Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Citerar Dr jr:
Ja, det skrev jag också. Jag kommer antagligen aldrig hitta någon med min vida smak.


Hmm att säga så är nästan som att ge upp. Visst, det finns nog inte en person här i världen som har exakt samma smak som dig.

Det är för våra brister vi blir älskade
Tell everyone in the world, that Im You
  • 0
Citerar Dr jr:
Ja, det skrev jag också. Jag kommer antagligen aldrig hitta någon med min vida smak.

Men sen så skulle alla tjejer i min närhet bara tycka att sånna filmer jag älskar vara tråkiga eller något i den stilen.

Då får du nog allt gifta dig med Natalie Portman (Padme).
  • 0
Citerar Hugoienlåda:
Skriv gärna om det i forumet sedan (för det var väl du som busade och sexade spontant i en viss tråd förra gången?)


Huh? Njaae, det beror på vad du menar. Jag har haft mina sexskandaler men inget stort. Eller va?
Tell everyone in the world, that Im You
  • 0
Citerar Hugoienlåda:
Måste hon kunna titta på Gökboet med dig?


Nej, men det är ett plus, och jag vill inte ha någon om avfärdar en film eller liknande på grund av att den verkar dålig eller liknande.
It's poetry. The poetry of War.
  • 0
Citerar Dr jr:
Ja, det skrev jag också. Jag kommer antagligen aldrig hitta någon med min vida smak.


Jaha, jag uppfattade det som att de gick hand i hand i ditt inlägg.
Jag är som mjölkpaketet. Jag har aldrig fel!
  • 0
  • Missing Avatar
  • bazz
Men känns som liksom jag är 14 år(fyller 15 i sep) kommer får räls snart. i ca 2 år känns som om jag inte kommer kunna få en flickvän då
Adda min msn [email protected]
  • 0
Citerar Zyrak:
Det är för våra brister vi blir älskade


Klyscha?
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
Som tidigare sagt lever jag i celibat (av vissa orsaker). Dock har jag inte något emot "normal" kärlek.
För övrigt tycker jag att man ska bära lösa kläder för att få ett bättre kärleksliv. En stor t-shirt och mjukbyxor löser de flesta problem.
Det är en navel.
  • 0
Jag är kär i alla tjejer
Ta det tillbaka
  • 0
Citerar Voodoo Doll:
Jag är kär i alla tjejer

Till och med Selma Lagerlöf?
  • 0
Citerar instant aim:
Klyscha?


Jag har fått det från nåt, kommer inte ihåg vart. Jag vet heller inte vad klyscha betyder riktigt då verkligen ingen kan eller säger att det är "svårt" att förklara.
Tell everyone in the world, that Im You
  • 0
Citerar The Riddler:
Till och med Selma Lagerlöf?


Hon kan nog inte klassas som "tjej". Kanske om hon var 50 år yngre...
Ta det tillbaka
  • 0
  • Missing Avatar
  • bazz
xD DDDDDDDDD
Adda min msn [email protected]
  • 0
Citerar The Riddler:
Citerar Voodoo Doll:Jag är kär i alla tjejer
Till och med Selma Lagerlöf?


No whai dude!


Citerar Zyrak:
Citerar instant aim:Klyscha?

Jag har fått det från nåt, kommer inte ihåg vart. Jag vet heller inte vad klyscha betyder riktigt då verkligen ingen kan eller säger att det är "svårt" att förklara.


Att Denzel Washington hissar amerikanska flaggan och gör honnör medans han dör av inre blödningar av skottskador, det är en klyscha.
Jag är som mjölkpaketet. Jag har aldrig fel!
  • 0
Citerar Zyrak:
Citerar Dr jr:Ja, det skrev jag också. Jag kommer antagligen aldrig hitta någon med min vida smak.

Hmm att säga så är nästan som att ge upp. Visst, det finns nog inte en person här i världen som har exakt samma smak som dig.

Det är för våra brister vi blir älskade


Det bästa skulle ju vara att hitta nån som gillar samma saker, men att hon accepterar att jag har väldigt delad smak går också bra.
It's poetry. The poetry of War.
  • 0
Min senaste blogg har i alla fall något med kärlek att göra.
"Du siktar på att banga innan tolv, eller hur? Eller att du tittar dig i spegeln och tänker: VEM ÄR DU!?"
  • 0
Citerar Hugoienlåda:
Analsex spontan i en tråd.
Blev klassiker.


Jaha, det där. Joo det blev rätt uppmärksammat några månader efter, sen togs det bort. ^^

Tillagt 2007-02-21 15:28:
Citerar Nettoman:
Att Denzel Washington hissar amerikanska flaggan och gör honnör medans han dör av inre blödningar av skottskador, det är en klyscha.


Fattar ingenting av det där....
Tell everyone in the world, that Im You
  • 0
Citerar Dr jr:
My destiny is to forever drift alone in the ocean of love
Vackert Dr jr Själv har jag det inget vidare med kärleken
Vi är alla djur i grunden. Äta upp varann är naturligt... och gott.-Cruzen
  • 0
Citerar Voodoo Doll:
ommer inte ihåg vart. Jag vet heller inte vad klyscha betyder


Hon dog för 67 år sedan lille vän.
I dont wanna live here no more, I dont wanna stay. Aint gonna spend the rest of my life, quietly fading away.
  • 0
Citerar Hugoienlåda:
Citerar Dr jr:

och jag vill inte ha någon om avfärdar en film eller liknande på grund av att den verkar dålig eller liknande.



Men har du kommit så långt så att du har någon som är intreserad av dig, så kan du säkerligen få henne att titta på den.


Det är att komma så långt som är problemet.
It's poetry. The poetry of War.
  • 0
Citerar Titus:
Hon dog för 67 år sedan lille vän.




Men jag vet faktist inte riktigt vem jag är kär i.
Ta det tillbaka
  • 0
Citerar Voodoo Doll:
Men jag vet faktist inte riktigt vem jag är kär i.

Prova med denne vackre Skönhet
  • 0
Citerar Hugoienlåda:
En tjej i min klass har tandställning, precis som jag, och vi brukar mest diskutera det, och försöka komma fram till fördelar med den. Med andra ord ett bra sätt att starta en diskution.


Woah, nån är på G, är det sängkammaren nästa Hugo?

Jag är som mjölkpaketet. Jag har aldrig fel!
  • 0
En fördel med tandställning, Hugoienlåda, är att du kan använda den som ditt alldeles egna kylskåp. Tänk om man är sugen på en pizza och så plötslig hittar man en liten bit där inuti. Varför inte bjuda tjejen också?
För övrigt har jag hakat upp mig det här förbannade "svenska kvinnor om sitt sexliv"-tjatet i tidningar och liknande. Och nu senast med programmet Lustgården. Jaha, jag vill inte veta att Sandra 25, tycker om fletching.
Det är en navel.
  • 0
Citerar The Riddler:
Citerar Voodoo Doll:
Men jag vet faktist inte riktigt vem jag är kär i.

Prova med denne vackre Skönhet


Inte var det henne iallafall...
Ta det tillbaka
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!