Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Citerar Colonel:
Någon som kan något kärleks tips.......går skit med tejerna


Berätta hur det står till så hjälper jag. Träffat någon tjej du gillar ännu t.ex?
Come in Peace or Leave in Pieces | (In)aktiv igen
  • 0
Varför blir alla upptagna precis när man börjar satsa på dom? I 55% av fallen är det så. Och jag är alldeles för ädel för att gå efter någon annans tjej.
  • 0
Wow, nu när nån mod tar initiativet till att skapa en ny kärleks-tråd, så spammar ni sönder den?
  • 0
Citerar Zelda_collectior:
Varför blir alla upptagna precis när man börjar satsa på dom? I 55% av fallen är det så. Och jag är alldeles för ädel för att gå efter någon annans tjej.


Finns det inga klubbar hos dig där speciella teman så som match making finns?Det är inte alls så fånigt som det låter, tvärt om.
Come in Peace or Leave in Pieces | (In)aktiv igen
  • 0
Skickade ett sms åt henne. Och nu till duchen.--->

Eller inte.
Citerar Arrolito:
Good idea.... Ska nog göra det.... Men måste våga


Men svälj stoltheten och gå fram till henne, det värsta som kan hända att du får bra betyg och mer fritid att vara på GR.
Don't treat people like you want them to treat you, treat people like you don't care how they treat you.
  • 0
Citerar Lorien:
Finns det inga klubbar hos dig där speciella teman så som match making finns?Det är inte alls så fånigt som det låter, tvärt om.


Att skaffa en tjej på sådantr sätt är lite under mig Och sen är jag nog lite ung för sådant
  • 0
Citerar Zelda_collectior:
Att skaffa en tjej på sådantr sätt är lite under mig Och sen är jag nog lite ung för sådant

Det finns klubbar som sänker inträdesålder i samband med teman etc så du hittar säkert något. Till en början om du inte är van att dansa etc elelr den höga volymen kanske det känns lite fel men du kommer in i det ganska snart.

Btw, jag är 17 - fyller 18 så jag är inte mycket äldre än dig.
Come in Peace or Leave in Pieces | (In)aktiv igen
  • 0
Mm, men ändå, dejtingklubb Jag tror jag chansar och hoppas att det funkar ändå.

Tillagt 2007-02-21 17:04:
Tack för tipset ändå
  • 0
Poindaxter, min kärlek tillhör dig för att att ha återupplivat min tråd!
Annars kan ni läsa min blogg, ''Hemligheten är officiell'' för att veta hur det går med mitt kärleksliv...
Sen kan ni kommentera!
Om jag flummar som en idiot så argumenterar jag som ett geni.
  • 0
Citerar Zelda_collectior:
Mm, men ändå, dejtingklubb Jag tror jag chansar och hoppas att det funkar ändå.

Tillagt 2007-02-21 17:04:
Tack för tipset ändå


Lugnt. ^^ Vill dock inte att det ska missuppfattas, det är endast ett tema som kan finnas någongång ibland och inte en klubb gjort enbart för dejtande.

Du och kag diskuterar just nu i en mellanölstråden och har olika åsikter men om du besöker fester regelbundet (ta med någon kompis) så har du stora chanser att träffa en tjej, du märker också rätt snabbt om hon är ledig eller ej. Det är en plats är det är 'legalt' att dansa nära inpå och föra dina händer längst hennes lår etc så det är bara att tuta och köra. När det gäller alkoholen kan den spela en stor roll här; Om du är full tycks du inte om. Om du har druckit lite grann och är inne i feststämningen kan du bli världens charmör och kan utan problem säga allt det du annars inte vägat säga.

Good luck!
Come in Peace or Leave in Pieces | (In)aktiv igen
  • 0
Själv har jag aldrig tyckt det här med dejtingklubbar och speed dating har funkat, det verkar vara så opersonligt på något sätt, eller vad ska man säga?
Om jag flummar som en idiot så argumenterar jag som ett geni.
  • 0
Citerar Lorien:
Good luck!


Jag vill inte ha en stupfull alkolist. De spritfyllda äcklen är för förlorarna. Jag vill ha en tjej med lite självrespekt och jag vill absolut inte tafsa på någon tjej som inte redan är min.

Än en gång, tack för tipset ändå.

Du verkar rätt rutinerad
  • 0
Citerar Per_92:
Men svälj stoltheten och gå fram till henne, det värsta som kan hända att du får bra betyg och mer fritid att vara på GR.

Det som nog har hänt mig
Men man blir faktist lättad faktist, försöker glömma mitt så gott jag kan nu.
Dock så är det lite svårt...
Btw, kan säga att tjejen jag gillar är skitblyg.
Om jag flummar som en idiot så argumenterar jag som ett geni.
  • 0
Citerar Zelda_collectior:
Jag vill inte ha en stupfull alkolist. De spritfyllda äcklen är för förlorarna. Jag vill ha en med lite självrespekt och jag vill inte tafsa på någon tjej som inte redan är min.


Det är det som är poängen, när du ska ut och dejta ska du helst inte vara direkt full utan möjligtvis enbart smålullig (vilket inte märks). Det är dessutom förbud att komma in på klubbar om man är direkt full så några fulla tjejer träffar du inte.

