Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Ditt senaste inköp av vad som helst?


Goji hörlurar, 450kr rabatt hos elgiganten förra helgen.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Destiny till XBO
PS5: sssHUNT3Rsss
  • 0
Oboy. Det smakar som barndomsminnen.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Genomförde precis ett inköp av en OnePlus One. Några timmars intensivt tävlande om invites lönade sig till slut och snart har jag skönheten i mina händer. Har aldrig varit så nöjd med ett mobilval, och jag tvivlar på att känslan lägger sig efter att jag fått den med tanke på alla omdömen. Det känns skönt att få en kraftfull mobil för ett rimligt pris.
  • 0
Cola
My signature this is.
  • 0
Mitt sista stora köp är en Derbi Senda Xtreme sm50 -05 DD
  • 0
Köpte nyss Våffelmix, Cream Fraice, tonfisk, frusen dill och en ölkorv.
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Fråga, hur lång tid kan det ta för Webhallen att skicka iväg sina produkter från deras Butiker (Alltså, dem har inte produkten på Postordern eller hos Leverantören)?

Beställde ett spel sent i Måndags förra veckan. Hittils inte fått den än. Har alltid fått mina produkter antingen dagen innan realese dagen eller 1-2 dagar efter jag har beställt något från Webhallen. Men antar dem tidigare ordrarna jag gjorde fanns hoss postordern.

Dock så såg jag idag att det fanns 24 stycken hoss leverantören.
  • 0
En tesil.
  • 0
Strängar och en stämapparat till min bas.
  • 0
En cola.
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
En dosa LD original (fulsnus)
  • 0
PS4 med last of us spelet
  • 0
Stimerol Ice Mint
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Jag köpte proteinbars till extrapris!
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0

En Bannana split glass

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

1 kilo godis

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

4 olika starterdeck av Metazoo, ingen aning om vad det är 😅

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

https://www.komplett.se/product/1223654/demovaror/datorer/demo-barbara-datorer/asus-rog-strix-g15-g513qr-156-fhd-300-hz-300-nits-demo

Denna laptop

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

In reply to: @null

samnytt.se

Hej alla! Jag köpte nyligen biljetter till ett av evenemangen på Gotland. Gotland är utan tvekan en av de vackraste platserna i Sverige. Gotland anses vara den mest attraktiva platsen för skattjägare i Östersjön. Ön är den största ön i landet och även det populäraste semestermålet i Sverige. På sommaren flockas alla de rikaste "vikingarna" hit, och alla andra turister kommer definitivt att hitta en plats här.

  • 0

Köpte en Beocenter 1

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

Det senaste köpet jag gjorde var Kamagra i Sverige för att förbättra min styrka och erektionsförmåga. Eftersom jag är 52 år gammal, är detta en mycket viktig aspekt av mitt liv. Jag tog råd från en kvalificerad läkare innan jag köpte detta läkemedel, och jag hoppas att det kommer att göra en positiv skillnad i mitt sexuella liv. Att ta hand om ens hälsa är alltid en prioritet, och jag är glad över att det finns alternativ som detta tillgängliga för att hjälpa människor som mig.

  • 0

As of my last knowledge update in January 2022, Bottega Veneta is known for its luxury goods, including handbags, accessories, and clothing. The availability of specific colors like "violet" may vary depending on the season and collection. Bottega Veneta Online in Berlin 

  • 0

Jag är besatt av att köpa krämer. Inte vilka som helst krämer, utan de dyra, lyxiga, exklusiva krämer som lovar att göra min hud perfekt, ungdomlig och strålande. Jag har krämer för ansiktet, för kroppen, för händerna, för fötterna, för ögonen, för läpparna, för håret, för naglarna… Jag har krämer för alla tillfällen, årstider, humör och behov. Jag har krämer som kostar mer än en månadslön för många människor. Jag har krämer som jag aldrig ens öppnar, utan bara samlar på som troféer.

Varför gör jag det? Varför lägger jag så mycket pengar, tid och energi på något så ytligt och meningslöst? Varför bryr jag mig inte om vad som händer i världen, om alla de som lider, svälter, kämpar, dör? Varför hjälper jag inte de som behöver det mest, istället för att skämma bort mig själv med onödiga produkter?

Jag har inget bra svar på det. Jag har bara ursäkter. Jag säger att jag förtjänar det, att jag arbetar hårt, att jag behöver unna mig något. Jag säger att det är min hobby, min passion, min terapi. Jag säger att det är mitt sätt att uttrycka mig, att ta hand om mig, att visa mig själv kärlek. Jag säger att det är min personliga frihet, min individuella smak, min unika stil.

Men jag vet att det är lögn. Jag vet att det är ett sätt att fly från verkligheten, att döva mitt samvete, att fylla ett tomrum. Jag vet att det är ett tecken på osäkerhet, fåfänga, narcissism. Jag vet att det är ett slöseri med resurser, ett bidrag till miljöförstöring, ett stöd till orättvisa system.

Jag vet att jag borde göra något annat med mina pengar. Jag borde donera dem till välgörenhet, till organisationer som kämpar för en bättre värld, till projekt som gör skillnad. Jag borde investera dem i utbildning, i hälsa, i kultur. Jag borde spara dem för framtiden, för min familj, för mina drömmar.

Jag vet att jag borde göra något annat med mitt liv. Jag borde engagera mig i samhället, i politiken, i aktivismen. Jag borde hjälpa andra, dela med mig, ge tillbaka. Jag borde lära mig, utvecklas, växa. Jag borde njuta, uppleva, leva.

Men jag gör det inte. Jag fortsätter att köpa krämer. Jag fortsätter att slösa pengar på krämer när jag kunde rädda liv. Jag fortsätter att vara en del av problemet, inte av lösningen. Jag fortsätter att vara en egoist, inte en altruist. Jag fortsätter att vara en idiot, inte en hjälte.

Och jag skäms för det. Jag skäms för att jag är så svag, så dum, så elak. Jag skäms för att jag inte bryr mig, för att jag inte gör något, för att jag inte förändrar något. Jag skäms för att jag är jag.

Love is like cigarettes. It gives you a little pleasure while you're at it, but leaves you with a bad taste in your mouth and a pain in your chest.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!