Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter


Citerar Ageless Force:
MovieGame låter förbannat förvirrande. Dessutom framgår det inte att användaren är ett "fan" utan att denne snarare säger: "Filmspel, fan!".


Haha håller med! Hatar det användarnamnet.. vill mycket hellre heta Burningice firewater faaan.
Touché
  • 0
Citerar Le Grand Blonde:
Du skulle ha lagt till ett bindesstreck. Men GR:s medlemsregistrering är mysko. Jag kunde inte stava mitt nick som jag ville


Hur ville du stava ditt?
Touché
  • 0
Själv tycker jag att både Jati's och MovieGame's avatarer ser rätt bedrövliga ut.

I övrigt har jag väl inget särskilt att tillägga förutom att jag tror att FilmSpel är en okej grabb och AG är en intressant personlighet, han har liksom blivit en ganska självklar del av GR nu för tiden. Jag vill väl kanske inte direkt ha sex med honom men jag gillar honom, han är söt. Moose skulle jag mer än gärna vilja kela med så länge det inte går för långt.

Blondinen är för det mesta en av de mer vettigare medlemmarna och jag uppskattar hans vistelse här på GR, blev ju rätt awkward där för ett tag sedan med en av hans besatta ex men väljer att inte kommentera det ytterligare.
om du nu är så bekymrad över kvinnorna, vaarför vill du försämra löntagarnas ställning på arbetsmarknaden? haduuinteföljtmetuudebatten ? ? ?
Citerar Matt Brewston:
Själv tycker jag att både Jati's och MovieGame's avatarer ser rätt bedrövliga ut.


Förlåter dig för det förstnämnda yttrandet. Sedan är du nog också en okej grabb... tror jag.
Touché
Fan vad trevligt, nu känns det som att vi verkligen börjar lära känna varandra.

Ska lämna nytt utlåtande:

MovieGame Fan är den sexigaste och smartaste och gulligaste karlakarln jag någonsin haft nöjet att ha en konversation på fyra inlägg med.
om du nu är så bekymrad över kvinnorna, vaarför vill du försämra löntagarnas ställning på arbetsmarknaden? haduuinteföljtmetuudebatten ? ? ?
  • 0
Citerar Matt Brewston:
Fan vad trevligt, nu känns det som att vi verkligen börjar lära känna varandra.

Ska lämna nytt utlåtande:

MovieGame Fan är den sexigaste och smartaste och gulligaste karlakarln jag någonsin haft nöjet att ha en konversation på fyra inlägg med.


Ja, ta fram whiskeyn förfan! Nu ska du, din svärglada, tobaksspottande, piprökande sjöman få en otrolig mängd kärlek du med!

Du är så vacker att Times Square inte kan skina lika ljust som dig, jag svär, det är sant!
Touché
  • 0
Mgf är en bra snubbe. Skrivet bra och intressant saker. Bra flyt i texten. Bra tankar. Matt Brewston är ok.
Inte mycket aktivitet i tråden numera, men tänkte inviga sommaren med lite rolig läsning.

I Petters senaste blogginlägg om den nyss bortgångne Bourdain visar han på en extremt naiv syn om psykisk ohälsa, vilket jag själv vet med mig att jag har ibland, trots erfarenhet.
Det glädjande är mängden kunniga och erfarna forumiter som med mycket god ton framförde sina ståndpunkter. Guldstjärna till hela bunten, mer eller mindre. Några är användare som funnits med på sidan ett tag och troligen brottats med dessa besvär långt innan ämnet ens blev aktuellt i folkmun. Andra är personer jag fått intrycket av sällan skulle kunna drabbas av detta, men ändå sitter på livsnödvändig kunskap. Det är inte ofta en blir genuint glad av att läsa kommentarerna i en blogg, men tror det var ett viktigt och nödvändigt avstamp.
It Can't Rain All the Time
Såg det, många bra kommentarer. Dock så kan jag tycka att tonen på många kommentarer var rätt dålig. Det verkarvara svårt för många att rätta någon som har fel utan att vara otrevlig. Och så var ju faktiskt Petters inlägg ödmjukt. Det var ju uppenbart att han spekulerade och dessutom frågade sig om han kanske var naiv. Vissa verkar se sådant som ett tillfälle att "glänsa"...
Detta kan ju mycket väl vara Gamereactors bästa tråd.
The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.
  • 0
Citerar Yellow:
Detta kan ju mycket väl vara Gamereactors bästa tråd.