Att du inte vill tafsa på en tjej som inte är din är en annan sak. Tänk dig itne det så personligt utan enbart något i dansen som visar att du är intresserad (för att hålla en diskussion där är praktiskt omöjligt p.g.a volymen) vilket hon i sin tur kanske svarar till.

Haha ingen fara, bara kul att hjälpa till.

Mjo, jag är nog rätt rutinerad.
Come in Peace or Leave in Pieces | (In)aktiv igen
  • 0
Citerar Lorien:
Det är det som är poängen, när du ska ut och dejta ska du helst inte vara direkt full utan möjligtvis enbart smålullig (vilket inte märks). Det är dessutom förbud att komma in på klubbar om man är direkt full så några fulla tjejer träffar du inte.

Jopp.
Eller så dricker man inget alls, kommer nog inte jag göra, kommer bara dansa och ha kul...
Fast det är ett par år kvar nu, får se
Citerar Lorien:
Att du inte vill tafsa på en tjej som inte är din är en annan sak. Tänk dig itne det så personligt utan enbart något i dansen som visar att du är intresserad (för att hålla en diskussion där är praktiskt omöjligt p.g.a volymen) vilket hon i sin tur kanske svarar till.

Jo en mycket bra strategi, sen kan du kanske röra eller kanske stryka lite försiktigt och se om hon reagerar.
Men försiktigt, om hon blir lite avvikande ska du sluta me det och dansa normalt, om hon verkar gilla det kan du testa göra lite mer sen sluta, du får inte ge henne för myvket, det fixar ni i sängen....
Om jag flummar som en idiot så argumenterar jag som ett geni.
  • 0
Citerar blatten65:
Jopp.
Eller så dricker man inget alls, kommer nog inte jag göra, kommer bara dansa och ha kul...
Fast det är ett par år kvar nu, får se


Givetvis därför skrev jag, understruket, "möjligtvis". Just in case han inte vågar i 100% nykert tillstånd.
Come in Peace or Leave in Pieces | (In)aktiv igen
  • 0
Citerar Lorien:
Givetvis därför skrev jag, understruket, "möjligtvis". Just in case han inte vågar i 100% nykert tillstånd.

Jo, man blir ju lite spralligare och mer flörtvänlig då...
Fast man kan ju testa utan också...
Om jag flummar som en idiot så argumenterar jag som ett geni.
  • 0
Citerar blatten65:
Citerar Per_92:
Men svälj stoltheten och gå fram till henne, det värsta som kan hända att du får bra betyg och mer fritid att vara på GR.

Det som nog har hänt mig
Men man blir faktist lättad faktist, försöker glömma mitt så gott jag kan nu.
Dock så är det lite svårt...
Btw, kan säga att tjejen jag gillar är skitblyg.


Fortsätt flörta med henne.
Don't treat people like you want them to treat you, treat people like you don't care how they treat you.
  • 0
Citerar Per_92:
Fortsätt flörta med henne.

Njae nu ska jag hellre försöka glömma saken tillfälligt, dock så kastar hon ganska mycket blickar till mig...
Fast jag ska se om denna vecka biter i och om hon fortsätter kasta blicksr till mig, sen kom hon närmre mig vid flera tillfällen, fast jag vet inte.
Jag ignorerar henne mest bara nu, beter mig mer normalt och frågar hur mycket klockan är när det passar sig, med andra ord, när jag vill veta vad den är...
Nämen, jag ska avvakta.
Om jag flummar som en idiot så argumenterar jag som ett geni.
  • 0
Citerar blatten65:
Citerar Per_92:
Fortsätt flörta med henne.

Njae nu ska jag hellre försöka glömma saken tillfälligt, dock så kastar hon ganska mycket blickar till mig...
Fast jag ska se om denna vecka biter i och om hon fortsätter kasta blicksr till mig, sen kom hon närmre mig vid flera tillfällen, fast jag vet inte.
Jag ignorerar henne mest bara nu, beter mig mer normalt och frågar hur mycket klockan är när det passar sig, med andra ord, när jag vill veta vad den är...
Nämen, jag ska avvakta.


Det ska du inte alls det, nu går du dt imorgon och pratar med henne!
Don't treat people like you want them to treat you, treat people like you don't care how they treat you.
  • 0
Citerar Per_92:
Det ska du inte alls det, nu går du dt imorgon och pratar med henne!

Meeen....
Jag kan prata med hennes kompis, men med henne pallar jag bara snacka med via msn nuförtiden om saken, och då kan jag verkligen snacka om det!
Men om jag är på henne för mycket om det kan hon ju börja tro saker, fast hennes kompis är en av mina vänner också, så imorgon tar jag upp topicen. Får se hur det går.
Om jag flummar som en idiot så argumenterar jag som ett geni.
  • 0
Gör så.
Don't treat people like you want them to treat you, treat people like you don't care how they treat you.
  • 0
Jopp!
Dudå? Hur går det med din kärlek?
Om jag flummar som en idiot så argumenterar jag som ett geni.
  • 0
Varför tröstade ingen mig? :<
Come in Peace or Leave in Pieces | (In)aktiv igen
  • 0
Citerar Lorien:
Varför tröstade ingen mig? :<


Jag kan trösta dig. Naaaaw.. Stackare..
The entire British Empire was built on cups of tea, and if you think I'm going to war without one, mate you're mistaken.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!