Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Citerar Nettoman:
Menar du att du inte känner någon tjej att bjuda ut eller bor du i ett litet samhälle med få invånare?

Och det jag menar med er attityd, jag har aldrig haft en tjej (eller, jag hade en i tvåan som var ihop med sju andra killar, hon sa ja till vem som helst. Slampa. Fast jag räknar ej in henne.) men jag har inte en sån attityd. Min bror var som mig i min ålder och satt framför datorn, men nu (två år senare) är han ute nästan varje helg och har en tjej. Så jag tror verkligen på att min situation kan ändras.

Jag känner ingen tjej att bjuda ut och jag bor i ett litet samhälle med få invånare. =P

Citerar Zyrak:
Hon på din dans? Om du nu är intresserad av henne såklart.

Nej, där finns ingen chans, dels vill jag inte, dels har hon en pojkvän.
  • 0
Citerar The Riddler:
Prova med denne vackre Skönhet


Vem är det?

Asså bara för att man har lite olika intressen kan man väl vara kära, eller kan man inte det?
Jag har varit kära i många som har haft andra intressen än mig.
jag är inte kär i någon nu men för att kunna bli kär i tex någon i min klass så skulle jag vara tvungen att lära känna henne bättre.
Till now I always got by on my own, I never really cared until I met you. But now it chills me to the bone, how can I get you alone?
  • 0
Citerar putrik92:
Vem är det?

Ingen aning. Jag njuter bara av att retas med Voodoo Doll, på ett lagligt sätt.
  • 0
Citerar The Riddler:
Citerar putrik92:Vem är det?
Ingen aning. Jag njuter bara av att retas med Voodoo Doll, på ett lagligt sätt.


Bra. Jag tänkte säga något småelakt men var rädd för att det var din syster eller någon (något).
Jag är som mjölkpaketet. Jag har aldrig fel!
  • 0
Kanske bara jag som är på tok för petig, men det är därför jag ser fram emot gymnasiet. Folk med samma intressen FTW!
It's poetry. The poetry of War.
  • 0
Citerar Dr jr:
Kanske bara jag som är på tok för petig, men det är därför jag ser fram emot gymnasiet. Folk med samma intressen FTW!


Jo, fast det blir mest killar på IT-linjen
Ta det tillbaka
  • 0
Citerar Voodoo Doll:
Citerar Dr jr:Kanske bara jag som är på tok för petig, men det är därför jag ser fram emot gymnasiet. Folk med samma intressen FTW!

Jo, fast det blir mest killar på IT-linjen


Vadå IT-linjen? Jag ska gå media.
It's poetry. The poetry of War.
  • 0
Jag är kär i en tjej i min klass, har inte haft så många känslor av det tidigare.

Hon är verlkligen jättesöt. Som grädde.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Citerar Caleb:
Jag är kär i en tjej i min klass, har inte haft så många känslor av det tidigare.

Hon är verlkligen jättesöt. Som grädde.


Go for it, man!
Till now I always got by on my own, I never really cared until I met you. But now it chills me to the bone, how can I get you alone?
  • 0
Citerar Dr jr:
Kanske bara jag som är på tok för petig, men det är därför jag ser fram emot gymnasiet. Folk med samma intressen FTW!


Ja. Min bror som jag berättade om på förra sidan, han började gå ut och så efter gymnasiets insparkningsfester. Så man ska ta det tillfället i akt och träffa någon/några.

Citerar Hugoienlåda:
Njet.
Men det är ett kul sätt att starta en diskution på.


Okej. Diskussion heter det. Och jag började använda njet.
Jag är som mjölkpaketet. Jag har aldrig fel!
  • 0
En flicka i min klass klöste upp min hand idag - ett tecken?
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar Hugoienlåda:
Jag tycker grädda är äckligt.


Jag skrattar hejdlöst åt det här inlägget.


Äsch, grädde är det bästa som finns.

Men inget är sötare än kärlek.

Vad smörig jag blev nu, bara jag tänker på henne.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Citerar moviefreak:
En flicka i min klass klöste upp min hand idag - ett tecken?


Ett säkert tecken, hon vill bara känna dig från insidan.
Era hjärnor är infesterade av Marley för evigt.
  • 0
Citerar Hugoienlåda:
Äckelsött, eller lagom-mycket-socker-i-téet-sött?


