Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hockeytråden


Citerar kraz:
Så JÄVLA snyggt mål.

Indeed
hej
  • 0
  • Jokz
  • Jokz
Drömfinal på söndag då, blir ju inte bättre än så!
  • 0
Citerar kraz:
Så JÄVLA snyggt mål.


Vi får hoppas på fler nu på söndag :3
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Verkar bli en riktigt fin final nu på söndag. Alltid kul när dem nordiska lagen vinner. Passar även på att ta en tyst minut för Derek Boogard som gick bort inatt. En utav NHL's roligaste spelare som gjort mycket för mitt lag genom åren. RIP.
  • 0
Håller på hajarna! Förhoppningsvis blev Detroits upphämtning lite av en väckarklocka för dem, så att de är redo att jobba ordentligt mot Vancouver.
  • 0
Gott med seger i första matchen för Tampa mot Bruins!
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
För i helvette
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Kul att Fasth fick släppa in lite puckar i alla fall.
  • 0
Citerar Geezer:
Kul att Fasth fick släppa in lite puckar i alla fall.


Taskigt av laget att bara sluta spela
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Fan vad lack jag är!! Vilka jävla klåpare Sverige är! 6-1 i en VM-final ska fan inte få hända.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Citerar Nixxer:
Fan vad lack jag är!! Vilka jävla klåpare Sverige är! 6-1 i en VM-final ska fan inte få hända.

Skrev följande inför finalen på annat håll, 6-1 ska inte hända i en final, men inte så jag klagar.

"Hoppas Fasth blir en syndabock som sänker hans självförtroende och fortsatta karriär som ishockeyspelare. Spela roll om det samtidigt innebär att guldet går till finnarna. Det är ju ändå bara VM i ishockey det handlar om."
  • 0
Sverige har 8 Vm-Guld det säger ju allt.


Lilla Finland är ändå Sämst.
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Sverige har 8 Vm-Guld det säger ju allt.


Lilla Finland är ändå Sämst.


Naaw... försöker rädda lite av äran. Dom vann dom är bättre än oss, bit ihop.
  • 0
Men herregud!.... Varför är alla så upprörda över denna Kalle Anka turnering till VM? Tro mig, den återkommer igen nästa år. Och året efter det, och efter det och....... Hur seriöst är det med en turnering för de bästa i världen som går samtidigt som Stanley Cup? Nej varva var annat år med OS som VM och EM i fotboll så kan man börja ta den på allvar igen...

Var själv uppe med tuppen och såg Canucks-Sharks i repris... Mycket intressantare hockey och trevligare resultat!;)
"I´m not in it for the money. I just want to play the game, were Reebok and drink Pepsi" Shaq O´Neill, LA Lakers.
  • 0
Citerar Swärdfisk:
Men herregud!.... Varför är alla så upprörda över denna Kalle Anka turnering till VM? Tro mig, den återkommer igen nästa år. Och året efter det, och efter det och....... Hur seriöst är det med en turnering för de bästa i världen som går samtidigt som Stanley Cup? Nej varva var annat år med OS som VM och EM i fotboll så kan man börja ta den på allvar igen...


+1

Det är NHL som gäller, sitter just och ser reprisen själv. Och som sagt, trevligt resultat.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
+1

Det är NHL som gäller, sitter just och ser reprisen själv. Och som sagt, trevligt resultat.


Vad hände med World Cup? Det var en bra turnering... .Hmm.. Tro om det var Kanadickerna som höll i den? Gick väl sisådär vart 4 år eller liknande.. Och INTE under Stanley Cup, så alla kunde vara med.

Men visst var det tråkigt att Sverige förlorade VM-finalen..... Men svider inte ens en tiondel mot vad det hade gjort om det var OS....
"I´m not in it for the money. I just want to play the game, were Reebok and drink Pepsi" Shaq O´Neill, LA Lakers.
  • 0
Citerar Swärdfisk:
Vad hände med World Cup?


World Cup ar Canada Cup och finns fortfarande. Nasta World Cup kommer att spelas ar 2013. Senast var 2004.


Ihanaa Leijonat Ihanaa!
  • 0
"Senare på natten blev det bråk på torget i Haparanda, skriver NSD. Flera anmälningar om misshandel och skadegörelse rapporterades efter att svenska och finländska fans drabbat samman. Polispatruller från närliggande kommunerna Kalix, Luleå och Boden fick åka till platsen."

Nu dog ishockeyn. Tar för givet att förbund och hockeysverige går ut och fördömer det hela.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Lihtenem:
Taskigt av laget att bara sluta spela


Ja jag tyckte riktigt synd om honom, han har ju varit väldigt bra i dom andra matcherna. Förstår inte varför Sverige la av bara sådär, lite stolthet måste man väl ha i en VM-final?

Nå jag är superglad över att Finland äntligen tog guld ÄNTLIGEN!
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar kraz:
Nå jag är superglad över att Finland äntligen tog guld ÄNTLIGEN!


Nu fick de väl revansch för OS-finalen, och de förtjänar guldet!

Men fan vilka galna 85 sekunder Tampa visade upp mot Bruins, insane!
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar kraz:
Nå jag är superglad över att Finland äntligen tog guld ÄNTLIGEN!


Finland hade redan ett guld, det borde ha stannat där.
Kom igen nu Britt-Marie! Kör för fa-an!
  • 0
Ser bra ut nu Skönt att systrarna Sedin kvicknat till lite också så man slipper lita på att Burrows och grabbarna vinner matcher åt Canucks.
"I´m not in it for the money. I just want to play the game, were Reebok and drink Pepsi" Shaq O´Neill, LA Lakers.
  • 0
Herregud! Vågar man verkligen börja hoppas på att Canucks ska ta död på slutspelsspöket i år? Kan de verkligen fortsätta vara bäst när det gäller resten av Stanley? T.o.m. Luongo har varit klart godkänd i år än så länge
"I´m not in it for the money. I just want to play the game, were Reebok and drink Pepsi" Shaq O´Neill, LA Lakers.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!