Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hur mycket väger ni?


185 cm lång, har en stabil vikt på 58- 60. Tränat utan resultat. Bantat utan resultat. Är visst oföränderlig. Är alltid den folk slår först i barfighter.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Citerar Dufwan:
185 cm lång, har en stabil vikt på 58- 60. Tränat utan resultat. Bantat utan resultat. Är visst oföränderlig. Är alltid den folk slår först i barfighter.


Träna och ät. Jo, det går visst, om du äter tillräckligt mycket. Jag hade nästan exakt dina mått väldigt länge, och kunde dra exakt samma beskrivning. Sedan bestämde jag mig för att det fick räcka, började styrketräna fyra dagar i veckan och åt så att jag ofta var illamående på grund av mättheten (det hände mer än en gång att jag spydde).

Ingen har så hög ämnesomsättning att de inte kan öka i vikt, det handlar om viljestyrka.
Vik hädan, troll.
  • 0
Citerar Dufwan:
185 cm lång, har en stabil vikt på 58- 60. Tränat utan resultat. Bantat utan resultat. Är visst oföränderlig. Är alltid den folk slår först i barfighter.
Barfighter? Vart bor du någonstans? Vilda västern?

Käka 150 gram hamburgermeny frukost, lunch, middag varje dag, i en månad. Har du inte gått upp i vikt då är du officiellt sämst.



'
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Citerar Lotus:
Ingen har så hög ämnesomsättning att de inte kan öka i vikt, det handlar om viljestyrka.


Kan vara något direkt fel också. Metabol störning till exempel. Eller indirekt fel som nedan.

För min del har alltid hungern fungerat även om jag haft ont i magen sista åren och inte velat äta direkt (jag har fått i mig den mat jag behöver utom just i år). Styrketräning fungerade inte när jag var ung. Efter mycket grubblande - rena studier - och uteslutande - har jag förstått att det var sömnen som fattades. Jag sov 00-07 vilket är normalt men kom på att det var konstant för lite, och då lade jag inte på mig mer än ett kilo! Visserligen var jag vegetarian, men hade inte näringsbrist då jag växte två decimeter på längden dom här åren!

Jag somnade ofta på bussen.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Väger ynka 62 kg på 182 cm lång. Perfekt konditionskropp för att man är som fjäder ungefär. Springa och cykla är min specialitet. Vättern rundan Nästa
  • 0
66 kg/175? cm/
Fett på överkroppen.
Ganska muskliga ben.
At the end of the rainbow there's no gold. Kill yourself.
  • 0
Ligger nu på 179 cm och väger 60 kg ungefär. Jobbar på att växa på bredden
  • 0
98 kg och 200 cm lång
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
90 kg, 177 cm, muskler
  • 0
Gått ner sen sist, ungefär 64 kilo och 180-182 cm lång (jag har inte växt, är dock osäker på om jag "bara" är 180 cm).
Är väl ganska otränad bortsett från att jag har hyfsade benmuskler från att cykla varje dag i sådant tempo så att jag hinner bli andfådd, få mjölksyra etc.
Samma metabolism som en häst har jag också, går aldrig upp i vikt.
Glory to Arstotzka!
  • 0
184 cm lång, 88 kg, 14-15 % kroppsfett, resten muskler.

Bulken går ok.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
186, 82kg, 6,4% kroppsfett
Anders Borg sa; Vi måste spara pengar, kosta vad det kosta vill.
  • 0
  • Ree
  • Ree
Hur räknar ni ut kroppsfett så lätt?
  • 0
Citerar Ree:
Hur räknar ni ut kroppsfett så lätt?


Vill man veta det ordentligt finns det olika instrument man kan använda men vissa erfarna kan nog säga på ett ungefär var de ligger med bara ögat.

176cm ~68kg
"You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steel." - JC. Denton
  • 0
Gjorde de i LTIV-labbet på GIH i Stockholm, är lite felkällor men tror det är kring där.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Citerar APELSINJOSef:
186, 82kg, 6,4% kroppsfett


Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0
74 kg
Färska grönsaker.
  • 0
95, skitbra. Jag hämtar mig, och tar promenader i timmar. Jag har haft riktig näringsbrist för första gången. Var nere på 90 i november, minus 15 på ett år av utmattning. Nu behövs bara ett gym där inga kommer fram och bråkar, så ska jag göra ett par roliga videos, som inte är så skrytiga.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
100
Inget nytt gainsrekord då jag gått upp fem kilo snabbare. Träningen är en timme promenad om dan (snitt) och ett gympass i veckan; från inget i november.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
  • Beer
  • Beer
192 cm och väger 78 kg, vägde innan 82 kg innan man ryckte in i det militära. Har ingen nytta av massa dö vikt eller body bouilder fysik
  • 0
Citerar Beer:
192 cm och väger 78 kg, vägde innan 82 kg innan man ryckte in i det militära. Har ingen nytta av massa dö vikt eller body bouilder fysik


82 kg på 192 cm är ju inte direkt bodybuilder-fysik. Skulle nog säga att det är under normalvikt för den längden..
  • 0
  • Beer
  • Beer
Citerar Szreaper:
Citerar Beer:192 cm och väger 78 kg, vägde innan 82 kg innan man ryckte in i det militära. Har ingen nytta av massa dö vikt eller body bouilder fysik

82 kg på 192 cm är ju inte direkt bodybuilder-fysik. Skulle nog säga att det är under normalvikt för den längden..


Kanske lätt lite otydlig, menade inte den vikt jag vägde utan om man hade vägt typ bodybuilder vikt/ bodybuilder-fysik har man inte nytta av i det militära. Uthållighet är det som gäller
  • 0
Citerar Ironfist00:
184 cm lång, 88 kg, 14-15 % kroppsfett, resten muskler.

Bulken går ok.


Grymt imponerande, jag tror jag ska använda dig som förebild för min egen träning!
  • 0
Grymt hur man kan vara så lång utan ben i kroppen.
  • 0
Citerar Beer:
Citerar Szreaper:Citerar Beer:192 cm och väger 78 kg, vägde innan 82 kg innan man ryckte in i det militära. Har ingen nytta av massa dö vikt eller body bouilder fysik

82 kg på 192 cm är ju inte direkt bodybuilder-fysik. Skulle nog säga att det är under normalvikt för den längden..

Kanske lätt lite otydlig, menade inte den vikt jag vägde utan om man hade vägt typ bodybuilder vikt/ bodybuilder-fysik har man inte nytta av i det militära. Uthållighet är det som gäller
Hur långt kan du gå då? Mitt längsta är 16 kilometer med kort ståpaus vid 12. Då hade jag uppnått "bodybuilding"storlek. När jag vägde 67 gick jag Tiger leaping gorge på två dagar. Utan problem trots lång bit i terrängen, gick vilse. Med var en israel som var lite kortare och vägde 100 men det måste ha varit innan Kinaresan. Han fick allvarliga problem med vaderna.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!