Lite bittert när trådar som dessa dör ut dock. Men ja, det var en gång i tiden en riktigt hygglig tråd. Tråden skapade åtminstone lite liv i forumet när det var som mest aktivt här. Även när den här tråden var som mest aktiv så var forumet i sin helhet ganska död.

Men det blir så när fler etablerade sociala medier tar över. Det är verkligen synd, för GR gav och ger många gånger en känsla av "närhet" på ett annat sätt än t.ex FB, Twitter, Instagram och dylikt.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Ohh, länge sen jag var här, måste varit då tråden skapades, om inte ännu längre tillbaka! En hel del nostalgi på gamla kära GR!

/End of OT
That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0
Tycker Lurkman verkar lida ganska mycket. Han skriver massa bloggar som i princip ingen förstår, sedan svarar han artigt på kommentarerna. Det kan ju förvisso vara så att det är jag som inte förstår Lurkmans blogg, medan alla andra gör det. Men det är osannolikt. Har hört rykten om att Lurkman "jobbar hemifrån", samtidigt som han når nya höjder av aktivitet här på forumet. Är det möjligt att lämna en orosanmälan till någon?
Avgångstidelag
  • kraz
  • kraz
Tycker det var bättre förr...
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
Ju förr desto bättre...
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
Ridley är fortfarande trevlig

Clint saknar man.

yonobi is the chosen one.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Försökte citera kraz ungefär fyra gånger, för att hålla med. Insåg sedan att det är både onödig info och OT. Nåja.

Sideshow95 har jag enbart goda minnen av. Spelade Skyrim som få. Alltså så till den grad att gan GICK mellan alla olika grejer man kunde göra i spelet, eftersom det var mer rollspelsmannamässigt. Helt otroligt. Har också för mig att han brukade "croucha" i diverse buskar för att simulera kvittblivning, men det kan vara ngn slags vanföreställning jag har. Mysig kille.
Avgångstidelag
Vad hände med Grande blonde
  • 0
Le Grande Blonde tog nog bort sitt konto skulle jag gissa på. Han bröt ju aldrig någon regel.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Va går det.

Va hände med han straholic vad gör han nu för tiden
  • 0
Ja, om man skickar ett meddelande till valfri moderat kan denna låsa kontot om man känner för att avsluta.

Stralle var ju involverad i en skandal så stor att han blev bannad för gott på GR(han kopierade andras recensioner helt enkelt). Han blev väl lite för kaxig när han blev begränsat anställd på GR. Gamla nyheter men nu vet du.

Tillagt 2021-02-24 21:04:
Var vän med honom på Facebook ett tag men han har förmodligen blockerat mig.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
"Ja, om man skickar ett meddelande till valfri moderat kan denna låsa kontot om man känner för att avsluta."

Precis så är det, det är Fredrik Reinfeldt som sköter avstägningarna på Gamereactor, men ni kan också maila Carl Bildt.
Do what you can, with what you have, where you are.
Vem är misterburke? Han kommenterar allt jag skriver vilket dock är bra för det är kommentarerna som lockar mer folk.

Varför går det inte att citera?
  • 0
misterburke är en skum rackare. Lite som en vilsen farbror som har sett ljuset men inte kunnat beskriva det för andra.
Touché

Tycker den där yonobi är en riktig skum filur, en riktig squeelpad.

"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!