Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Elektronisk musik


Ingen kan väl ha missat vid det här laget att RDJ släpper nytt i September. Annars får ni gärna kika på smakprovet: https://www.youtube.com/watch?v=SqayDnQ2wmw

Låter mycket lovande och kan inte vänta tills EPn faller ned i brevlådan. Vad är era favoritpärlor med RDJ?
Jag måste säga att techno-fandomen i dagsläget är av det jobbigaste slaget. Kan vi inte bara döpa dem till "techno purists"? Gjorde stora misstaget att följa reddit-tråden för techno...åh herrejävlar vilken smörja. Tråden består till 90% av folk som klagar på något vid namn "business techno"(är inte alla jävla genres en business nuförtiden?) och något sorts label som alla avskyr för att de "var bra på 90-talet och sedan sålde sin själ".

Det är smått fascinerade hur techno-fandomen än idag är så toxic det kan bli, trots att det i dagsläget dominerar väldigt mycket i EDM-träsket. Fuck you haterz, jag kör hur mycket "Megator" jag vill.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!