Sött. Som grädde. Men mest bara sött.

Fast inget är sötare än henne. Inget.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Igår var jag på heartbreak och dansade/festade etc och hade riktigt kul. Flera 100 pers och alla ca 16-20. Föreställ er en halvitalienare på en sådan plats.
Med http://www.youtube.com/watch?v=xPEbvBxc4xo den låten i öronen idag blir jag nästan gråtfärdig över vad som hände igår. =/
Tänk er en bas som ger dig tinnitus, lättklädda tjejer dansandes ovanför en och du befinner dig i mitten av golvet kyssandes med världens vackraste skapelse. Problemet är det att jag kommer nog med största sannolikhet aldrig träffa henne igen.
Come in Peace or Leave in Pieces | (In)aktiv igen
  • 0
jag är ledsen, tjejen som jag bjöd ut igår dumpade mig. Tror jag i alla fall. Hon slutar tidigare än mig, och när jag hade slutat ringde jag henne. Inge svar.
Don't treat people like you want them to treat you, treat people like you don't care how they treat you.
  • 0
Citerar Per_92:
jag är ledsen, tjejen som jag bjyd ut igår dumpade mig. Tror jag i alla fall. Hon slutar tidigare än mig, och när jag hade slutat ringde jag henne. Inge svar.


Jag sörjer med dig
Ta det tillbaka
  • 0
Citerar Voodoo Doll:
Jag sörjer med dig

Jag då?
Come in Peace or Leave in Pieces | (In)aktiv igen
  • 0
Citerar Lorien:
Citerar Voodoo Doll:Jag sörjer med dig
Jag då?


Du kan räddas av vårt övervakninssamhälle, det kan inte Per.
Jag är som mjölkpaketet. Jag har aldrig fel!
  • 0
Citerar Lorien:
Citerar Voodoo Doll:
Jag sörjer med dig

Jag då?


Ja ja, kom hit så ska jag trösta dig me
Ta det tillbaka
  • 0
Vi sörjer med dig med - lät som en ganska drömsk kyss iallafall.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar Lorien:
Igår var jag på heartbreak och dansade/festade etc och hade riktigt kul. Flera 100 pers och alla ca 16-20. Föreställ er en halvitalienare på en sådan plats.
Med http://www.youtube.com/watch?v=xPEbvBxc4xo den låten i öronen idag blir jag nästan gråtfärdig över vad som hände igår. =/
Tänk er en bas som ger dig tinnitus, lättklädda tjejer dansandes ovanför en och du befinner dig i mitten av golvet kyssandes med världens vackraste skapelse. Problemet är det att jag kommer nog med största sannolikhet aldrig träffa henne igen.
Come in Peace or Leave in Pieces | (In)aktiv igen
  • 0
Citerar Iqaros:
Jag har funderat ett bra tag nu, och har kommit fram till det att jag helt enkelt inte är menad för att ha en flickvän. Jag föddes som ensamvarg, och kommer troligtvis alltid att vara en med. Jag har en förmåga att driva iväg människor, hur mycket jag än försöker hålla dem kvar. Jag sitter gärna i ett hörn och stirrar in i väggen medans jag tänker över livets olika mysterium(Och hur djupt det här låter, så är det bullshit, man behöver inte vara filosof för att tänka över jordens hemligheter).

Nej, jag tror inte att jag kommer få en flickvän, och bör vänja mig vid tanken, förr eller senare. Det är tufft, och otroligt negativt att tänka så - Men någon dag måste man se sanningen i vitögat och bita i det sura äpplet.


So much för din signatur.


Själv så behöver jag inte säga särkilt mycket om det här runt kärlek, ni som dock är intresserade av mitt "kärleksliv" kan kolla in min blogg. Dock så finns det bara ett inlägg där om det hela, olyckliga som inträffade mig.
  • 0
Borde jag testa ringa henne igen? Eller ska jag bara hänga mig i duchen`?
Don't treat people like you want them to treat you, treat people like you don't care how they treat you.
  • 0
Citerar Per_92:
Borde jag testa ringa henne igen? Eller ska jag bara hänga mig i duchen`?

Ring
Come in Peace or Leave in Pieces | (In)aktiv igen
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!