Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Konstiga grejer du gillar/ogillar?


  • Prey
  • Prey
Jag ogillar extremt mycket att köra om lastbilar för att jag varje gång inbillar mig att jag ska prejas ut i relingen :/
_-_--_---/\-_--_/\_---_--\o/_---_--_-_ Swim, swim little man, swim away from the sharks, you have to save yourself!
  • 0
Jag ogillar att jag en gång tänkte att kackerlackor faktiskt ser lite söta ut....
  • 0
Jag vet att jag skrivit om detta innan (säkerligen ett flertal gånger dessutom), men jag avskyr verkligen djupa vatten. Dock handlar väl det inte om att jag "ogillar" vatten på något sätt, utan snarare på fobi eller liknande. Ironiskt nog har jag dykcertifikat....
  • 0
Citerar Historicity:
Jag vet att jag skrivit om detta innan (säkerligen ett flertal gånger dessutom), men jag avskyr verkligen djupa vatten. Dock handlar väl det inte om att jag "ogillar" vatten på något sätt, utan snarare på fobi eller liknande. Ironiskt nog har jag dykcertifikat....


Samma här. Kan tillochmed känna obehag enbart av att "utsätta mig" för det i spel.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Citerar Oddesey:
Samma här. Kan tillochmed känna obehag enbart av att "utsätta mig" för det i spel.

Precis!! Dyka i Far cry? skulle inte tro det.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!