Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken film/serie såg du senast?


Citerar zombiegamer:
My Bloody Valentine 3D. De nya 3D-effekterna var rätt intressanta, men herrej*vlar vad dålig den var. Allt du hatade med slashers i koncentrerad form.


Har hört samma sak från många, men jag känner mig inte tillräckligt sugen på 3D-effekterna för att se den. Jag väntar på en 3D-film som är bra.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Någon smart person sa såhär efter Transformers igår; Om ett år så dyker det väl upp en till liknande film så USA kan visa upp sin vapenarsenal återigen.

We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
HEAT
Sallad i Dallas
  • 0
Rambo 3 på Blu-ray

8/10
"Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det."
  • 0
  • ses
  • ses
Citerar theMerc:
HEAT


Bättre än Seven och När Lammen Tystnar, faktiskt.
Reach out and touch faith!
  • 0
Citerar Maiden666:
Jag söker en film,en komedi, Som handlar om några killar i High School som börjar att göra P-film.I slutet hamnar dom i bråk med stadens största P-films producent.


Haha jo jag vet namnet på den och förmodar att det är carmen Electra du är ute efter

I want Candy
  • 0
2 1/2 men haha det är ganska roligt ;)
AHN-TaWN
  • 0
Chuck säsong 2
They've done studies, you know. 60% of the time, it works every time. - Brian Fantana
  • 0
Jagad. Sett den många gånger, men OOOH vad den är bra. Galet högt tempo.
Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible?
  • 0
Våra Värsta År

Ett av mina favorit program någonsin men har börjat tröttna lite på den serien när man har nästan sett alla avsnitt.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
  • ses
  • ses
Scrubs

Jag har nu vid olika tillfällen sett 15-20 avsnitt av serien. Och den är helt värdelös, banal humor, överdrivna skådespelare och äckligt raskt tempo. En av de mest överskattade serierna någonsin.
Reach out and touch faith!
  • 0
Entourage

Såg de 6 första avsnitten av säsong 1 idag. Det är grymt bra!
Hallowed Be Thy Name
  • 0
Four Feathers

Med Heath Ledger i huvudrollen.
  • 0
Transformers: Revenge of the Fallen

Vilken enorm bioupplevelse. Actionsekvenserna, slagsmålsscenerna, explosionerna och de visuella effekterna är helt makalösa. Det här är något man ska se för innehållet av action och inget annat. Michael Bay är bäst på högexplosiv action, och det räcker gott och väl. Mycket bättre än den första.

8/10
  • 0
Snuten i Varuhuset

Jag såg trailern och dog av skratt. Gick och såg den på bio. Det ända som skrämde mig var om det var en sån film med grym trailer där man tagit det ända roliga från filmen och proppat in. Tyvärr så blev det också en sån film. Undvik denna film. Riktigt usel.

3/10
Pew! Pew! Pew!
  • 0
  • ses
  • ses
Dödligt vapen (1987)

Energisk, smårolig, obehaglig och intensiv, en helt okej kriminakomedi.

7/10
Reach out and touch faith!
  • 0
Citerar ses:
Jag har nu vid olika tillfällen sett 15-20 avsnitt av serien. Och den är helt värdelös, banal humor, överdrivna skådespelare och äckligt raskt tempo. En av de mest överskattade serierna någonsin.


Haha, hatet flödar. Själv älskar jag serien och har sett alla avsnitt ett tiotal gånger, och det säger jag utan att överdriva. För mig har serien växt allt eftersom jag har sett alla avsnitt, lärt känna karaktärerna och verkligen blivit en del av Sacred Heart. Visserligen gillade jag serien från början, så jag skulle inte rekommendera dig att se fler avsnitt om du tycker som du tycker.

<:
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Terminator Salvation (2009)

Tyckte att den inte var något speciellt, den liknade helt klart inte de övriga filmerna och tror att denna var den sämsta filmen.

5/10
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
  • ses
  • ses
Jag har lånat:

Memento
Lock, Stock & Two Smoking Barrels
Det våras för Frankenstein
De Skoningslösa
Den tunna röda linjen
Reach out and touch faith!
  • 0
Citerar Maiden666:
Vet inte om det hör hemma här, men........

Jag söker en film,en komedi, Som handlar om några killar i High School som börjar att göra P-film.I slutet hamnar dom i bråk med stadens största P-films producent.

Nån som vet vad filmen heter?


Kan du möjligtvis mena The Girl Next Door?
  • 0
Tropic Thunder

7/10

Äntligen såg jag den. Jag har haft den på min dator skit länge men glömt det. Igår letade jag igenom filmerna och så såg jag den. Hade inget för mig så satte på, och den var tamejfan rolig. Men kanske inte den bästa filmen.
Trust your hand.
  • 0
  • Zime
  • Zime
Valkyria

Spännande och intressant film. Gillade den skarpt, faktiskt. 8/10
  • 0
Citerar Livlig:
Själv älskar jag serien


Samma här. Det är underbart hur en serie som utspelar sig i ett sjukhus pendlar så perfekt mellan allvar och humor. Scrubs är dessutom den enda serien där jag känner igen mig själv i alla karaktärerna. Känner mig som speglad. Fantastisk serie, som sagt.

Det senaste jag såg var The Unborn. Sög, såklart.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Ja, Scrubs är fantastiskt på alla sätt och vis. En serie man faktiskt skrattar på riktigt åt också. Jag älskar det Min favorit, men efter att ha sett Twin Peaks kommer det troligtvis bli nummer 1...
  • 0
Transformers: Revenge of The Fallen.

9/10.
Evil Is Back
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!