Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter


Dusty har faktiskt ganska trevliga spelbloggar. Trodde aldrig jag skulle få lust att spela igenom Halo 3 igen men han sålde in det riktigt bra i sitt senaste blogginlägg.
It Can't Rain All the Time
Citerar Ageless Force:
Dusty har faktiskt ganska trevliga spelbloggar. Trodde aldrig jag skulle få lust att spela igenom Halo 3 igen men han sålde in det riktigt bra i sitt senaste blogginlägg.


Tackar tycker själv att jag är riktigt kass på att omvandla mina tankar till text. Får till det rätt bra i huvudet men när jag väl ska skriva brukar jag få hjärnsläpp. Men kul att jag fick dig sugen
What a nice boat...
  • 0
Tycker att Straholic verkar vara en trevlig kille. Känner inte honom heller. Bara pratat lite på nätet. Men fungerar det inte, så fungerar det inte. Petter är ju chefredaktör av en anledning(eller två).

Skulle jag själv bli en del av redaktionen, kommer jag att banna samtliga på redaktionen(utom mig), byta ut Petters samtliga Apple-telefoner till Samsung, plocka bort MacOS och installera Windows 3.11, och äta upp samtliga finska pinnar och lakritspipor för Jonas. Kommer självklart också byta namn på sajten till gameunreactor.se och innehållet blir rosa kaniner som dansar till syntmusik.

Men säg inget till Petter, så att jag kan genomföra min ondskefulla plan, mohahaha ;).
  • 0
Var bor du?
Petter Hegevall / Gamereactor
Hej Petter. Attans nu är jag avslöjad .

Citerar Petter:
Var bor du?

Det har jag glömt.
  • 0
Citerar Petter:
Var bor du?


Han bor la hemma
What a nice boat...
Citerar Dusty:
Citerar Petter:Var bor du?

Han bor la hemma

Stalkar du mig eller? ;)
  • 0
Sideshow95 brukade vara en flitig MNC-användare som ofta lurkade lite i skuggorna, sparade några citat och inlägg till höger och vänster. Detta har visat sig komma till väldigt stor användning vilket bör lyftas fram bland forumets övriga prestationer.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar AG Jati:
Tycker också det var rätt märkligt att Stralle blev plötsligt så inaktiv efter att han inte längre var en del av redaktion. Har personligen inga som som helst problem med honom, tycker han är en trevlig typ. Önskar bara att han inte försvinner så där hux flux för att sedan komma tillbaka efter en lång tid som han brukar göra på GR.


Är det verkligen märkligt? Det var uppenbarligen något som inte funkade och med tanke på hur Straholic verkade se upp till Petter och GR så är det väl fullt förståeligt att han håller sig borta ett tag. Det är nog inte roligt att hålla till här när det som diskuteras är varför han inte är kvar på redaktionen.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
forumiten yonobi har nog fått många undrades vad han egentligen är för typ. till o med hans närmsta forumit vänner som dessutom e forum experter (Ridley) kan inte riktigt sätta fingret på yonobi. yonobi verkar vi första ögon kastet utmerka sig som speciell men närman sätter honom under under söknings luppen märker man snart att han mer e speciell en vill va det. han e inte anorlunda som typ en cool person i en film som e lite mystisk (typ som Lurkman) han e mer speciell som en lite galen person. typ som man först e lite rädd för för man tänker att man inte vet va han ska göra typ som fåglar som e de mest oberäknerliga djuret i sina rörelser. men man märker att han inte vill någon illa han vill alla gott. yonobi e i framkant när de kommer till o dikta. många forumiter ser upp till han för han har så bra dikter o rim. om han satsa på en karrier för ditking skulle han kunna vinna nobelpriset för hans rim.ett sämre karriär val för yonobi vore att jobba me till exempelt kärnkraft verk för när man jobbar med kärnkraft behövs pålitlighet och inte att man aggerar oberäknerligt. trycker man på fel knapp eller ngt annat allvarligt fel kan de bli som Tjernobyl.

yonobi har väldit passande utseende o namn till sin personlighet. yonobi låter lite som en jedi vilket e positivt, de e bra för en diktare de e en sak som e säker.

kanske att jag redan tyckt till om yonobi har gjort så många så jag e inte säker på vilka jag har skrivigt om men nu har jag typ ingen kvar just nu. de e svårt att komma på ngn att skriva om för de e så lite som ens skriver på forumet.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Mr Smiley är den typ av person som slår bort basketbollen på spawnpoint i Overwatch när man väl försöker pricka in den i korgen. Sedan stirrar han dig rakt in i ögonen och använder sin vidrigaste skratt-emote för att fullborda sitt djävulska terrordåd.

