Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Citerar Mr Clint:
"police found dead young man in bed, penis totally crushed, died from bloodloss"




Citerar AG Jati:
Grattis Trump...i guess.




Citerar AG Jati:
Inte så pjåkigt. Lyssnaru på liknande ambient av typ Brian Eno?

Den här är cool:
https://www.youtube.com/watch?v=j4VgKbe-juA
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
there is no hope
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Ridley:
Fast bästa ambient (?) är ändå Metroid Prime.


Lät som en korsning mellan drone och ambient, fast jag tror mestadels drone.

Har märkt en del att plattformare, särskilt R&C har tagit inspiration från Metroids musik.

https://www.youtube.com/watch?v=OkRFHi0X8ho

https://www.youtube.com/watch?v=e7b9xtyZArg

https://www.youtube.com/watch?v=Cuu2krVQ5XI
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
*pillar* :3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
"öppnar MNC" såhär tidigt numer?"

Så tänkte jag ich trodde klockan var typ 8. När fan blev den 20 över 12?
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Min fan club gjorde sig påmind igen!
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar AG Jati:
Har märkt en del att plattformare, särskilt R&C har tagit inspiration från Metroids musik.

https://www.youtube.com/watch?v=OkRFHi0X8ho

https://www.youtube.com/watch?v=e7b9xtyZArg

https://www.youtube.com/watch?v=Cuu2krVQ5XI

Nice, finns helt klart likheter!
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Bambi har lätt den coolaste djur-striden inom Disney
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Bambi har lätt den coolaste djur-striden inom Disney

Vet inte om jag har sett Bambi ens... kanske delvis för länge sen. Jag borde ju, den verkar bra.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Jag har vandrat som en vilsen stenstaty
Jag har vart på rymmen utan någonstans att fly
Det här är slutet på resan och början på en ny
Med dig, med dig, med dig


Briljanta jävla karl. Lyssnat alldeles för lite på den låten. Sitter och storbölar nu efter att ha hört den för första gången på ett par år...
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
Citerar Ridley:
Jag borde ju, den verkar bra.


Gör det för fasen. En av Disneys, om inte finaste verk någonsin.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Citerar Ridley:
Vet inte om jag har sett Bambi ens... kanske delvis för länge sen. Jag borde ju, den verkar bra.


*slår på Bambi*

*klappar bredvid mig på sängen* :3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
sad
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
I wonder...

jag undrar om inte tobey maguire är en sociopat

I mean... just lookatim
that boy ain't right
Garçon means boy.
  • 0
my heart is empty
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
sad

Citerar AG Jati:
my heart is empty

:c Har allt gått åt skogen?


Citerar yonobi:
jag undrar om inte tobey maguire är en sociopat

har du kollat på spiderman 3 nu igen va
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Klarade Red Dead Redemption idag för första gången. Ganska så överskattat spel. 7:
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
Citerar Ekneh96:
Klarade Red Dead Redemption idag för första gången. Ganska så överskattat spel. 7:


:3

I sentence you to death by shemale.

:3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Oh, what a way to go! Do it now!
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
Citerar Ekneh96:
Klarade Red Dead Redemption idag för första gången. Ganska så överskattat spel.

1. Why?!
2. Du är inte frisk.
3. Skäms å dina vägnar.
4. Rethink your life choices.

But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar Ekneh96:
Oh, what a way to go! Do it now!


Sa aldrig att jag skulle göra det.


Citerar Kanutus:
1. Why?!
2. Du är inte frisk.
3. Skäms å dina vägnar.
4. Rethink your life choices.


5.

Citerar Mr Clint:
death by shemale.


OwO
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
Citerar Kanutus:
1. Why?!

Var inte så himla förtjust i GTA V av samma skäl. Storyn lockar inte och jag hade även blivit spoilad angående slutet så jag kände aldrig av den där käftsmällen som så många andra säkert gjorde. Uppdragen är dock det som gör spelet så trist. Att gång på gång panga skurkar blir så fruktansvärt enformigt efter ett tag. Och seriöst, vem tycker ens att det var roligt att fånga vilda hästar och transportera kossor?

Det är dock inte ett dåligt spel i mina ögon men inte heller så bra som alla andra tycker.

Tillagt 2016-11-13 01:22:
Betygsmässigt håller jag med både AG Jati och putterman vilket jag sällan gör.
Henric Pettersson / Gamereactor
Citerar Ekneh96:
håller jag med både AG Jati och putterman



Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Ekneh96:
Att gång på gång panga skurkar blir så fruktansvärt enformigt efter ett tag.


Ett sidouppdrag som gör mig mycket förbryllad är Spoiler:då man i Mexico(tror jag) köper en tjej från en man som kallar henne en "kossa". Han ska tydligen hålla sitt löfte om att inte döda henne. men i slutändan när man möter honom igen så har han dödat henne för att hon var en "hora" och det hela slutar med att man dödar personen. Så varför kunde man inte då bara döda mannen i början bara som en shortcut och dessutom befria henne så att hon slipper honom?

Finns absolut ingen logik i det hela.

Tillagt 2016-11-13 01:40:
Citerar Ridley:
:c Har allt gått åt skogen?


we fighted a bit today
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00