Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Citerar TB the gr8 1:
Bullet For My Valentine: nöjd nu?
It is said that it quietly spends its time deep


Det är sällan jag blir nöjd.
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur.
  • 0
Citerar Bullet For My Valentine:
Citerar TB the gr8 1:Bullet For My Valentine: nöjd nu?
It is said that it quietly spends its time deep

Det är sällan jag blir nöjd.

ha, du fail citerade!
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
Citerar TB the gr8 1:
Men när jag hänger med mina kompisar sitter vi i en källare, petar i nån gammal dator, lanar o sånt.
och leva livet gör ju jag när jag lär mig mer om 3D modelering, javakodning och Intels nyaste/älsta processorer
Det e najsiga saker det!

För en kort stund glömde jag bort att det är på ett forum för spelnördar vi hänger.. My bad

Citerar Bullet For My Valentine:
Men nu börjar jag få slut på ord, meningar som är romantiska.

Jag tror inte det spelar så stor roll vilka ord du använder, utan att du verkligen menar vad du säger.

Citerar TB the gr8 1:
Du är lika vacker som grafiken i crysis

Det fick mig faktiskt att skratta en aning.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således uttrycker dig som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som sådan.
  • 0
Citerar lamster:
Jag tror inte det spelar så stor roll vilka ord du använder, utan att du verkligen menar vad du säger.


Precis!
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur.
  • 0
Citerar Bullet For My Valentine:
Precis!

kan du inte prova EN av de jag skrev i alla fall? O säga hur hon reagerar? Enda viktiga att tänka på, är att du är seriös. Annars så failar allting.
Prova att säga en av de jag sa, och MENA det. Annars ere ingen point.

Jag förväntar mig en blogg med resultatet senast ikväll!
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
Citerar TB the gr8 1:
Jag förväntar mig en blogg med resultatet senast ikväll!


Det blir ingenting med bloggen, då jag ska upp vid 6 imorgon och jobba. Men i helgen kanske.
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur.
  • 0
Citerar Bullet For My Valentine:
Det blir ingenting med bloggen, då jag ska upp vid 6 imorgon och jobba. Men i helgen kanske.

meh!
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
  • Rash
  • Rash
Citerar Arrolito:
Omöjligt att förstå sig på tjejer
Fast jadu, om hon är tillsammans nu med den värsta tänkbara killen, så lovar jag dig att deras förhållande kommer faila riktigt hårt snart och det kommer gå åt helvetet för dem båda. Sedan kanske du hittat då en ny tjej som du har det asbra med och då kommer den andra tjejen bara tänka "Fan vad dum jag var" ;)


Jo, vi får väl hoppas så. Och hon verkade ju inte så vettig som jag trodde att hon var.

Citerar SputniQ94:
även om du kanske måste hjälpa dem på traven?


Njah, det skulle inte vara så säkert för mig, med tanke på vilken sorts människa killen är.
"They're fools. You should eat them." - Urdnot Wrex
  • 0
Citerar lamster:
Uppdatering på min situation:
Efter tjejens förlåt-sms igår kan det ha lossnat lite tror jag. Framåt kvällen började vi smsa en del och jag var så småningom tvungen att avsluta konverserandet eftersom det var jobb idag.
På jobbet ringde hon mig (hennes jobb är som bekant kund till mitt jobb) så vi snacka lite utanför jobbet och jag passade på att fråga när vi skulle köra vår Guitar Hero-match vi snackat om tidigare. Hon var tvungen att öva först och det kunde hon inte göra när det var fint väder så det får nog vänta ett tag. "Om det nu inte passar med Guitar Hero när det är fint väder så kan vi väl hitta på nåt annat?" kläckte jag ur mig och hon var helt klart positiv. Vi skulle höras av senare idag/ikväll och bestämma en dag när det kan passa.

Det där låter bra, minst sagt!
  • 0
Åker till stan för att träffa tösen när som helst nu. Wish me luck
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Åker till stan för att träffa tösen när som helst nu. Wish me luck


Lycka till
Baby Booey
  • 0
Meh, pallar inte sitta hemma mer, jag sticker nog in till stan och hälsar på bullen.
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Åker till stan för att träffa tösen när som helst nu. Wish me luck

Lycka till!

Själv sitter jag här ensam, med familjen på Gotland och flickvännen ute i skärgården med marinen. De har familjedag på lördag, då får vi träffas. Sedan dröjer det en vecka till innan hon kommer hem, jag har abstinensbesvär.
  • 0
Usch, nu har det hänt igen! Jag har fallit för en tjej och jag tror inte hon känner likadant.
Baby Booey
  • 0
Attans, been there!

