Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter


Jag har adblockat Nabils profilbild, av ytterst professionella skäl.
Avgångstidelag
  • 0
Citerar Självmordsblond:
Jag har adblockat Nabils profilbild, av ytterst professionella skäl.


Var det där verkligen en tilltyckning?

AG Jati

Snäll kille som stavar bra och BIDRAR till forumet. Kul blogg och fin profilbild. En toppenforumit!
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar RääveN:
RääveN


Åh nej.

För övrigt är Självmordsblond ett rätt bra tillskott, även om denne har en förmåga att enbart vilja diskutera ämnen som är helt ointressanta för alla som inte går ett estetiskt (?) program på västkusten. Lite mindre Krunegård, lite mer Kvelertak, om jag får be.

NABIL är i en klass för sig, och hans nyttjande av versaler i sitt användarnamn talar sitt klara språk. Här har vi en kille som vill ha uppmärksamhet, och det kvittar lite grann hur man får det. Spam och onödiga bumpningar är därför kutym, eftertanken hamnar dock på efterkälken. Lugna ner dig lite, är mitt råd till dig. Och tack, för att du iallafall bytte ut din mustasch.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar AG Jati:
NABIL är en person som när man minst anar, så slår han till i alla trådar man kan tänka sig. Är ganska så aktiv med att komma med spelnyheter i sina blogginlägg vilket jag uppskattar rejält. Skulle bara önska att han tonar ner med sina feeds så att man kan läsa andras feeds också. Men för övrigt en rätt hygglig filur!

Bor du i Göteborg?


Haha, jag vet men ibland har jag absolut inget för mig, jag ljuger inte. Jag fick en varning av Slacky-Kun angående att jag "spammade" en kväll men jag motbevisade honom och ändå fick jag en varning. Ibland vill jag hoppa in i forumen och jag skäms inte och det kan skada mig. Jag ska tona ner mina feeds, jag måste spendera mer tid att skaffa mig ett liv. Jag bor i Göteborg, du då?

Citerar Självmordsblond:
Jag har adblockat Nabils profilbild, av ytterst professionella skäl.


Okej, tack för den. Jag tog bort min gamla bild...av ytterst professionella skäl.


Citerar Räv:
Citerar RääveN:RääveN


NABIL är i en klass för sig, och hans nyttjande av versaler i sitt användarnamn talar sitt klara språk. Här har vi en kille som vill ha uppmärksamhet, och det kvittar lite grann hur man får det. Spam och onödiga bumpningar är därför kutym, eftertanken hamnar dock på efterkälken. Lugna ner dig lite, är mitt råd till dig. Och tack, för att du iallafall bytte ut din mustasch.


Jag vet att mitt namn innehåller versaler men det finns en anledning för det faktisk. Jag har tidigare varit medlem under namnet Nabil men jag tog bort det kontot för en tid tillbaka och sen när jag kom tillbaka till GR så tänkte jag att mitt namn skulle vara upptagen så jag valde att snitta in NABIL, my fault! Annars kan folk tolka mig som bumpare men ibland, vissa nätter har jag inget för mig så jag vill komma in i några trådar och därmed blir jag kallad "bumpare". Man blir lite sårad men jag gör mitt bästa för att komma överens med alla.

RääveN En ganska framåtsträvande person, en person som är ärlig och tvekar inte säga till om man gör något fel. Jag arbetade in RÄV i framåtsträvande, det var ganska coolt.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Jag gillar inte vad AG Jati har blivit på senare tid. Dryg, snäser åt minsta lilla och översittar-beteendet tilltalar mig inte alls.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
  • over
  • over
Patrickseve
Jag håller nästan aldrig med honom om hans åsikter som nu senast visat sig när det diskuteras politik här i forumen.
Men han verkar vara en av få som kan diskutera med folk utan att bli förbannad eller få nått utbrott.
Han är duktig på att skriva och han kan sina saker ( för det mesta ). ;)
Han skriver intressanta bloggar som e roliga och läsa trots att de är väldigt långa.

Keep up the good work.

Självmordsblond
Sluta leka kultur polis i " betygsätt låten" tråden alla kan inte gilla din musik och bara för att man inte gör det så betyder inte det att man är mindre värd för det.

