Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Jag har funderat ett bra tag nu, och har kommit fram till det att jag helt enkelt inte är menad för att ha en flickvän. Jag föddes som ensamvarg, och kommer troligtvis alltid att vara en med. Jag har en förmåga att driva iväg människor, hur mycket jag än försöker hålla dem kvar. Jag sitter gärna i ett hörn och stirrar in i väggen medans jag tänker över livets olika mysterium(Och hur djupt det här låter, så är det bullshit, man behöver inte vara filosof för att tänka över jordens hemligheter).

Nej, jag tror inte att jag kommer få en flickvän, och bör vänja mig vid tanken, förr eller senare. Det är tufft, och otroligt negativt att tänka så - Men någon dag måste man se sanningen i vitögat och bita i det sura äpplet.
  • 0
Citerar Iqaros:
Jag har en förmåga att driva iväg människor


Din danspartner har väl hållit ut med dig i flera år nu? ;) Så, så farligt måste det inte vara.
  • 0
Går väl inte framåt precis. Blev utbjuden förra veckan dock när det var den officiella kärleksdagen och allt men tackade nej. Har lite dåligt självförtroende och så antar jag : ) Aja, kommer väl en ny chans!
Atari uppfann det, Nintendo använde det, Sony gjorde det mainstream, Microsoft köpte upp det.
  • 0
Poindaxter, du är min gud! Tack för att du återupptog kärlekstråden.
In heaven all the interesting people are missing.
  • 0
Citerar bazz:
Jag gillar en tjej hon går i nian och jag i åttan


Är det ett problem?
Because nothing sucks worse than feeling alone, no matter how many people are around.
  • 0
Citerar Trudeluttfarbrorn:
Poindaxter, du är min gud! Tack för att du återupptog kärlekstråden.

Nu får du allt förklara din situation när det gäller kärlek Trudeluttfarbrorn. På momangen!
  • 0
Citerar Galdir:
Din danspartner har väl hållit ut med dig i flera år nu? ;) Så, så farligt måste det inte vara.

Nej... Min förra danspartner slutade dansa före sommaren... xD

Dock har jag en ny danspartner nu, se hur länge det håller. Förhoppningsvis ett rätt bra tag framöver, hon verkar ju iallafall tycka om mig lite.
  • 0
My destiny is to forever drift alone in the ocean of love
It's poetry. The poetry of War.
  • 0
Citerar Iqaros:
Förhoppningsvis ett rätt bra tag framöver, hon verkar ju iallafall tycka om mig lite.


Där ser man minsann!

Själv är jag kär... i livet!
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar Iqaros:
Jag har funderat ett bra tag nu, och har kommit fram till det att jag helt enkelt inte är menad för att ha en flickvän. Jag föddes som ensamvarg, och kommer troligtvis alltid att vara en med. Jag har en förmåga att driva iväg människor, hur mycket jag än försöker hålla dem kvar. Jag sitter gärna i ett hörn och stirrar in i väggen medans jag tänker över livets olika mysterium(Och hur djupt det här låter, så är det bullshit, man behöver inte vara filosof för att tänka över jordens hemligheter).

Nej, jag tror inte att jag kommer få en flickvän, och bör vänja mig vid tanken, förr eller senare. Det är tufft, och otroligt negativt att tänka så - Men någon dag måste man se sanningen i vitögat och bita i det sura äpplet.


Varför känner jag igen mig så enormt
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
Iqaros och Instant wtf, tänk inte så. Gör nåt åt det, kärlek är det bästa som finns väl? Bjud ut en flicka på dans eller bio eller nånting. Jag vet inte hur ni gör, men kärleken kommer inte och knackar på dörren.

Jag är som mjölkpaketet. Jag har aldrig fel!
  • 0
Citerar Nettoman:
men kärleken kommer inte och knackar på dörren.


Förväntar mig verkligen inte det heller. Människor ändrar inte sina vanor stup i kvarten om de inte är desperata. Nej det är inte där problemet är, det handlar mer om klassisk bortstötning och för själviskt tänkande, samt möjligtvis fel inställning till det hela redan från början.

Efter att jag flyttade (innan ja började 9:an) så har jag inte ansträngt mig ett piss, inte heller att skaffa fler polare och de jag har försvinner rätt snabbt och det är pågrund av en sak - det kräver engagemang och lite jobb från min sida. Kanske är det en evig depression som jag har ramlat in i, eller ren lathet eller att jag inte bryr mig inte längre om vad som händer runtom mig.
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
Citerar Nettoman:
Iqaros och Instant wtf, tänk inte så. Gör nåt åt det, kärlek är det bästa som finns väl? Bjud ut en flicka på dans eller bio eller nånting. Jag vet inte hur ni gör, men kärleken kommer inte och knackar på dörren.


Jag skulle göra det om inte alla tjejer som jag känner var så extremt omogna. Eller almänt iriterande. Men som sagt. (Nu vet jag att du inte tilltalade mig, men jag kände mig träffad)

My destiny is to forever drift alone in the ocean of love

Ingen av dom tjejer jag känner skulle kunna sitta ner en kväll och mysa igenom Fight Club, om man bortser från mina systrar, men då dom är så pas mycket äldre gills inte dom. Det är något jag skulle vilja göra med en tjej. (Fight Club är enbart ett exempel, men jag menar självklart vilken lite mognare film som helst)
It's poetry. The poetry of War.
  • 0
Citerar Nettoman:
Iqaros och Instant wtf, tänk inte så. Gör nåt åt det, kärlek är det bästa som finns väl? Bjud ut en flicka på dans eller bio eller nånting. Jag vet inte hur ni gör, men kärleken kommer inte och knackar på dörren.

