precis !.
  • 0
Nä, möjligtvis en lilltå.

Skulle du övernatta i Palermos katakomber för 5.000?
Det måste finnas något bra med detta spel, och jag vet vad, det får plats i en brödrost.
  • 0
  • Bape
  • Bape
Nej.

Skulle du kunna gå en match mot någon i UFC med den teknik och styrka du har just nu i 5 ronder, för varje rond du klarar får du 100.000?
  • 0
Klart som fan hade varit utmanning nu ju ;) kommer ihåg lite från tiden som man höll på med olika kampsporter.

Hade du kunnat sälja dig själv sexuelt till Leif loket, för 20000000 kr ??
In life, only death is certain But time and where is clueless.
  • 0
Nej

skulle du halsa en burk falksalt (rätt stor burk)för 10.000 ?
Normal is overrated
  • 0
Nej

Skulle du sakta köra in en ståltråd genom ollonet så du skapar en egen prins albert piercing för 22.kr och en dumle påse?
  • 0
För 2222kr och en mataffärs föråd av dumlepåsar kanske...

skulle du Pierca en dumle kola för en krona?
Normal is overrated
  • 0
En godisbit? Isåfall ja.

Skulle du lyssna på den musik du hatar mest, och bara den musiken i en månad för 5000?
"Ett citat."
  • 0
Bra fråga! Men antagligen ja, fast jag skulle nog undvikt att sätta på cd spelaren.
Skulle du kunna sno 1 milj från "rädda barnen" för 5 miljoner spen?
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Självklart. Profit för både parter. De får tillbaka 1,1 miljoner.

Skulle du dricka ett glas av ditt eget urin för 1000 kr?
  • 0
Nej, för förnedrande och äckligt för 1000 kr.

Skulle du hoppa bungyjump från det högsta stället man kan göra det för 1000 kr?
"Ett citat."
  • 0
Från toppen av Mt Everest med andra ord. Nä, tror det är rätt så olämpligt.

Skulle du ställa upp som försökskanin i ett experiment som du inte får veta vad det går ut på eller hur det kan påverka dig för 50.000.000?
Det måste finnas något bra med detta spel, och jag vet vad, det får plats i en brödrost.
  • 0
Nej vet jag inget om det så kan det ju döda mig och det är de inte värt.

Skulle du ta en (hård) spark på pungen för 1234kr?
Normal is overrated
  • 0
Citerar Zack strife:
Skulle du ta en (hård) spark på pungen för 1234kr?


Nej.

Skulle du våga skrika VISA PATTARNA till nån random snygg tjej och du ska stå kvar du ska inte springa iväg. Du får 20.000kr.
  • 0
Ja vad ska hon göra liksom. Skrika pervo och stampa iväg antaglien.

Skulle du springa in på en bank dra fram en soft airgun(som brukar se rätt verkliga ut)
börja hota alla och skrika det vanliga, För att sen ta ner pistolen och säga äh jag skoja bara och gå ut igen?

Tillagt 2012-02-17 12:38:
För 2000Kr? (glömde sätta ett pris på det)
Normal is overrated
  • 0
Nej.

Skulle du offra din hand för 1 miljard kronor?
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Kanske... får väl säga ja då för att svara något

Skulle du lyssna på rebbecka blacks friday en gång för en femtilapp? (hemsk låt brr)
Normal is overrated
  • 0
Luuungt.

Skulle du dejtat Rebecka Black för 3 tusen spänn?
See you later, Google translater !
  • 0
Ja så ful är hon inte hon gör äkligt meningslös tramsig musik bara. iaff friday har inte hört nåt annat av henne...

Skulle du dricka ett glas ljummet sodastreamkolsyrat glas mjlölk för 500kr?
Normal is overrated
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!