Humanisten
Sluta vara så ******* bitter.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar over:
Sluta leka kultur polis i " betygsätt låten" tråden alla kan inte gilla din musik och bara för att man inte gör det så betyder inte det att man är mindre värd för det.


Det är klart man är.
Avgångstidelag
  • 0
Citerar over:
Humanisten
Sluta vara så ******* bitter.


Det är väldigt få jag är bitter mot och det är sällan utan anledning.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Det är väldigt få jag är bitter mot och det är sällan utan anledning.


Indeed. Jag tycker att du är ganska trevlig. Dock har du en förmåga att vara bitter gentemot dig själv emellanåt.

Spoiler:Jag vet, jag vet. Man ska inte kasta sten i glashus. Jag kan också vara bitter gentemot mig emellanåt.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Jag tycker Petter verkar vara väldigt tacksam för brev eftersom han så ofta skriver tack för ditt brev
Forza Lazio!
  • 0
Jag finner inte NABIL så störande som många andra verkar göra. Han har enbart versaler i sitt namn, vad fan gör det egentligen? En ganska dum sak att reta upp sig på.

Och hans spammande (?) har jag inte sett något utav, men vi hänger nog inte till i samma forumtrådar. Annars tycker jag att han är trevlig och skriver småroliga blogginlägg lite då och då. Dock får dem gärna vara lite längre, då en länk och lite text ibland känns som att det skulle ha passat bättre som en Live Feed-status.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar NABIL:
Ekneh96 - Vi har haft våra stunder men jag håller honom ändå högt uppe i min lista när jag surfar in på Gamereactor (jag gjorde det igen). Hans nyhetsinslag och personliga åsikter inom tv och film är högt uppskattade av mig.

Roligt att du gillar bloggen och visst har vi haft våra stunder... Det beror nog på att jag till en början tyckte att du spammade en hel del och att dina åsikter och tankar ibland kändes något ogenomtänkta. Du har förändrats till det bättre nu och driver en trevlig blogg.
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
Citerar Straholic:
Citerar Jag...


Tack Straholic. Jag måste tycka till lite om dig speciellt efter att du har gjort min bloggbanner och avatar tusen gånger bättre. Jag kommer säkert vilja byta färg till julen (röd bakgrund) och då vill jag helst ha din expertise bredvid mig. Nu ska jag tycka till lite.

Straholic En av de få namn som har genom året fastnat i minnet. Dina eviga kärleksförklaringar till Yvonne Strahovski och nu fattar jag ditt namn!...STRAholic/STRAovski. Jag måste erkänna att jag aldrig har sett sambandet mellan ditt smeknamn och hennes efternamn tidigare. Iallafall dina kunskaper inom design och media lyser i sin frånvaro, du borde blogga mer om detta. Jag tycker om din blogg då den är personlig och visar vem du är bakom Gamereactor.se Om jag någonsin skulle lira Far Cry eller MGS så vet jag vem jag ska vända mig till för frågor och svar.

Nu har du iallafall lämnat oss för att fokusera på ditt privatliv och det ska prioriteras. Glöm inte att blogga då och då under hösten. Hej.

-----------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------

Roligt att du gillar bloggen och visst har vi haft våra stunder... Det beror nog på att jag till en början tyckte att du spammade en hel del och att dina åsikter och tankar ibland kändes något ogenomtänkta. Du har förändrats till det bättre nu och driver en trevlig blogg.

Tack Ekneh96, jag uppskattar det. Jag ska sluta spamma och lira mer spel.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Fillefilippa är en riktigt intressant tjej som dykit här på GR. Hon ä sjukt missförstånd och har redan tre varningar på sina inlägg. Hur det kommer sig vet jag inte om. Men hon beskrev det hela för mig att hon tröttnat på att SD(tydligen) får så mycket röster. Klart förståeligt. Ser många på fejsburken som ragear över att dem demokraterna får popularitet. Önska hon kunde skapa en blogg så man får veta lite mer om hennes åsikter, såvida dem inte hinner blir raderad av någon modd. En smiley för härliga citat på krypinet och en till för en rolig avatar.

gröngås ska tydligen bli mer aktiv här på GR! Roligt värre!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar NABIL:
Tack Straholic. Jag måste tycka till lite om dig speciellt efter att du har gjort min bloggbanner och avatar tusen gånger bättre. Jag kommer säkert vilja byta färg till julen (röd bakgrund) och då vill jag helst ha din expertise bredvid mig. Nu ska jag tycka till lite.

