Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om dig själv


Jag är bra.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Citerar Reader:
Vilken mjukis jag har blivit sedan dess.


Du var en mjukis, men nu är du en mindre fjantig mjukis.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Jag är otroligt dålig.
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Citerar davegame:
Jag är otroligt dålig.


Ptja, du ljuger inte, det är en bra början.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Citerar Brute:
Ptja, du ljuger inte, det är en bra början.


Alla borde kräkas på mig.
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Citerar davegame:
Alla borde kräkas på mig.


Tre till fyra personer räcker väl, men alla? Sådan uppmärksamhet förtjänas inte.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Citerar Pardon:
Mina gamla meddelande är hemska, de jag skriver nu är bättre.
Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
Jag känner på mig att denna tråden kommer bli stängd inom en snar framtid. Dels på dess innehållsfattiga inlägg, men också dels för att detta inte leder någonvart.
  • 0
Jag var ännu sämre förut, mer barnsliga inlägg förut. Dessutom så såg mina avatarer väldigt barnsliga ut, vilket ledde till mer barnslighet.

Citerar Brute:
Tre till fyra personer räcker väl, men alla? Sådan uppmärksamhet förtjänas inte.


Men om man delar upp alla till 2 personer varje vecka? Då får jag ju ingen större uppmärksamhet.
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Citerar Aaandy:
Jag känner på mig att denna tråden kommer bli stängd inom en snar framtid. Dels på dess innehållsfattiga inlägg, men också dels för att detta inte leder någonvart.


Jag känner på mig att du kommer att bli avstängd inom en snar framtid. Dels på grund av dina innehållsfattiga inlägg, men också för att de inte leder någon vart.
"MOO" Because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
  • kraz
  • kraz
Ptja om ingen annan ska vara seriös så kan jag ju lika gärna haka på och säga att jag har shyssta lökar.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Jag är en trevlig martian.
  • 0
Det var egentligen bara en fyllegrej men, alltså, få inga förutfattade meningar nu men... det är ju lite som att skita. Du vet ju hur skönt det är att skita! Det var precis som det, fast tvärtom. Alltså det var som att få en hård skitkorv inkörd i anus...

Alltså jag är inte... sån egentligen, var nyfiken. Vi släpper det va?

Jag gillar strandpromenader.
Through adversity, there is redemption. With passion, fighting; I am unbroken.
  • 0
Citerar Dagnik:
Jag gillar strandpromenader.


Cool story bro
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Citerar Brute:
Cool story bro


Yup. Although, not... that... cool. Brah.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Jag är inte omtyckt. De flesta medlemmarna tyckte att jag var okej till en början. Jag tillförde inte så mycket, men jag var inte heller i vägen hela tiden, jag fällde en åsikt och försvann sedan och försvarade den aldrig. Dock hjälper jag till relativt ofta inom de områden jag kan, men sättet jag gör det på gör att jag verkar vara en dryg besserwisser.
Nu mer postar jag knappt alls, när jag gör det är det i tråden om Android. Möjligtvis något i datortråden, valfri tråd om GR eller i någon rolig bildtråd. Försöker fortfarande hjälpa till om det behövs, men fortfarande inte på något särskilt kul sätt.

2/5
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Jag är väl som jag är.
''Det är bättre att skjuta löst på mål än hårt utanför'' //Rolle Stoltz
  • 0
Hmm... Jag känner väl att jag har tappat lite intresse för forumet (vilket smittar av sig på det jag skriver). Bloggsektionen är den del som jag fortfarande finner lite underhållande och det är nog där jag kommer att fortsätta spendera min tid. Även MNC har jag börjat tycka att blivit rätt tråkigt i längden. Vill jag diskutera allt mellan himmel och jord så tycker jag faktiskt att kanalen ger mig bättre stimulans och då slipper man ju även uppdatera en sida hela tiden.

Övrigt-forumet har ju nästan helt förlorat de intressanta diskussionerna och då känner jag att det är lättare att skapa dem i min egen blogg istället för att försöka revolutionera vad som skrivs i här.
"MOO" Because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Forumet är inte roligt längre. Medlemmarna är alldeles för lika varandra, de intressantaste trådarna har haft sin tid och jag har tröttnat på att spela spel.
Den enda anledningen till att jag fortfarande loggar in är väl pågrund av gammal vana, och att det kanske skrivs någonting jag känner att jag måste kommentera. Nu finns det ju många bra sätt att få hjälp på i forumet om man undrar över någonting, så att skjuta min användare i tinningen skulle vara en dålig idé. Jag lär väl hänga kvar här ett tag till och hålla mig uppdaterad. Förra sommaren var jag i princip död, och jag lär knappast synas mera under den kommande sommaren. Livet är roligare.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Jag gillar kladdkaka
  • 0
Citerar Artillery Force:
och jag lär knappast synas mera under den kommande sommaren.


LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Jag duger, ni suger.
Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl för fasen trilla lite iallafall?
  • 0
Jag vet faktiskt inte, även fast jag var värst förra hösten stannar jag kvar som mobboffer och sitter med stämpeln i ryggen. Jag är lättretad, handlar för fort och skriver på tok för dåligt grammatiskt, samtidigt som jag väljer riktigt fel ord i fel sammanhang. Jag ser mig dock inte som allmänt dryg och för tillfället irriterar jag mig inte på minsta lilla grej, jag tror helt enkelt att jag försöker vara "vänlig".

Just nu en liten förbättring från ettan till möjligtvis en...tvåa.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Citerar marcus 5127:
Jag är väl som jag är.


Och det är bäst!
You Knöw, Just Chillin' With Mah Penguin
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!