Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Har du någonsin...


nej. tro 12-13 har varit max..

har du någonsin hört talas om tv-serien Dark Angel?
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Ja, jag har smuttat på alla tv-serier som går eller gått i repris från 2008 och framåt, jag skaffade då ett rejält tv-abbonemang för första gången. Men serierna är ojämna, och genomgående överskattade.

Vad tycker du om lakrits-shots?
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Citerar Chaan:
Ja, jag har smuttat på alla tv-serier som går eller gått i repris från 2008 och framåt, jag skaffade då ett rejält tv-abbonemang för första gången. Men serierna är ojämna, och genomgående överskattade.

Vad tycker du om lakrits-shots?


Hmmm menar vi samma serie???

Dark Angel är från 2000 - 2001, och har inte sett att det gå på repris en enda gång...

ne, jag gillar inte lakrits alls...

har du någonsin bränt mat i micron?
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Nog har den gått i repris ja, jag har många konstiga kanaler nu.

Bränd mat i micron blir värre än i stekpanna, till och med. I stekpanna blir det kol som man kan skära bort i vissa fall, bränd mat i micron blir bara äckligt. Dåliga minnen av Billys-pizza på jobbet om micron var starkare än hemma.

Har du någonsin lagat något i micron mer avancerat än bara värmt det? Typ varma mackor osv.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Tror inte det

Har du någonsin somnat på bio?
To be, or not to be, that is the question
  • 0
Nej.

Har du någonsin sagt fel saker till hen du gillar?
Livet består endast av tillfälligheter och misstag.
  • 0
Självklart. Vem har inte?

Har du någonsin gjort något så pass bra att du kommer vara nöjd med det för resten av ditt liv?
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar Tom 2mat:
Har du någonsin gjort något så pass bra att du kommer vara nöjd med det för resten av ditt liv?

Ja. Är ruggigt nöjd med min arbetsinsats som garderobspersonal på UppCon 2011 och 2012 :3

Har du någonsin gått en längre sträcka i sandaler när det varit snö ute?
  • 0
Nej, jag är inte självmordsbenägen.

Har du någonsin förlorat en nära vän i ett dödsfall?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Nej.

Har du någonsin låtit bli att duscha på en vecka?
Färska grönsaker.
  • 0
Japp det har jag!

Har u någonsin skitit på dig?
  • 0
Har aldrig utövat något självförsvar över huvud taget faktiskt. Har varit i en del slagge när jag var liten men då var det alltid jag som gick på någon.

Har du någonsin ätit den svenska delikatessen surströmming?
"You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steel." - JC. Denton
  • 0
Nope. Aldrig att jag gör något så hemskt mot mig själv.

Har du frivilligt tittat igenom en reklamfilm på YouTube, som är mer än en minut lång, som går att skippa?
wats the wecoomended amout of de-dedodated WAM (i sould hab to my sevur?)
  • 0
Om det är en Ica reklam.

Har runkat 2+ gånger på en dag?
Hockey, det är ganska puckat.
  • 0
<quote author="Färskvarupplevelse"Har runkat 2+ gånger på en dag?</quote>

Såklart vem har inte?

Gjort bort totalt under ett samlag?
  • 0
Inte haft det...ännu

Har du någonsin slagit i tån och det gör så ont så du börjar bli tårögd men det är jätte mycket folk i rummet så du måste hålla ut?
Laugh, and the world laughs with you. Weep and you weep alone.
  • 0
Hmm, tror nog det.

Har du någonsin slagit någon med valfri matvara, t.ex. en gurka, fisk, köttbit osv.
wats the wecoomended amout of de-dedodated WAM (i sould hab to my sevur?)
  • 0
Citerar Polar_Bear:
Har du någonsin slagit någon med valfri matvara, t.ex. en gurka, fisk, köttbit osv.

O ja!

Har du någonsin medvetet och frivilligt haft sönder ett stycke elektronik, så som handkontroll, lampa, kylskåp eller dylikt?
  • 0
Yes

Har du någonsin gråtit av en låt?
Laugh, and the world laughs with you. Weep and you weep alone.
  • 0
Ja, MitiS - Please Go.

Har du någonsin fått reda på att din klasskompis jobbar i extrahand som strippa?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
14-årig strippa, i dont think so

Har du någonsin sett en film/läst en bok och tänkt att dinna vänner är inte smarta nog för att fatta grejen med filmen/boken?
Laugh, and the world laughs with you. Weep and you weep alone.
  • 0
Citerar Crassi:
Har du någon gång googlat dig själv?


Mer än en gång... Troligen 20 tals gånger utspridda genom tiderna

Har du någon gång sjungit ute när du plötsligt mött någon och blir knäpptyst med en awkard blick?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!