Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hur mycket väger ni?


  • Beer
  • Beer
Citerar Chaan:
Citerar Beer:Citerar Szreaper:Citerar Beer:192 cm och väger 78 kg, vägde innan 82 kg innan man ryckte in i det militära. Har ingen nytta av massa dö vikt eller body bouilder fysik

82 kg på 192 cm är ju inte direkt bodybuilder-fysik. Skulle nog säga att det är under normalvikt för den längden..

Kanske lätt lite otydlig, menade inte den vikt jag vägde utan om man hade vägt typ bodybuilder vikt/ bodybuilder-fysik har man inte nytta av i det militära. Uthållighet är det som gällerHur långt kan du gå då? Mitt längsta är 16 kilometer med kort ståpaus vid 12. Då hade jag uppnått "bodybuilding"storlek. När jag vägde 67 gick jag Tiger leaping gorge på två dagar. Utan problem trots lång bit i terrängen, gick vilse. Med var en israel som var lite kortare och vägde 100 men det måste ha varit innan Kinaresan. Han fick allvarliga problem med vaderna.


Rolig historia, du skämtar antar jag..
  • 0
Svår fråga tydligen. Jag säger inte att jag är uthållig, tvärtom borde en frisk man kunna gå två mil utan paus, efter träning, en mil efter bara vardagliga promenader. Är du sämre än mig kan något vara fel. Jag försöker få ordning efter en väldigt gammal skada. Kinaresan har jag nämnt och min 50% viktuppgång har jag berättat om utförligt. Fråga på om hur vikten påverkat rörelseapparaten. Det finns utförligt beskrivet på min site, dock inte på svenska.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
186 cm, 62 kg.
Aldrig tränat på gym eller så. tänker aldrig börja med det heller
  • 0
183 cm, 95 kg, ca 22% kroppsfett. Väger lite mycket, men det mesta ligger i sexigheten. Siktar på att börja deffa om en månad.
  • 0
183 cm, 78 kg för tillfället. Har gått ner från 85 kg, huvudsakligen tack vare löpning. Tränar också en del men jag har lagt fokus på att minska fett..
Juhla Mokka pitäisi kieltää karkoituksen uhalla. -Minä
  • 0
185 cm, 68 kg. Ryggradskonturer.
"Sa ni Blue Bird kapten? Briggen Blue Bird av Hull? - Gud i himlen var är då min son? - Var är pojken kapten för vår frälsares skull? Det blev dödstyst bland männen i vrån..."
  • 0
175 cm, ca: 65 kg.
  • 0
174cm, 73 kg, och därmed är jag typ kortast på hela gr ;)
  • 0
Citerar metallica98:
174cm, 73 kg, och därmed är jag typ kortast på hela gr ;)


170cm, 70kg, så njaaa.

186, 82kg, 6,4% kroppsfett

Jo men tjena du.
One swallow does not make a summer
  • 0
176 cm och varierar alldeles för mycket i vikt. 64-68kg nånting.
Edit: Åh. Som exploatera sade: Min ryggrad syns jättetydligt. 'tis scary o.o"
  • 0
180 cm och väger 70 kg RIPPED baby
Tetrapak
  • 0
8,911 lispund.
"Angels don't wait for slowpokes."
  • 0
Citerar bullet:
183 cm, 95 kg, ca 22% kroppsfett. Väger lite mycket, men det mesta ligger i sexigheten. Siktar på att börja deffa om en månad.

En kille med 22% fett orkar inte pippa länge. Hur mycket brukar du gå ner?
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
15år-188cm-55kg
  • 0
31-179-202kg fet som fan! Arg som en björn
I've got an appetite like a war and I always hunger for more!
  • 0
19 (tjugo om ca en månad) år, 170 cm, 102 kg.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
18år, 180cm lång och väger 83Kg. Måste ta tag i träningen
"We all serve one master, one king! And his name is, Gaming! FOREVER MAY HE REIGN!" -Kevin Butler
  • 0
19 år 177 cm 69 kg. En liten kille med andra ord
"You talkin' to me?"
  • 0
Citerar Swednapper:
18år, 180cm lång och väger 83Kg. Måste ta tag i träningen


Bli tyngre eller lättare? Tränar personligen för att bli tyngre.
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Bli tyngre eller lättare? Tränar personligen för att bli tyngre.

Definitivt lättare. Har knappt tränat något alls de senaste 7 månaderna, har på den tiden gått upp 10Kg.
"We all serve one master, one king! And his name is, Gaming! FOREVER MAY HE REIGN!" -Kevin Butler
  • 0
Citerar Swednapper:
Definitivt lättare. Har knappt tränat något alls de senaste 7 månaderna, har på den tiden gått upp 10Kg.


Ah, då är det lite värre när man vet att det inte är muskler man har ökat i. Jag hade en sån sommar med all-inclusive-semester och mycket festande.
  • 0
105! Nu kan ni inte ta mig, hoppas jag. 3 kilo kvar, sen kommer jag bli accepterad av riktiga bodybuilders som en gym bro.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
179cm 55nåt kg 16 år. Har så lite fett att man kan lätt se mina revben och ryggrad.
Hockey, det är ganska puckat.
  • 0
1 cm och 7 000 000 kg.
Färska grönsaker.
  • 0
175 cm, 72 kg. Gick ner fyra kilo på en månad när jag slutade med Colan.
Gör musik.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!