Därför får Mr Smiley 0/10, på alla plan.

Fast å andra sidan har han fattat tycke för Ghost in the Shell. En universell lag lyder: om man gillar Ghost in the Shell, kan man ju inte vara helt hopplös. Det blir 1/10.
André Lamartine / Gamereactor
Purepoetic måste vara en av Gamereactors största fanboy. Killen försvarar Sony och Playstation med sitt liv. Får ett exklusivt Playstation-spel inte det betyg han förväntat sig så tar det hus i helvete. Gamereactor försöker "sticka ut" genom att ge lägst betyg och på så vis generera mer klicks, och så hänvisar han till att det minsann har svinbra betyg på Metacritic.

Sen borde han ta och läsa om samtliga kurser i svenska. Hans sätt att skriva ger mig huvudvärk.
What a nice boat...
  • 0
Låter och påminner om den där killen "Vä" som härjade här långt innan de flesta ens var påtänkta. En enda fanboyblogg ledde till över 400 kommentarer. Den enda skillnaden mellan dessa herrar vore väl att man på allvar undrade om Vä fick lönen insatt av Microsoft.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar Dusty:
Purepoetic måste vara en av Gamereactors största fanboy. Killen försvarar Sony och Playstation med sitt liv. Får ett exklusivt Playstation-spel inte det betyg han förväntat sig så tar det hus i helvete. Gamereactor försöker "sticka ut" genom att ge lägst betyg och på så vis generera mer klicks, och så hänvisar han till att det minsann har svinbra betyg på Metacritic.

Sen borde han ta och läsa om samtliga kurser i svenska. Hans sätt att skriva ger mig huvudvärk.


Är väl ungefär så det ser ut i varenda artikel, oberoende av format och vem som skriver kommentaren?
The more I learn, the smaller I become.
  • 0
Citerar grodahn:
Citerar Dusty urepoetic måste vara en av Gamereactors största fanboy. Killen försvarar Sony och Playstation med sitt liv. Får ett exklusivt Playstation-spel inte det betyg han förväntat sig så tar det hus i helvete. Gamereactor försöker "sticka ut" genom att ge lägst betyg och på så vis generera mer klicks, och så hänvisar han till att det minsann har svinbra betyg på Metacritic.

Sen borde han ta och läsa om samtliga kurser i svenska. Hans sätt att skriva ger mig huvudvärk.

Är väl ungefär så det ser ut i varenda artikel, oberoende av format och vem som skriver kommentaren?


Kanske inte varje artikel. Men så fort ett spel får ett lägre betyg än hans förväntningar på spelet - då jävlar. Tycker han är snäppet värre än alla andra. Sen har vi ju Freeman också, har dock en känsla av att han trollar. Han vet hur man får det att sticka i ögonen på folk , speciellt Purepoetics!
What a nice boat...
  • 0
Eftersom allas våran kära Straholic/Tapto surfat vidare till svansenmellanbenen.se lär det dröja innan vi ser honom här igen. Men som de flesta redan känner till tenderar han att dyka upp med jämna mellanrum, så tänkte förära honom med en liten tilltyckning.

Jag tycker det är ganska respektlöst att säga att man blivit anställd som förskolelärare när det garanterat inte är en sådan anställningsform, utan troligen någon timanställning/inringning vid behov det handlar om. Har flera vänner som pluggar och utbildar sig till förskolelärare vilket verkligen inte är en dans på rosor. Att man då titulerar sig "förskolelärare" tycker jag förringar dem som faktiskt väljer att utbilda sig och göra något av sina liv.
Eftersom jag inte var den enda att reagera på detta rensades kommentarerna flitigt tills det enda som återstod var massa "Grattis" och "Bra jobbat"

Förstår inte varför man ska ljuga hela tiden.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar Ageless Force:
Eftersom allas våran kära Straholic/Tapto surfat vidare till svansenmellanbenen.se lär det dröja innan vi ser honom här igen. Men som de flesta redan känner till tenderar han att dyka upp med jämna mellanrum, så tänkte förära honom med en liten tilltyckning.

