Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Det DUMMASTE du har sagt till en tjej...


Detta är inget jag sagt men som hänt.
Jag hostar mycket p.g.a astma å sånt mas....så när jag precis skulle kyssa min flickvän så fick jag värsta host attacken...hon bara *...plz, sluta alla glor på oss*

Och jag tänkte bara. *Gör något själv* ...det var skit pinsamt....
  • 0
hahha ^^
  • 0
när jag gick i 2an så sa jag "du ser ut som ett troll" till en tjej som hadde flätat håret
Om du tittar i rätt riktning kan du se bakåt i tiden.
  • 0
Citerar Ricky_A:
Detta jag tänker berätta är inte kanske något som sagts utan, mer en pinsam händelse. Har ingen större aning om historiens trovärdighet.

Det var i alla fall så att en kille hade dejtat en tjej ett tag. Nu skulle kille hälsa på i tjejens lägenhet en gång. Han känner redan när han ringer på dörren hur bajsnödighan länner sig.

Han kommer in. Det kallpratas lite om allt möjligt. Tillslut kan killen inte hålla sig längre utan frågar vänligt om hon möjligtvis har en toalett i närheten. Han blir visad till ett duschdraperi som hänger i rummets hörn. Han hade tänkt på att det varit konstigt att draperiet hängt där mitt i rummet. Han går bakom och ser till sin förvåning att toan bara står där. Han kan ju inte göra något annat än att sätta sig och "klämma på". För att undvika vissa plaskljud tar han en bit papper och lindra runt handen. Han tänker fånga korven och sakta och ljudlöst lägga den i vattnet! Eftersom det är ganska trångt bakom skynket får han svårt att hålla balansen, men det går till en början bra tycker han. Han får in balansen.

När sedan första korven kommer och landar i handen tappar han plötsligt balansen. Bakom den stora duken finns inget att ta tag i så det som händer är att han faller ut. Rätt ut genom duschdraperiet med en brun illaluktande korv i handen. Till råga på allt står tjejen precis framför där han landar. Givetvis blir det så där pinsamt tyst... och vad som sedan händer vet ingen. Det förtäljer inte historien


en svensk komedi. han på toalleten får even en kondom med spott i upptryckt i arslet. hundtricket eller något sånt
Ju mer du vet, ju mer glöm du, ju mer du glöm, ju mindre vet du..
  • 0
"Sitter du här nu igen, fetto?"

Lång historia, jag lovar att det inte är så illa och elakt som det låter
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Andra Bullar:
"Sitter du här nu igen, fetto?"

Lång historia, jag lovar att det inte är så illa och elakt som det låter


jag förstår...
Om du tittar i rätt riktning kan du se bakåt i tiden.
  • 0
Citerar gamemaster3:
Citerar Andra Bullar:"Sitter du här nu igen, fetto?"

Lång historia, jag lovar att det inte är så illa och elakt som det låter

jag förstår...

jag också...
  • 0
Citerar gamemaster3:
jag förstår...

Citerar master_grand:
jag också...


Nu är jag förvirrad och vet inte om ni tror mig eller om ni tror att jag är den typen av as som säger sånt till höger och vänster
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Citerar gamemaster3:
jag förstår...


Citerar master_grand:
jag också...


Nu är jag förvirrad och vet inte om ni tror mig eller om ni tror att jag är den typen av as som säger sånt till höger och vänster


jag menar att jag har ett vist samförstånd
Om du tittar i rätt riktning kan du se bakåt i tiden.
  • 0
Citerar gamemaster3:
jag menar att jag har ett vist samförstånd


Jaha
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Hon: "Jag älskar dig."
Jag: "Ok."
Hon: "Jaha?!"


Självklart skämtade jag med min flickvän och sade bara så för att se hur hon skulle reagera. Jag garvade bara efteråt och förklarade att jag ville se hur hon skulle reagera.
I'm too old to die young now.
  • 0
En tjej förklarade i lördags på en fest varför hon kallades "kaka" eller "kakan" på vilket jag svarade "jaha, jag tänkte att det var för att du är rund" Hon var inte så vänligt inställd efter det
Fan vad bra du är på teater. Du ser ju fan död ut.
  • 0
Citerar Gimli4:
En tjej förklarade i lördags på en fest varför hon kallades "kaka" eller "kakan" på vilket jag svarade "jaha, jag tänkte att det var för att du är rund" Hon var inte så vänligt inställd efter det


Sandberg speaks from heaven: "Vi Sandbergjanzoninar livnär oss på epik. Och för att skapa epik, krävs uppoffring. Hehuhåhehehe. http://open.spotify.com/track/7ycz6sgZWp4wvF53BZVTjE GRÅT!"
  • 0
Kanske.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Kanske.


Säg aldrig kanske. Säg ja.
Sandberg speaks from heaven: "Vi Sandbergjanzoninar livnär oss på epik. Och för att skapa epik, krävs uppoffring. Hehuhåhehehe. http://open.spotify.com/track/7ycz6sgZWp4wvF53BZVTjE GRÅT!"
  • 0
Citerar Sandbergjanzoninen:
Säg aldrig kanske. Säg ja.


Jag har blivit den stora kanske-pojken i klassen. Inte alltid så roligt när man själv kan komma på skämt om det.

Tjejen - Ojsan, är det skönt när jag tar där?
Pojken -Njae, kanske. Ungefär.

We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Tjejen - Ojsan, är det skönt när jag tar där?
Pojken -Njae, kanske. Ungefär.


Hahah
Sandberg speaks from heaven: "Vi Sandbergjanzoninar livnär oss på epik. Och för att skapa epik, krävs uppoffring. Hehuhåhehehe. http://open.spotify.com/track/7ycz6sgZWp4wvF53BZVTjE GRÅT!"
  • 0
Citerar Sandbergjanzoninen:
Hahah


Tjejen - Ska vi strula?
Pojken - Kanske, eller? Njae vi får se.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Det dummaste jag sagt till en tjej:

"I'm Batman".

Iochförsig inte en tjej jag var intresserad av, men ändå. Numera skrattar jag mest när jag kommer att tänka på det.
Wham! Bam! Thank you, mercenary!
  • 0
Citerar Ezechiehl:
"I'm Batman".


"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Arrolito:
Hon: "Jag älskar dig."
Jag: "Ok."
Hon: "Jaha?!"


Självklart skämtade jag med min flickvän och sade bara så för att se hur hon skulle reagera. Jag garvade bara efteråt och förklarade att jag ville se hur hon skulle reagera.


Du är inte så smart va?
  • 0
Som tidigare nämnt, ska man nog inte säga "kanske" till någon tjej. Jag tror inte man ska säga "nej" heller. Se bara i vilka sammanhang jag lyckats få in det i.



Tjej - "Ser jag bra ut i den här?"
Kille - "Nej.. Eller va..? Kan du formulera om frågan..?"

Tjej - "Hej. Du ser ensam ut, vill du följa med hem?"
Kille - "Nej.. Eller ska jag se det som något hot?"

Tjej - "Smakade det bra?"
Kille - "Nej.. Eller ska jag ljuga?"
  • 0
Inte "Det dummaste du sagt till en kille"?
  • 0
Citerar ResidentEvilLover:
Inte "Det dummaste du sagt till en kille"?


Nej, kan du inte läsa?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!