Vem är det och hur träffades ni?
  • 0
Citerar link32:
Attans, been there!

Vem är det och hur träffades ni?


Vi har vart kompisar ett tag.
Baby Booey
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Åker till stan för att träffa tösen när som helst nu. Wish me luck


Citerar Radim:
Meh, pallar inte sitta hemma mer, jag sticker nog in till stan och hälsar på bullen.


S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Bullet For My Valentine:
Men nu börjar jag få slut på ord, meningar som är romantiska. Jag är inte den bäste människan på att sätta ihop romantiska ord så att de låter klokt. Kanske någon här, har någon bra, romantisk mening?


Bättre att du GÖR något gulligt i stället. Åk hem till henne med hennes favoritfilm och godis eller nåt sånt. Det skulle åtminstone jag uppskatta om jag var nere
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar kraz:
Bättre att du GÖR något gulligt i stället. Åk hem till henne med hennes favoritfilm och godis eller nåt sånt. Det skulle åtminstone jag uppskatta om jag var nere


Sant. De flesta tjejer uppskattar att man handlar snarare än att tänka för mycket på vad som är romantiskt och inte romantiskt - det är vad man gör och hur man agerar som spelar roll i hennes ögon. Och ibland kan även något så enkelt som favvo-filmen och godis vara det rätta.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Jorå, det gick bra för dom Ser gulliga ut tillsammans, jag måste ladda upp en bild bara för det... sedan...
  • 0
Citerar Rash:
Jo, vi får väl hoppas så. Och hon verkade ju inte så vettig som jag trodde att hon var.

Om hon inte är så vettig, screw her. You can find someone better


Hmm, jag har träffat på en tjej och börjat prata med henne och typ... hon är sjukt lik mig. Asså, ja... Vi har mycket gemensamt dvs. Riktigt söt tjej, schysst och jätte trevlig (Y) Vet inte varför jag ville dela med mig det, lmao.

Men nu har jag bestämt seriöst att jag ska ta tag i mitt liv. Haft det lite... eh, svårt. Men sen man börjat lyssna på Broken, Beat and Scarred så har man pumpats upp att kämpa på och inte låta det där med mitt ex dra ner mig (Vilket det började göra under veckan hon drog iväg till Göteborg, och det drog ner mig rejält).

I'm broken, beat and scarred, but I die hard 8D
I'm too old to die young now.
  • 0
Citerar Arrolito:
Hmm, jag har träffat på en tjej och börjat prata med henne och typ... hon är sjukt lik mig. Asså, ja... Vi har mycket gemensamt dvs. Riktigt söt tjej, schysst och jätte trevlig (Y) Vet inte varför jag ville dela med mig det, lmao.

Kul att du träffar nytt folk, vare sig det är killar eller tjejer kan det behövas en frisk fläkt i livet ibland.

Citerar Arrolito:
Men nu har jag bestämt seriöst att jag ska ta tag i mitt liv. Haft det lite... eh, svårt. Men sen man börjat lyssna på Broken, Beat and Scarred så har man pumpats upp att kämpa på och inte låta det där med mitt ex dra ner mig (Vilket det började göra under veckan hon drog iväg till Göteborg, och det drog ner mig rejält).

Finally! Som jag har tjatat på dig... men det är bra att du kämpar vidare, du kommer resa dig som en starkare människa ur allt det här.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således uttrycker dig som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som sådan.
  • 0
Citerar Arrolito:
Vi har mycket gemensamt dvs. Riktigt söt

Låter lite självgod.
  • 0
Apan, vad gör din flickvän i marinen? Är en karriär inom flottan hennes ambititon?

Tillagt 2009-06-30 20:43:
Citerar Arrolito:
Men nu har jag bestämt seriöst att jag ska ta tag i mitt liv.


Dags att ansluta sig till PROJEKT AVSKÄRMNING, det börjar nämligen bli lite ensamt för mig.
An obstacle is just something you haven't brutally slaughtered yet.
  • 0
Citerar WRatchild9:
Vi har vart kompisar ett tag.


Well, it's a start. Det är bara att hålla ut, i vissa stunder känns livet underbart, andra stunder så ser du livet falla sönder.

Citerar kraz:
Bättre att du GÖR något gulligt i stället. Åk hem till henne med hennes favoritfilm och godis eller nåt sånt. Det skulle åtminstone jag uppskatta om jag var nere


Trevlig idé, det vore nog toppen. Men träffade henne nyss, lyckades faktiskt få henne att glömma alla skit som hänt/händer. Får spara din idé tills nästa gång, tack för tipset.
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!