Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Varför har du det användarnamnet du har?


Användarnamn:Jag tänkte först använda robban94 som användarnamn men det var upptaget så jag tog godzilla-kid som var mitt användrnamn på en annan sida(kommer inte ihåg vilken).

Avatar:MegasXLR.

Signatur:För att det är så sant.
I was cured, all right!
  • 0
Användarnamn:Jag heter Hannes, Hannes baklänges= Sennah. Tråkigt jag vet, men jag har så dålig fantasi så...

Avatar: Han är cool!!

Signatur: Lite rolig...
  • 0
användarnamn: heter zonetic på många av mina spel

avatar: mario kart

signatur: min sida. fast jag har inte gjort något på den
  • 0
Farbror Mysig är mitt nick i vanliga livet och vem kan motstå Kapten Haddock?

Anfäkta och anamma!
Här sitter jag och känner in forumet.
  • 0
Brist på fantasi, först hette jag ronne5 som var ännu sämre.
Jag vill heta Hyperion.
  • 0
Har haft mitt namn ändan sen jag blev medlem. Då var Gamereactor fortfarande Gamereactor 2.0, och jag var en barnslig liten unge.
Mitt namn fick jag baara på min syn av saffran och bullar. Men ordet är egentligen ett annat ord av Lussebullar.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Egentligen har jag snott det här användarnamnet av min bror som heter så på Xbox-Live, men saknar ett H så det blir alltså Dart Sol. Så jag lag till en extra bokstav, nämligen H(!!). Jag heter så på Jedi Academy, om jag ska detaliera namnet så blir det: Ðàrth §ól.

Avataren jag har är för att jag splatter- och zombiefilmer.

Min signatur tog jag ifrån Bruce Lee...tror jag.
"I'm glad that they had these glam hair-bands back then, it was like, without heaven there is no hell, you know what i'm saying. Without glam, thrash wouldn't have a target!"
  • 0
Jern är mitt riktiga efternamn. När jag tog "nicket" tror jag man måste ha minst sex tecken, men ironman var upptaget (på en annan sida). Så jag lade till "Ken", min favorit i Streetfighterserien. Sedan tog jag samma nick här så är det ett mindre att hålla rätt på.

Avataren var först en gubbe från Chessmaster 8000. krark tyckte den såg dyster ut (gissar att han mest var ironisk). Vid eftertanke insåg jag att han hade rätt. Så jag behövde något som stämde med mig, inte med nicket.
En pegas(us) med ena vingen i eld och andra vingen i isfärger passade bra.

Signaturen är vanligen något jag själv sagt eller något som sagts till mig.

O-Da-Ne. Måste vänja mina ögon vid uttalet. Jag tänkte jämt O-Dejn innan.
Once is luck. Twice is skill.
  • 0
  • Rova
  • Rova
För att jävlas...
Glorp.
  • 0
Mitt namn: För jag hade spelat för mycket S.T.A.L.K.E.R shadow of tjernobyl

Min Avatar: Jaa... En reaktor sprängdes ju trots allt
Pendulum
  • 0
Jag nickar PaRad0x på det mesta så varför inte här...
"Dolphins Are Gay Sharks"
  • 0
jag har nighthawk för ja jag gillar typ flygplanet F-117 Nighthawk, det första riktiga stealthplanet
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Saknad av fantasi.
Sugen på helylle ironi och sadism, kolla ovanför signaturen.
  • 0
För att jag var efterbliven när jag valde namn.
I was cured, all right!
  • 0
Ärligt talat så snodde jag det halvt från en kille med en liknande komposition... Jag var ung och oorginell men det funkar iaf.
A nuclear war could ruin your whole day!
  • 0
Citerar godzilla-kid:
För att jag var efterbliven när jag valde namn.

Kolla mitt då! Hade bråttom, var i skolan. Gjorde en profil med samma namn som mitt inloggningsnamn på skolan för att det skulle gå snabbt, i tron om att man senare kunde ändra. Icke sa Nicke, så nu är jag fast med ett av GR:s sämsta användarnamn. Annars skulle jag no heta som min gamertag: Cradle Fuur
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Jag heter som jag heter för att jag inte brydde mig om användarnamnet.
För övrigt anser jag att all världens krig bör upphöra, och att skatten på muffins bör sänkas.
  • 0
För att det var med i C.S.I.
I lol'd
  • 0
Citerar godzilla-kid:
För att jag var efterbliven när jag valde namn.
  • 0
Efternamn + w = Kungligt namn.
Roligt liksom!
  • 0
Citerar godzilla-kid:
För att jag var efterbliven när jag valde namn.
I not like everybody else
  • 0
Användarnamn:
Var ett stort fan av The Simpsons vid tidpunkten jag blev medlem, Homer Simpson var för långt och Homer var upptaget, om jag kommer ihåg rätt, så det fick bli som det blev. Skulle verkligen inte valt samma idag.

Avatar:
Omslaget till Hardcore Superstars No Regrets, inte min favoritskiva, däremot favoritbandet. Jag tyckte att den passade bra som avatar och nu har jag vant mig vid den och tänker inte byta.
  • 0
Det är en lång historia detta. Det var typ för några år sedan, Jag ville typ ha ett kodnanmn som lät inntelligent . Först hette jag bara 009400 sedan kom S:et .
Hate, Dominate, Congregate, Eliminate!
  • 0
Absolut ingen tanke bakom mitt. Hette det på Xbox Live och tänkte att jag kunde använda det här också. Men jag trivs med det iallafall.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
  • V
  • V
Jag hade nyss sett en film som jag gillade, är dock inte missnöjd med att jag såg filmen eller att jag valde "V" som användarnamn. ^^
YAWP!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!