Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Äckligaste filmen


Jag tror att när jag fyller femton ska jag önska mig alla filmer som nämts i den här tråden
Shit happens. Oh, realy?
  • 0
Ni vet inte vad äckligt är förns ni sett A serbian film.
"There will be anoher time"
  • 0
Citerar Spel_nörd:
Ni vet inte vad äckligt är förns ni sett A serbian film.


HERREGUD PÅMINN MIG INTE
Finns inte.
  • 0
Men fyfan vad folk överdriver om A Serbian Film!
Överallt är det rena rama hysterin!
Visst, den var lagomt mindfuck men fanimig långtifrån äckligast.
Och då har jag sett både klippta och oklippta.
En av mina favoritfilmer med!
Men seriöst.. så hemskt sjuk och äcklig var den verkligen inte
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar sammiboii:
Men fyfan vad folk överdriver om A Serbian Film!
Överallt är det rena rama hysterin!
Visst, den var lagomt mindfuck men fanimig långtifrån äckligast.
Och då har jag sett både klippta och oklippta.
En av mina favoritfilmer med!
Men seriöst.. så hemskt sjuk och äcklig var den verkligen inte


Så att ha sex med babies är helt okej....
Finns inte.
  • 0
Citerar Barsneaker:
Så att ha sex med babies är helt okej....


Klart det inte är!
Har jag nämt det eller?
Tycker bara att alla överdriver så extremt mycket om filmen.
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar sammiboii:
Citerar Barsneaker:
Så att ha sex med babies är helt okej....


Klart det inte är!
Har jag nämt det eller?
Tycker bara att alla överdriver så extremt mycket om filmen.


Men den är ändå fucked up...
Finns inte.
  • 0
Haha ja den var bara FÖR mycket! Ingen handling, dåliga skådisar och sjukt onödigt mycket våld =D
"There will be anoher time"
  • 0
Citerar sammiboii:
Men fyfan vad folk överdriver om A Serbian Film!
Överallt är det rena rama hysterin!
Visst, den var lagomt mindfuck men fanimig långtifrån äckligast.
Och då har jag sett både klippta och oklippta.
En av mina favoritfilmer med!
Men seriöst.. så hemskt sjuk och äcklig var den verkligen inte


This x100

Såg filmen för ganska länge sen och minns bara att den var ganska tråkig. Inte äcklig någonstans. Visst, det hände en del sjuka saker i den men den är fortfarande inte direkt äcklig.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Citerar sammiboii:

Men fyfan vad folk överdriver om A Serbian Film!
Överallt är det rena rama hysterin!
Visst, den var lagomt mindfuck men fanimig långtifrån äckligast.
Och då har jag sett både klippta och oklippta.
En av mina favoritfilmer med!
Men seriöst.. så hemskt sjuk och äcklig var den verkligen inte


This x100

Såg filmen för ganska länge sen och minns bara att den var ganska tråkig. Inte äcklig någonstans. Visst, det hände en del sjuka saker i den men den är fortfarande inte direkt äcklig.


A serbian film hamnar i facket: Sjuka filmer. Vill man se något äckligt så kolla på bajsporr eller dylikt PUNKT
"There will be anoher time"
  • 0
Har sett en hel del sjuka äckliga filmer i mina dar, men den som får mig att krypa ner i en filt av av skräck å fasa är filmen Teeth. Handlar om en tonårs flicka som har vaginala tänder och som biter av snoppen på dem hon ligger med, och tillslut dör dom! Det måste väl vara varje snubbes värsta mardröm, att förlora sin kära Petter-Niklas.... Ouch!
  • 0
Jag vill verkligen inte använda termen "äcklig" men jag tycker att Anticrist förtjänar ett omnämnande i tråden.

Jag tror aldrig en film har fått mig att må så dåligt, dom bilder som Trier målar upp fick mig att må psykiskt dåligt, inte främst på allt det äckliga, utan för mörkret i filmen. Sedan så fanns det ju både en och två scener som fick mig att vrida mig om i soffan.

