Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Jobb?


Citerar Arthas: Skrivet 2006-10-27 20:09:
Men sen så vill jag ha världshärskare som yrke...


Nästan där! Håll utkik efter mig på era gator, och var bered med att offra era förstfödda till mig!
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Just nu är jag timmanställd som diskare, men blir aldrig inringd, är så sjukt jävla trött att inte få jobba, ingenting händer, sitter med mina 2700 i månaden som jag själv inte har tjänat in. Börjar må skitdåligt.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Arthas:
Nästan där! Håll utkik efter mig på era gator, och var bered med att offra era förstfödda till mig!


ALMOST THEEERE!!!!
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar Siegfried:
Just nu är jag timmanställd som diskare, men blir aldrig inringd, är så sjukt jävla trött att inte få jobba, ingenting händer, sitter med mina 2700 i månaden som jag själv inte har tjänat in. Börjar må skitdåligt.

Är i nästan exakt samma situation. Lyckades endast skrapa ihop 5000 den här månaden, annars sitter jag bara hemma och rullar tummarna i väntan på att telefonen ska ringa.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Jag är sugen på att bli rallare, vad säger ni om det?
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
  • Noc
  • Noc
har inget jobb, men ska söka vidare hittar jag inget till nästa år så blir det nog studier...eller flytt till finland.
vill helst jobba på zoo med större rovdjur eller på reptilavdelning
hakuna matata
  • 0
Själv skulle jag vilja jobba som programledare, spelskapare, regissör eller ha en egen tecknad serie tillsammans med min kompis Fill.
  • 0
Sommarjobbade på ett företag som heter Pöyry i sommars (konsolutföretag/ingenjörsfirma). Gjorde lite olika ritningar på en damm som ska repareras i Trollhättan, riktigt roligt! Framtida jobb kan bli vad som helst. Allt ifrån att designa produkter eller göra hållfasthetsberäkningar på t.ex. hus och broar osv.
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
  • Trog
  • Trog
Filmskribent och hamburgarsäljare.
I just dont know what went wrong
  • 0
Filmregissör vore drömyrket. I väntan på högskoleutbildningen som tar mig ett steg närmare det så söker man jobb som både IT-support och lagerarbetare.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
göra röster till tecknade serier eller filmer är mitt drömjobb. Jag är grym på att göra röster
  • 0
Är elevassistent åt en unge som går på mellanstadiet. Rätt segt jobb ibland, men helt okej betalt och ungar kan vara rätt roliga då och då. Det bästa är att jag kan spela trummor och gitarr under raster eller efter jobbet, samt att jag får gratis mat i skolan.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0

Jobbar med att återvinna plast, som vi blandar ihop, smälter ner och säljer vidare till olika företag.

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!