Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

OST!!!!


Jag älskar ost! Händer lite då och då att det blir en överdos!
  • 0
Citerar Link_zelda:
Jag älskar ost! Händer lite då och då att det blir en överdos


jag förstor hur de är
Paj är svaret på livets alla frågor!
  • 0
  • Gold
  • Gold
va lever den här änn PS alla ni som gillar/älskar/smakat/sett/rört/luktat på en ost har inget liv ni borde göra världen (mig) en tjänst och brinna i helvetet (tillsammans med eran jävla ost
  • 0
Hur kan man ogilla ost? Ost som är så gott..
En favorit är blåmögelost, gärna som huvudingrediens i sås. Vällagrad hårdost är också en höjdare, fast på mackan då (färskost är också gott, fast då inte som huvudpålägg). Och självklart är parmesan eller annan italiensk finvara finnas riven på pastan.
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
mm rökt ost, kanske borde testa brinna i helvetet för att kolla omd et är gott med rökt ost
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
  • Gold
  • Gold
Hur kan man ogilla ost? jaha men om jag ställer det såhär då: Hur kan man gilla skit? hmm, va... svara på den då!


EDIT (in you are faces): inget svar hahahhahahahahah
  • 0
Det är utom mitt förstånd att hata något så delikat som ost.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
  • Gold
  • Gold
Jaha nu kom ett svar jaha vad ska ni göra nu liksom, jaha! EpiK wins

PS: jag är EpiK.

PS2: ni är ost

PS3: ost suger.

DO the matte, Ha Ha.
  • 0
Ostbågar då! Ostbågar for teh win!
Japp.
  • 0
Citerar Dajvid4:
Ostbågar då! Ostbågar for teh win!


Yeah, ostbågar får teh winzorz
Kvinnor delar vår smärta, fördubblar vår glädje och tredubblar våra utgifter.
  • 0
  • Gold
  • Gold
synd att min grymma gif som hatar ost inte funkade det får bli en annan bild.
  • 0
Ost är gott men inte bättre än smör.
  • 0
Jag avskyr ost.
Förutom när den är i smält form på pizza eller tacos.
A man can be an artist... in anything, food, whatever. It depends on how good he is at it. Creasey's art is death. He's about to paint his masterpiece.
  • 0
Ost är gott. Speciellt smält ost. Åt det till middag. Med korv.. Och makaroner.
  • 0
OST=meningen med livet
Imagining the future is a kind of nostalgia. - John Green
  • 0
Citerar Gold:
PS: jag är EpiK.

PS2: ni är ost

PS3: ost suger.



Citerar Itachi:
Jag avskyr ost.


Hädare!!!
I Like!!1
  • 0
Ost är ju så gott!. kan sita och äta färdigskivade västgötakloster direkt ur förpackningen hela dagen!

Tillagt 2009-03-11 23:00:
Att bara fylla en tallrik med tacochips slänga på ett dussin ostskivor krydda med lite pommesfrites krydderi, in i mikron i 90 sekunder och vipps så har du de godaste som finns! ovärderligt jag ska gå och göra det nu! mums!
spela är underskattat
  • 0
Citerar bolleman:
OST=meningen med livet


LÄTT
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Citerar zombin:
OST! 4 the win!!!!


säger samma sak, hur kan man inte gilla ost
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back" Julius Caesar
  • 0
Ost är ju underbart!
This is Weazel News
  • 0
Ett mål i livet för mig är att någon gång införskaffa en hel rulle Parmesanost (ungefär 40 kilo). Sen ska jag käka obscena mängder Parmesan varje kväll i stora bitar samt tillsammans med pasta.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
Citerar HeinzHarald:
Ett mål i livet för mig är att någon gång införskaffa en hel rulle Parmesanost (ungefär 40 kilo). Sen ska jag käka obscena mängder Parmesan varje kväll i stora bitar samt tillsammans med pasta.


Jävlar vad det vore gott! Annars tycker jag att hederlig, vällagrad Västerbottenost är bland det godaste man kan ha på sin smörgås. Synd bara att de riktigt goda kostar skjortan. Bland de vidrigaste av ostar hittar vi den vanliga hushållsosten. Kort och (inte så) gott kan man säga att den smakar hockeyljumske.
derp
  • 0
Citerar Crescendo:
Citerar HeinzHarald:
Ett mål i livet för mig är att någon gång införskaffa en hel rulle Parmesanost (ungefär 40 kilo). Sen ska jag käka obscena mängder Parmesan varje kväll i stora bitar samt tillsammans med pasta.


Jävlar vad det vore gott! Annars tycker jag att hederlig, vällagrad Västerbottenost är bland det godaste man kan ha på sin smörgås. Synd bara att de riktigt goda kostar skjortan. Bland de vidrigaste av ostar hittar vi den vanliga hushållsosten. Kort och (inte så) gott kan man säga att den smakar hockeyljumske.


Håller med, hushållsost är inte gott! Men som du och föregående sa. parmesan, fy fan va gott! En vällagrad prästost smakar inte fel heller.
  • 0
Citerar leendert:
Håller med, hushållsost är inte gott! Men som du och föregående sa. parmesan, fy fan va gott! En vällagrad prästost smakar inte fel heller.


Mjaaaäh, alltså då ska prällen vara riktigt vällagrad, då slinker den ner. Enda milda typen av ost som är god är egentligen Grevé.
derp
  • 0
Och bara sådär så försvann allt intresse för ost på hela Gamereactor. Märkligt!
derp
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!