Straholic En av de få namn som har genom året fastnat i minnet. Dina eviga kärleksförklaringar till Yvonne Strahovski och nu fattar jag ditt namn!...STRAholic/STRAovski. Jag måste erkänna att jag aldrig har sett sambandet mellan ditt smeknamn och hennes efternamn tidigare. Iallafall dina kunskaper inom design och media lyser i sin frånvaro, du borde blogga mer om detta. Jag tycker om din blogg då den är personlig och visar vem du är bakom Gamereactor.se Om jag någonsin skulle lira Far Cry eller MGS så vet jag vem jag ska vända mig till för frågor och svar.

Nu har du iallafall lämnat oss för att fokusera på ditt privatliv och det ska prioriteras. Glöm inte att blogga då och då under hösten. Hej.


Tack så mycket, ditt inlägg värmde. Och jag har inte lämnat er, jag ångrade mig. Dock har jag dragit ned lite grann på aktiviteten för att göra annat.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Försök att inte gå offtopic och att det blir en pajkastningstråd, det är inte syftet med tråden, det är att ge konstruktiv kritik, både bra och mer kritisk till medlemmar, men det får inte bli pajkastning av det hela eller så spammigt som det blev, gärna också mer utförligt istället för en mening om hur mycket man ogillar medlem x, det är inte en smutskastningstråd och det blir inte bra om tråden förvandlas till en mobbingtråd där medlemmar trackar på andra medlemmar i grupp. Det är skillnad på att berätta vad man anser medlem x gör sämre och vad den gör bra konstruktivt, och att bara skriva hur dålig någon är i en mening, därav har jag tagit bort några kommentarer här, hoppas på bättring.
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
Togs mitt inlägg bort?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Togs mitt inlägg bort?


Ja, mina och Center of this Universes också. Att ge kritik och sedan lägga fram underlag för kritiken är inte okej tydligen, inte konstigt att forumet sakta dör ut.

Ta inte illa upp Patrikseve, du gör ett riktigt toppenjobb som moderator och sköter saker och ting snyggt, men mina och Universes senaste inlägg här i tråden som du tog bort tycker jag inte var det minsta pajkastning, då jag gav kritik varpå Universe gav lite underlag då han tyckte samma som jag.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Problemet för Humanisten är att: Slutar han vara bitter, så försvinner hela hans charm. Möjligt att han är medveten om detta och därmed fortsätter agera på det viset.

Jag menar. Det är som att ta bort alla personlighetsdrag från de 7 dvärgarna och göra dem till "vanliga" dvärgar.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Är lite fundersam över Slacky-Kuns inaktivtet. Undrar just vad det hela kan berå på. Han som var en sådan glad prick och gav fantastiska rea-priser gratis. Jag hoppas på kungens återkomst en vacker dag.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Är lite fundersam över Slacky-Kuns inaktivtet. Undrar just vad det hela kan berå på. Han som var en sådan glad prick och gav fantastiska rea-priser gratis. Jag hoppas på kungens återkomst en vacker dag.


Vissa har redan mailat, och fått svar. Har faktiskt tänkt uppdatera er via bloggen...
Största anledningen stavas Aktier. Aktiehandel är fortfarande väldigt nytt för mig. Tar verkligen tid att försöka sätta sig in i olika företag. Det är dessutom en väldigt trevlig extrainkomst ;)

Det har även hänt lite saker. Kanske bloggar om det i helgen.

hepp.
  • 0
Citerar Slacky-Kun:
Det har även hänt lite saker. Kanske bloggar om det i helgen.

hepp.


Hallelujah!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Lurkman är fantastisk.
  • 0
Citerar Amelinde:
Lurkman är fantastisk.


Men det vet vi ju redan.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Amelinde:
Lurkman är fantastisk.


Ja, om han ändå kunde blogga mera "bara".
Scoreacek scores again
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!