Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilket djur skulle du vilja ha?


Om ni fick önska er vilket djur som helst för att ha som husdjur, vilket skulle ni välja då?

Jag skulle vilja ha en delfin! Som jag skulle simma med varje dag



Skulle ha den i poolen typ.
  • 0
Varg eller en vit tiger
  • 0
haha..snäll du är som svarar

Tror du skulle bli uppbäten rätt snabbt.

Men har inte Mike Tyson en tiger? en vanlig sådan?
  • 0
inte vet jag
  • 0
haha..va den här tråden suger!

  • 0
En tupp, behöver något som kan väcka mig på morgonen.
Kom igen nu Britt-Marie! Kör för fa-an!
  • 0
Spyro
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
En räv. Gulligaste djuret någonsin.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
En drake, helst Alduin eller någon.
wats the wecoomended amout of de-dedodated WAM (i sould hab to my sevur?)
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Oddesey:
En räv. Gulligaste djuret någonsin.


'sup
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
Citerer Oddesey:En räv. Gulligaste djuret någonsin.

'sup


Gugugu <3
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
helt otroligt?någon som skrivit här. haha
  • 0
Snok?

Nej, en ståtlig kronhjort kanske. Och rida runt på den som alvkungen Thranduil. Späckhuggare kanske.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
En apa såklart. Det vill väl alla normalbegåvade människor? En liten Herr Nilsson apa typ. Fan vad fett. Mongo skulle han få heta.
Jag hatar djurvänner.
  • 0
En Mungo. Då vet jag om någon skriker, -Kolla en Mongo då vet jag att de menar min husdjur. Och om jag skulle bli attackerat utav en kobra så skulle min Mungo knäcka dess nacke
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
En gepard, en 7m lång vithaj eller en krokodil på 700kg!
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
En tiger :3
  • 0
En apa verkar sjukt kul. Lamor har jag varit svag för enda sedan jag såg Napoleon Dynamite. Drömmen vore en apa som rider på en lama.
http://www.fyndadirekt.se
  • 0
Lejon. Man bara ligger och soffar. Fruarna jagar. Så äter man, och har sex med dem hela tiden. Ibland äter man deras barn. Härligt. Det enda man behöver göra är att klå upp sina rivaler tills man förlorar och dör utblottad och ensam.
  • 0
Citerar Lurkman:
Lejon. Man bara ligger och soffar. Fruarna jagar. Så äter man, och har sex med dem hela tiden. Ibland äter man deras barn. Härligt. Det enda man behöver göra är att klå upp sina rivaler tills man förlorar och dör utblottad och ensam.

ÅÅÅ LURKIS Det handlar ju om vad man vill ha, inte vad man vill vara.

Vill ha en munchkin.
  • 0
Men jaha. Gud vad tråkigt. Det innebär ju att det finns massor stollar som VILL HA pandor och TIGRAR. Det är ju helt sinnessjukt. Och drakar? Det är ju bara massor struntprat. Känner mig så jävla besviken. Trodde att VT ville vara en herr nilsson-apa som heter mongo.

Men jaja. Vill ha tillbaka min fågel som flög bort för några år sedan. Ja. Där har ni den råa sanningen.
  • 0
En hypsilophodon vore ju hur mysigt som helst. En vegetarisk dinosaurie stor som en schäfer. http://johnconway.co/images/medium/hypsilophodon-foxii.jpeg
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!