Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Mördar du en enbent groda för 133 kr?


helt klart.

skulle du knäcka alla dina media skivor ( spel, film, musik ) för 1 miljon kr?
Normal is overrated
  • 0
Jag skulle göra det för tiotusen. Men det skulle nog göra lite ont att knäcka vinylsamlingen.

Skulle du flytta till Sydpolen om du får en lyxbostad samt hundratusen i månaden?
Ja. Låter rätt så coolt.

Skulle du slicka på en igelkott för 150 kronor?
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Skulle du slicka på en igelkott för 150 kronor?


Nja. Beror sig lite på hur ordentlig slickningen måste vara. Får man lov att slicka på magen? I så fall hade jag kanske kunnat göra det, förutsatt att jag lyckas hitta en. De flesta man ser brukar ju ligga ihjälkörda på vägkanten, och att slicka på en död hade kanske varit lite äckligt.

Skulle du hoppa fallskärm för 5000 kronor?
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
om det var helt säkert och noga planerat med experthjälp i planet. inte randomly från en klippa.

skulle du fullt synligt ta ett tomt spelfodral från gamestop och springa iväg skrikandes "ni tar mig alldrig levande" över axeln. för 1000kr?
Normal is overrated
  • 0
Det vore frestande att göra det bara för att det låter kul men inte är det värt risken att bli prickad i brottsregistret.

Skulle du låtsas vara kommunist i ett år för tiotusen?
  • 0
beror pâ hur mycket jag mâste gâ in rollen

skulle du kasta småsten på redaktionsfönstret och sjunga kärlekslåtar till jonas mäki för 500kr?
Normal is overrated
  • 0
Citerar Zack strife:
skulle du kasta småsten på redaktionsfönstret och sjunga kärlekslåtar till jonas mäki för 500kr?


Nope.

Förlora hörseln och synen i 24 timmar för 2000 kr?
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Bara 2000 kr? Jo... det skulle jag nog kunna göra. Om jag får välja lördag eller söndag, kan ju behöva dem sinnena när man på skolan och studerar en vardag.

Skulle du vilja spela Jar-Jar Binks i en ny Star Wars rulle för 1 000 000 kr? Rollen skulle vara större än den han har i episod 1 och du skulle förstås ha en kostym på dig, inge CGI.
(pengarna är lite för att du är troligen en vanlig människa här inte en erfaren/tränad skådespelare )
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Jadå. Särskillt om Binks är en ond sithlord i den nya SW filmen.

Skulle du patrullera din hemstad utklädd till Judge Dredd i en vecka för tiotusen?
  • 0
visst.

skulle du patrullera din hemstad utklädd till sailor moon i en vecka för 10.000?
Normal is overrated
  • 0
Nej jag har inte direkt rätt figur för minikjol.

Skulle du patrulera din hemstad utklädd till Hulken i en vecka för fem tusen?
  • 0
Jag skulle ju vilja säga, definiera "patrullera" lite men ja det tror jag. Jag skulle ju säkert ha en mask eller någonting så ingen skulle känna igen mig

(ja jag fortsätter väl då)
Skulle du patrullera din hemstad utklädd till Edward Kenway (AC Black Flag) i en vecka för 10 000?
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Yes. Show me the money.

Skulle du ta bort din förmåga att göra barn för att bli rikare än Jeff Bezos?
Europaparlamentsval den 9 juni.
  • 0
Min första reaktion är ja för jag tror min chans att hitta någon och få barn med är väldigt liten, lite negativ i denna del av mitt liv... Okej, väldigt negativ. Men svaret är ja.


Skulle du vara villig att regissera och skriva manus för helt nya Star Wars episod 7-9 (Abrams och Johnssons filmer försvinner) om de pengar du skulle få skulle vara 100% av alla biljettintäkter? (Strunta i betalningar hit och dit, för varje biljett som säljs får du 100% av det).
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Yes. Och jag skulle skriva det drygaste manuset i världshistorien och ha karaktärer med Eddie Murphy och Adam Sandler i åtanke.

Skulle du vilja bli den starkaste och äldsta livsformen på jordklotet i utbyte mot att du inte kan dricka kaffe, energidryck, alkohol eller läsk utan att få olidliga smärtor i munnen?
Europaparlamentsval den 9 juni.
  • 0
Nä. Jag har inget behov av att vara den starkaste eller äldsta livsformen på jorden. Betyder ingenting för mig. I detta fall är läst mer viktigt

Skulle du resa till ett krigshärjat land för att skriva om det om du fick betalt 1 miljon plus utgifter?
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Yes. Mexiko är ett tekniskt sett i krig, drar dit

Skulle du bli smittad med corona i utbyte mot oändliga flygplansresor och att kunna varje språk utantill?
Europaparlamentsval den 9 juni.
  • 0
Om det är för resten av mitt liv, visst. Jag är ung, jag överlever säkert

Skulle du leva på din favoriträtt en hel månad om du fick betalt för maten plus 10 000 kr?
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!