Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tv Spel och kläder=hör det ihop?


En friskt spelande person, tycker han SOM SKEJTARNA att kläder hör till livsstilen?
Apråpo kläder, ny butik med stentuffa tryck finns. gå till http://seriusvenom.blogspot.com
  • 0
Jag brukar spela naken.
"Det där var väldigt dåligt sagt av dig, respektera vår tro för i helvete." - Jeramo
  • 0
Tv spelande och kläder hör väl inte precis ihop med varandra?
Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
  • 0
jo... det är ju kalsonger och ett linne som gäller... och så ska man inte ha duschat på 4dar
  • 0
Lägg av med din reklam nu FFS...
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0
Frack. Och inget mer.
Här sitter jag och känner in forumet.
  • 0
Citerar Roggish:
jo... det är ju kalsonger och ett linne som gäller... och så ska man inte ha duschat på 4dar


Word.
The World Is Yours
  • 0
Citerar Silverado:
Lägg av med din reklam nu FFS...

stör du dej på det?, det är ju inte precis något djävulskap att skriva, rekommendera vad man vill. Det är till för den som vill titta. Andra kan ju låta bli. Du ser ju reklam överallt, tillockmed här på forumet. Kolla åt sidorna, vänster och höger. Sorry att jag gör någon så arg.
  • 0
Citerar buzzco:
Citerar Silverado:
Lägg av med din reklam nu FFS...

stör du dej på det?, det är ju inte precis något djävulskap att skriva, rekommendera vad man vill. Det är till för den som vill titta. Andra kan ju låta bli. Du ser ju reklam överallt, tillockmed här på forumet. Kolla åt sidorna, vänster och höger. Sorry att jag gör någon så arg.


Skillnaden på reklamen på denna sidan och den smygreklamen du försöker dig på är att de riktiga reklmerna är betalda.
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0
Citerar Silverado:
Citerar buzzco:Citerar Silverado:
Lägg av med din reklam nu FFS...

stör du dej på det?, det är ju inte precis något djävulskap att skriva, rekommendera vad man vill. Det är till för den som vill titta. Andra kan ju låta bli. Du ser ju reklam överallt, tillockmed här på forumet. Kolla åt sidorna, vänster och höger. Sorry att jag gör någon så arg.

Skillnaden på reklamen på denna sidan och den smygreklamen du försöker dig på är att de riktiga reklmerna är betalda.

Helt rätt. Buzzco, ge Petter pengar...

Skämt åside, självklart kan du göra lite smygreklam, men inte på det här sättet... tror att det bara irriterar dem flesta. Skriv en kommentar om din butik i din signatur och presentation istället.
Krax.
  • 0
  • Arnc
  • Arnc
Tycker inte det finns några direkta spel kläder som man brukar hänga i. Visst det finns speltryck på t-shirtar och så men det ser jag inte konstigt i. Jag menar det finns ju playboy, barbie, spiderman med massa flera också.
"Some people are like slinkies, they dont really have a purpose, but they still bring a smile to your face when you push them down the stairs."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!