Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Anime


...Och där passerade jag 400 avsnitt på One Piece. Det blir aldrig dåligt eller tjatigt, hur segt det än kan bli. Otroligt bra serie, det där.
  • 0
Jag lär väl komma ifatt One Piece imorgon men vilken serie ska jag se tills nästa avsnitt?

Påbörja Death Note eller fortsätta se Gankutsuou, Bleach eller Paranoia Agent?

Citerar Strife:
Den här rumpan vill jag smiska förresten.


Jag skulle vilja göra mer än så.
  • 0
  • Jra
  • Jra
Citerar Damien Rice:
Påbörja Death Note


Har du inte sett den än så är det ett måste!
Bra, men inte perfekt.
  • 0
Citerar Damien Rice:
Påbörja Death Note
A million light reflections pass over me
  • 0
Påbörjar den efter jag sett klart Paranoia Agnet, då.
  • 0
Såg precis OP movie 6. Den var ju inte direkt lik dem andra Tecknar stillen var annorlunda, den kändes mer seriös, var lite lik avsnitt 404-5 och Luffy fick hjälp av en knubbig Hitler Ja den var helt enkelt annorlunda.

Citerar Damien Rice:
Påbörjar den efter jag sett klart Paranoia Agnet, då.
Bra gör det
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
  • 0
Citerar dbmmm:
Såg precis OP movie 6. Den var ju inte direkt lik dem andra Tecknar stillen var annorlunda, den kändes mer seriös, var lite lik avsnitt 404-5 och Luffy fick hjälp av en knubbig Hitler Ja den var helt enkelt annorlunda.


Jag var först ganska negativ till den för att animationerna och Choppers röst var annorlunda, men jag måste säga att jag absolut gillar den mörkare stilen. Ser det som en annan sida av One Piece.
  • 0
Citerar Strife:
Jag var först ganska negativ till den för att animationerna och Choppers röst var annorlunda, men jag måste säga att jag absolut gillar den mörkare stilen. Ser det som en annan sida av One Piece.
Ja och den blev mycket bättre närmare slutet, men är glad att hela serien inte är gjord sådär
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
  • 0
  • Arnc
  • Arnc
Skulle vilja efterlysa serier som liknar Planetes om det är någon som sett den Gillade den skarpt så ville veta om det finns några liknande.
"Some people are like slinkies, they dont really have a purpose, but they still bring a smile to your face when you push them down the stairs."
  • 0
Citerar Damien Rice:
Påbörja Death Note eller fortsätta se Gankutsuou, Bleach eller Paranoia Agent?


Death Note såklart. Vad hände med Legend of the Galactic Heroes btw? Skulle du inte påbörja den nån gång? Har för mig att du skrev det nånstans. Den är helt sjukt bra ju.

Citerar Arnc:
Skulle vilja efterlysa serier som liknar Planetes om det är någon som sett den Gillade den skarpt så ville veta om det finns några liknande.


Strife, dbmmm, Silky samt Turambar400 har alla sett den, någon av dem borde kunna rekommendera något.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Citerar Arnc:
Skulle vilja efterlysa serier som liknar Planetes om det är någon som sett den Gillade den skarpt så ville veta om det finns några liknande.


Bible Black och Boku no pico.

Tillagt 2009-06-30 23:45:
Citerar dbmmm:
Ja och den blev mycket bättre närmare slutet, men är glad att hela serien inte är gjord sådär


Håller med.
  • 0
Citerar Strife:
Bible Black och Boku no pico.


Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Citerar Hydra:
Strife, dbmmm, Silky samt Turambar400 har alla sett den, någon av dem borde kunna rekommendera något.


Kan inte direkt säga att jag kommer på någon serie för stunden (har ju nämligen ganska dåligt minne). Måste även påpeka att även jag är intresserad av hitta en serie som är lik Planetes. Den är ju trots allt otroligt bra.
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H*
  • 0
Citerar Silky:
Kan inte direkt säga att jag kommer på någon serie för stunden (har ju nämligen ganska dåligt minne). Måste även påpeka att även jag är intresserad av hitta en serie som är lik Planetes. Den är ju trots allt otroligt bra.


Bible Black och Boku no pico?
  • 0
Någon som vet vart man kan få tag i Hayao Miyazakis filmer ?

Ni som inte vet vem det är, så har han gjort Spirited away och De levande slottet m.m
A very well-tailored person suit.
  • 0
Citerar Arnc:
Skulle vilja efterlysa serier som liknar Planetes om det är någon som sett den Gillade den skarpt så ville veta om det finns några liknande.

http://myanimelist.net/anime/329/Planetes/userrecs Kan tyvärr själv inte komma på något som är värst lik. Förutom Cowboy Bebop, båda är annorlunda från varandra och CB är mycket mer action i. men båda karaktärer som får svåra beslut och lite sånt, dem är i rymden och det finns en kärleks historia med. Sen är väll ritt stillen lite lika varandra.
Lite likheter finns i den i alla fall.

Kom precis på en ide för en jätte bra AMV Ska göra den så fort jag skaffat ett nytt video redigering program...
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
  • 0
Seinfeld slut = One Piece tiem!
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Citerar f0mpy:
Ni som inte vet vem det är, så har han gjort Spirited away och De levande slottet m.m


  • 0
Citerar f0mpy:
Någon som vet vart man kan få tag i Hayao Miyazakis filmer ?


Webhallen har en del.
http://www.webhallen.com/prod.php?id=84133&traff=1
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Citerar f0mpy:
Någon som vet vart man kan få tag i Hayao Miyazakis filmer ?


I butik.
  • 0
Citerar Brute:
Seinfeld slut = One Piece tiem!


Wise choice my friend, wise choice.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Måste tacka dig Hydra. Det var ett väldigt bra pris för fyra väldigt bra filmer.

Alla dom är verkligen sevärda.
A very well-tailored person suit.
  • 0
Citerar f0mpy:
Måste tacka dig Hydra.


Jag då?
  • 0
Citerar f0mpy:
Måste tacka dig Hydra. Det var ett väldigt bra pris för fyra väldigt bra filmer.

Alla dom är verkligen sevärda.



Blev faktiskt sugen på att köpa den själv, har inte sett alla fyra än.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!