Jag tycker det är ganska respektlöst att säga att man blivit anställd som förskolelärare när det garanterat inte är en sådan anställningsform, utan troligen någon timanställning/inringning vid behov det handlar om. Har flera vänner som pluggar och utbildar sig till förskolelärare vilket verkligen inte är en dans på rosor. Att man då titulerar sig "förskolelärare" tycker jag förringar dem som faktiskt väljer att utbilda sig och göra något av sina liv.
Eftersom jag inte var den enda att reagera på detta rensades kommentarerna flitigt tills det enda som återstod var massa "Grattis" och "Bra jobbat"

Förstår inte varför man ska ljuga hela tiden.


Kan ju inte varit många som sökt jobbet om han fick det? Borde ju finnas en del fördigutbildade som söker. Annars lär han ju ryka rätt snart där med när någon som har utbildning söker.

Enligt hans instagram är han även en offentlig person

Han recenserade en massa spel i rask takt på sin nya hemsida. Gick in och kollade hans trophies på dessa spel, och han hade inte spelat klart ett enda av dem. På Final Fantasy XV hade han klarat Chapter 1, men enligt hans recension har han klarat hela spelet. Jag ifrågasatte honom på instagram, ganska snällt, vilket resulterade i borttagen kommentar och en blockering haha

Saxat från hans FF-recension:

"men det tog mig cirka 55 timmar att klara spelet, värt att notera är att jag inte har gjort jättemycket sidoaktiviteter utan mest har koncentrerat mig på huvudstoryn. "

Om man vill lyckas i denna branchen kanske man inte ska ljuga ihop recensioner
What a nice boat...
Citerar Dusty:
Kan ju inte varit många som sökt jobbet om han fick det? Borde ju finnas en del fördigutbildade som söker. Annars lär han ju ryka rätt snart där med när någon som har utbildning söker.

Spelar egentligen ingen roll då skolor alltid behöver förstärkning. Sverige skriker efter lärare oavsett om de är behöriga eller ej eftersom det inte finns behöriga att få tag på. Att jobba som resurs och vikarie är något man kan ansöka till utan att det är någon specifik tjänst som ligger ute.

Nu vet jag dock inte vad exakt tjänsten som Straholic har fått innebär. Handlar det om en tjänst som undervisande lärare lär han ju givetvis bli petad om någon med utbildning söker men jobbar han som resurs/vikarie så lär ingen ta hans plats.
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
Var väl dock ett dagis det handlar om, men ja kan ju vara likadant där
What a nice boat...
  • 0
  • Räv
  • Räv
Haha, alltså.

Jag är all for kritik mot folk som förtjänar den, men är det inte lite orättvist att kasta smuts på folk här när de inte är här för att försvara sig?

Jag vet att Tapto inte varit någon gullgosse på denna sidan, annat än i Petters ögon, (inte jag heller, dock SPECIELLT inte i Petters ögon) men kom igen, grabben vill ju bevisligen gå vidare så jag tycker vi kan låta honom.

Sedan är det ju trist att han inte kan ta kritik, men det har aldrig varit hans paradgren.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
Citerar Räv:
annat än i Petters ögon

Handlar inte för en sekund om att jag väljer ut "gullgossar" utan snarare om att jag tror på "andra chanser" om man bevisar att man bättrat sig.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Petter:
Citerar Räv:annat än i Petters ögon
Handlar inte för en sekund om att jag väljer ut "gullgossar" utan snarare om att jag tror på "andra chanser" om man bevisar att man bättrat sig.


Haha, nåja, jag vet inte hur mycket man kan visa att man bättrat sig bara genom att vara vänskaplig med chefredaktören på Instagram, men det är varken här eller där.

Dessutom gör jag nu precis vad jag alldeles nyss skrev att andra inte ska göra, så jag går iväg till något hörn och skäms, tror jag bestämt.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Jag kan säga att Stralle har det riktigt, riktigt bra just nu.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Citerar Räv:
Haha, nåja, jag vet inte hur mycket man kan visa att man bättrat sig bara genom att vara vänskaplig med chefredaktören på Instagram

Du verkar bitter? Och avundsjuk?
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!