Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


jag blir förbannad så in i helvete att re3 ska vara så självspelande. ibland så undrar jag ens om jag styr jill när nemesis jagar en. sjukhuset har väl varit bästa biten hittills.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
kooom igen nu skriv något. jag ser att en del är online. ????
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
10 år AWOL från GR-forumet. Hur mår alla? Where's my boy Gamemaster at?
I'm too old to die young now.
Första inlägget på ett decennium. Låt mig köpa alla här inne en drink, Arrolito får två eftersom vi gick på samma dagis. Möt mig vid baren, en meters avstånd, nu kör vi hela vägen in i kaklet.
Let's hug it out, bitch.
Gamla goda GR-tider när man spenderade dag och natt på forumet. Trevligt med två drinkar Gamemaster, vi får dock se till att ha två meters avstånd för att bibehålla good practice för social distansering.

Men seriöst, finns det några gamla GR-medlemmar som är kvar här? Fan va' kul om man stötte på lite folk från gamla goda GR tiderna 2006-2010.
I'm too old to die young now.
  • 0
Verkligen goda tider. Kidsen nu för tiden fick aldrig uppleva de legendariska rollspelen här på forumet. Själv har man vart medlem i 15 år, en hedersmedalj hade varit på sin plats. Finns det några kvar från det gamla gardet som fortfarande håller fanan högt?
Let's hug it out, bitch.
  • 0
Hahaha, glömmer aldrig alla legendariska rollspel. Och hur mycket tid jag spenderade i kärlekstråden... Håller med, medlem i ca 15 år borde väl ge en hedersmedalj?

Verkar som att Ridley och AG Jati håller fanan högt. Om de ens kommer ihåg oss...?
I'm too old to die young now.
  • 0
Heppå e er, inte heter jag Jocke.

@Arrolito

Man hittar ett par stycken som är online fortfarande.

@Gamemaster

Det där med rollspel i forumen låter som en riktig 2000-tals grej. Tog en titt bland trådarna och de var väl de mer större typer av trådar. Men det är som sagt före min tid som GR-medlem. Jag blev sen till kalaset som startade mitt konto 2009. Min storebrorsa RISE var aktiv här 2007.

Tillagt 2020-05-27 01:51:
Vad hände förresten med kärlekstrådarna och sextrådarna? Hittar inte ens de i forumet.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Om de ens kommer ihåg oss...?

Jodå, namnen låter bekant iaf.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
trackmania is back baby!

detta kan ju inte Ubi sabba.

eller?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
detta kan ju inte Ubi sabba.

eller?


Ska ju tydligen vara prenumerationsbaserat. En basversion som är gratis och två olika premiumversioner som kostar en viss summa per år. Hade hellre sett att man bara köpte spelet en gång och kunde spela så mycket man ville. Men gratis är trevligt iofs, även om det då saknas lite saker.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
oof
Garçon means boy.
oof fighters
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
oof troop
Garçon means boy.
oof warrior
*gitarr*
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
gillar verkligen hur man bara kan farma poäng på lägsta svårighetsgraden för att få bazookan i re3.

vad är då poängen om standard och hardcore som svårighetsgrader om de inte förändrar något? inte förens man kommer till nightmare förändras sätter man kör spelet på.

känns bara som ett forcerat sätt att få en att köra spelet klart fem gånger för att få 100%.

Tillagt 2020-05-29 02:10:
gillar verkligen hur man bara kan farma poäng på lägsta svårighetsgraden för att få bazookan i re3.

vad är då poängen om standard och hardcore som svårighetsgrader om de inte förändrar något? inte förens man kommer till nightmare förändras sätter man kör spelet på.

känns bara som ett forcerat sätt att få en att köra spelet klart fem gånger för att få 100%.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Vilken klyscha, för en gammal medlem att göra ett stopp på forumet och häva ur sig om de gamla goda tiderna, men som jag saknar GR 2.0 ibland - med alla underbara medlemmar och den mycket tightare designen av sidan. Det största designmisstaget var verkligen införandet av dö-ytor. Exempelvis mellan alla kommentarer i forumet, som gör det mycket svårare att få en överblick över diskussionerna gör att varje inlägg känns som en separat liten blogg. Ibland undrar jag om man skulle prova att migrera till något annat alternativ, men finns det något forum med community-känsla som frodas nu för tiden?
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
hej du legenden. var det inte du som skapade årets blogg nån gång?

sträck kollat dorohedoro nu. sexiga ödlor och magnifika bröst.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Tillbaka för mitt årliga besök.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
Arrolito och Gamemaster häromdagen och nu zwqase och Colabaronen. Mysigt och mystiskt att alla dyker upp plötsligt!
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
På tal om mysigt. Doom 64 är det mysigaste jag spelat på länge. Visste knappt att det fanns. Hade nog fullt upp med Duke Nukem 64 när det begav sig på ååh de gamla goda tiderna. Citationstecken.
Elva människor och en bäver!
  • 0
RE3 var inge vidare. Få se om Resistance läget gör spelet bättre.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Tjaaaa, vette fan nu. Rätt så dött och finns ingen campaign som man kan köra själv. Förstår inte direkt varför Resistance ska ha så många achievement heller. Hur ska man förresten signalera att man vill ha en viss trophy till några okända spelare? Blir nog rätt så tröttsamt om man måste grinda I random matcher dygnet runt.

Förmodligen inget jag kommer skaffa platina på som i RE3 men prövar på lite nu.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
ja, det är sant
det är fredag
Garçon means boy.
whaaa trodde det var tisdag
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00