Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vad vet du om förra forumiten?


Alex09 är väldigt besviken på Chuckyflash för att han inte vet vem hans avatar föreställer.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Mr Fizhman har en rullande björn som avatar, och den kommer troligtvis psyka oss alla och ta över siten.
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Davegame är 13 år.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Han är ej byxmyndig.
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Powergrace heter Lukas.
She might think that I've forgotten her, don't tell her it isn't so.
  • 0
Att Heta Fredrik är typ 16-17 år.
Ledare av prinsesspiraterna!
  • 0
Tetra är typ 16-17 år.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
Reader är inte lika arg på allt och alla längre.
Prying open my third eye.
  • 0
Citerar Ridley:
Brute tror att dawid97 pratar svengelska.


You so sad.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
  • Phip
  • Phip
Brute har en av forumets snyggaste avatarer.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Phip är väldigt engagerad i rollspel.
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Alex09 blev medlem på GR 2008.
Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
The One And Only har bra musiksmak.
Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
  • 0
Gijimu gillar anime-serien Suikoden.
Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
The One And Only är helt okänd för mig, men efter en snabb titt i hans krypin så vet jag att han är 15 år, eller åtminstone utger sig att vara det.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Mr Fizhman är det synd om, pga. hans mage

Tillagt 2010-03-24 19:07:
Citerar Mr Fizhman:
The One And Only är helt okänd för mig, men efter en snabb titt i hans krypin så vet jag att han är 15 år, eller åtminstone utger sig att vara det.


Han är egentligen en ensam tjock man på 36 år som tänder på små spelpojkars snack om spel
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Alex09:
Han är egentligen en ensam tjock man på 36 år som tänder på små spelpojkars snack om spel


Haha, det ante mig nästan.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Alex09 avatar föreställer Mozart (Tror jag).
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
davegame hade en krokodil som avatar förut.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Vapor17 gillar spelkaraktärer Lighting. Heter hon så?
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Alex09:
Han är egentligen en ensam tjock man på 36 år som tänder på små spelpojkars snack om spel


Duh, det hade ju vem som helst kunnat räkna ut!

Ett av Vapor17's favoritspel är The Legend of Zelda: Majora's Mask.
Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
The One And Only är rädd för att hans bluff är synad och försöker nu skämta bort det på bästa sätt. Han misslyckas.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Elak Kyckling skriver de mest seriösa bloggarna på GR. Du är grym, kycklingen, grym I tell you.
Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
The One And Only gillar Avatar.
She might think that I've forgotten her, don't tell her it isn't so.
  • 0
  • Phip
  • Phip
Att Heta Fredrik heter Fredrik, nää så tråkig ska jag inte vara nu.

Att Heta Fredrik är väldigt musikintresserad och det är ett av hans främsta intressen. Han saknar också glass nu i vinter kylan.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!