Well, hur ska jag kunna bjuda en flicka på dans eller bio om det inte finns någon att bjuda? Jag är inte personen som går runt och rå-flörtar eller går på fester etc.
  • 0
Citerar Iqaros:
Well, hur ska jag kunna bjuda en flicka på dans eller bio om det inte finns någon att bjuda? Jag är inte personen som går runt och rå-flörtar eller går på fester etc.


Hon på din dans? Om du nu är intresserad av henne såklart.
Tell everyone in the world, that Im You
  • 0
Citerar Dr jr:
Nu vet jag att du inte tilltalade mig, men jag kände mig träffad

Här finns det en till forumit som kände sig träffad. Själv så är jag rädd för riskerna med tanken på hur unga tjejer beter sig i min omgivning, så jag vet hur det känns Dr Jr. Visst är världen större än vad man tror men ja ibland är ensamheten bäst i vissa lägen. Dessutom så har jag redan förlorat 3 personer som Riddler en gång i tiden var förälskad i och bara för det så tänker jag undvika kärleken, i en obestämd tid.
  • 0
Ok, det var ingen som skulle känna sig "träffad" (det låter så negativt).

Citerar Iqaros:
Well, hur ska jag kunna bjuda en flicka på dans eller bio om det inte finns någon att bjuda? Jag är inte personen som går runt och rå-flörtar eller går på fester etc.


Menar du att du inte känner någon tjej att bjuda ut eller bor du i ett litet samhälle med få invånare?

Och det jag menar med er attityd, jag har aldrig haft en tjej (eller, jag hade en i tvåan som var ihop med sju andra killar, hon sa ja till vem som helst. Slampa. Fast jag räknar ej in henne.) men jag har inte en sån attityd. Min bror var som mig i min ålder och satt framför datorn, men nu (två år senare) är han ute nästan varje helg och har en tjej. Så jag tror verkligen på att min situation kan ändras.

Jag är som mjölkpaketet. Jag har aldrig fel!
  • 0
  • Missing Avatar
  • bazz
Citerar The UnDead:
Citerar bazz:
Jag gillar en tjej hon går i nian och jag i åttan


Är det ett problem?


nej men ville bara säga det hurså?
Adda min msn [email protected]
  • 0
Citerar bazz:
Citerar The UnDead:
Citerar bazz:
Jag gillar en tjej hon går i nian och jag i åttan


Är det ett problem?


nej men ville bara säga det hurså?


Då var det inget.
Because nothing sucks worse than feeling alone, no matter how many people are around.
  • 0
Citerar Nettoman:
Ok, det var ingen som skulle känna sig "träffad" (det låter så negativt).


Tja, det låter ganska negativt, men min poäng var bara att alla tjejer i min omgivning är hysteriskt omogna, och att det inte verkar vara någon annan som har min vida smak i allt.

Tror ni att jag någonsin kommer kunna hitta en tjej som lika gärna kan sitta och glo på Naruto som att senare kolla på Gökboet och snud på fälla en tår på grund av att den är så hemsk, i min ålder?
It's poetry. The poetry of War.
  • 0
Citerar bazz:
Citerar The UnDead:Citerar bazz:
Jag gillar en tjej hon går i nian och jag i åttan


Är det ett problem?

nej men ville bara säga det hurså?


Han menade att åldern sätter inte gränserna här i livet.

"Tror ni att jag någonsin kommer kunna hitta en tjej som lika gärna kan sitta och glo på Naruto som att senare kolla på Gökboet och snud på fälla en tår på grund av att den är så hemsk, i min ålder?"

Nej det tror jag inte. Jag har inte uppfattat Naruto som något moget, men inte som något negativt heller. Det du menar är nog att ingen tjej delar dina intressen, inte mogenhet.
Jag är som mjölkpaketet. Jag har aldrig fel!
  • 0
jag går i nian och e inte kär i nån
Biggi di boo
  • 0
Citerar Dr jr:
Tror ni att jag någonsin kommer kunna hitta en tjej som lika gärna kan sitta och glo på Naruto som att senare kolla på Gökboet och snud på fälla en tår på grund av att den är så hemsk, i min ålder?


Åhhh, Gökboet är så jävla bra. Annars kan jag komma och mysa med dig.

Tell everyone in the world, that Im You
  • 0
Känner mig mycket lycklig då min flickvän har samma intressen som mig, spel och film.

Och innan ni vet ordet av så sitter ni där med hus, volvo och hund
When the going gets weird the weird turn pro
  • 0
Citerar Nettoman:
Nej det tror jag inte. Jag har inte uppfattat Naruto som något moget, men inte som något negativt heller. Det du menar är nog att ingen tjej delar dina intressen, inte mogenhet.


Ja, det skrev jag också. Jag kommer antagligen aldrig hitta någon med min vida smak.

Men sen så skulle alla tjejer i min närhet bara tycka att t.e.x. sånna filmer jag älskar vara tråkiga eller något i den stilen.
It's poetry. The poetry of War.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!