Briljant film dock.
42
  • 0
Citerar ZikkNixx:
Har sett en hel del sjuka äckliga filmer i mina dar, men den som får mig att krypa ner i en filt av av skräck å fasa är filmen Teeth. Handlar om en tonårs flicka som har vaginala tänder och som biter av snoppen på dem hon ligger med, och tillslut dör dom! Det måste väl vara varje snubbes värsta mardröm, att förlora sin kära Petter-Niklas.... Ouch!


Min kompis har försökt förklara den flera gånger.. men han har inte kommit ihåg namnet. Ska se den filmen
"When you don't do it, you'll regret it. When you do it you won't regret it"
  • 0
Citerar Linus Ohlsson-99:
Jag vill verkligen inte använda termen "äcklig" men jag tycker att Anticrist förtjänar ett omnämnande i tråden.



Jag tror aldrig en film har fått mig att må så dåligt, dom bilder som Trier målar upp fick mig att må psykiskt dåligt, inte främst på allt det äckliga, utan för mörkret i filmen. Sedan så fanns det ju både en och två scener som fick mig att vrida mig om i soffan.



Briljant film dock.


Spoiler:När hon klipper av sin klitoris *blörgh*

Superb film är den iallafall!
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar sammiboii:
Spoiler:


Själv tycker jag nog att -
Spoiler:Scenen där hon krossar hans pung, borrar hål i benet och sätter fast den stora stenen
- var snäppet värre.
42
  • 0
  • mamz
  • mamz
The last song, där har ni äckliga miley cyrus i huvudrollen. Kolla på egen risk.
  • 0
Citerar Linus Ohlsson-99:
Spoiler


Hmm, den scenen minns jag inte. Ser inte heller någon anledning till att jag borde heller
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
  • Trog
  • Trog
Har sett A Serbian Film nu, var inte alls så hemsk och läskig som folk här skriver. Ska nog se Teeth snart, verkar mer rolig än läskig/äcklig.

Cannibal Holocaust verkar ju vara en riktig fjantfilm.

Men jag vill ha riktiga fucked up filmer, så tipsa om sånt!
I just dont know what went wrong
  • 0
Jag blev inte äcklad av My bloody valentine(remaken) men den är nog den äckligaste filmen jag sett. Men jag sett occh skrattade så saliven spruttade när han hackan genom huvudet på den där killen och ögat fastnade på spetsen
En annan skön scen var ju när han hög hackan genom underkäken på en gammal gubbe och sen slet bort underkäken och gubben försöker skrika, utan munnen, såg komiskt ut. Men jag är inget psyk, tycker inte att man klassas som psyk om man inte blir äcklad av den här filmen.
Shit happens. Oh, realy?
  • 0
Citerar Trog:
Har sett A Serbian Film nu, var inte alls så hemsk och läskig som folk här skriver. Ska nog se Teeth snart, verkar mer rolig än läskig/äcklig.

Cannibal Holocaust verkar ju vara en riktig fjantfilm.

Men jag vill ha riktiga fucked up filmer, så tipsa om sånt!



Shit, du är fett tuff asså
  • 0
Jag tycker Hostel 1+2 är otroligt äckliga. Specielt när pitten skärs av och hunden får lite att tugga på
  • 0
Citerar Trog:
Men jag vill ha riktiga fucked up filmer, så tipsa om sånt!


Okej. "Za ginipiggu 2: Chiniku no hana" samt den ocensurerade versionen av "Ultime grida dalla savana" kanske kan intressera.
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Braindead, manuset måste ha varit gjort på gamla och illaluktande köttbitar.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
  • Trog
  • Trog
Ska se om jag kan få tag på Chiniku no hana, men min gräns går nog vid Ultime grida dalla savana. För hur mycket man mot man brutalitet jag än rår på, så pallar jag inte när folk ger sig på djur.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
Cannibal Holocaust verkar ju vara en riktig fjantfilm.


Du har fel.

Cannibal Holocaust, Saló, Slaughtered Vomit Dolls trilogy, August Underground Mordum, Subconscious Cruelty, Ex-Drummer, Bleeder, Begotten, Traces of Death 2, Faces of Gore...

Filmerna som är nämnda ovan skulle jag klassa som de äckligaste som någonsin har gjorts, på flera olika sätt.
"Här lever sagan ännu kvar, och täljer oss vad förr du var, ett hem för bragd och dygder."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!