Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

2012 - Domedagen.


Det skulle seriöst vara rätt kul att uppleva domedagen!
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Det är inget fel med att skjuta så länge rätt människor blir skjutna. / Clint Eastwood
  • 0
Fan vad kul det ska bli att plundra innan alla dör.
Inget Eko utan Drag.
  • 0
Vad skulle hända?
  • 0
såna youtube filmer är gjorda av personer med för mycket tid helt enkelt... och mayaindianerna hade nog ingen anledning att göra en kalender som räckte till år 4567... så det är nog bara ett sammanträffande...
  • 0
Citerar JonguN:
Okej? något som vi gort ett otalgånger tidigare mao, kanske detta är sista varvet innan vi sugs in i vintergatans kärna och det svartahålet som eventuellt döljer sig där.... min kalender sträcker sig till 31 Dec 2009, vad kan detta betyda?


Haha, det vore coolt!

Men nja, att vi skulle sugas in utan vidare är i stort sett omöjligt... Ett svart hål fungerar som vilken annan gravitationskälla som helst, d.v.s. saker kretsar runt den utan att sugas in (som Jorden runt Solen). För att sugas in skulle vi behöva hamna på nästan direkt kollisionskurs med hålet av någon anledning, och det känns inte troligt att det skulle hända så där i förbifarten.
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Känns so men otroligt stor hög skitsnack, inget mer.
  • 0
Citerar Powergrace:
Det skulle seriöst vara rätt kul att uppleva domedagen!


Ja precis, och efteråt så skulle jag gå runt och sälja "i survived doomsday 2012" t-shirts. Dem skulle sälja som vatten i Sahara.
Fuck yeah!
  • 0
Domedagen är nära
Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
  • 0
Har för mig att indianernas "gud" dör 2012, vilket är anledningen till att kalendern tar slut.
  • 0
Citerar Linus Ohlsson-99:
Rädda världen.
Skriva en bok.
´

ironi eller? för om nu världen skulle gå under. så lär det inte finnas någon som kommer läsa boken. Och då är et heller ingen idé att rädda jorden. För den finns ju ej mer..
All things either good or ungood
  • 0
2012 Kommer inte vara undergången. Det kommer bli en ny tidsålder man kommer inte mörka så mycket. I promise
hmmm
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dori
2012 kommer bli året då allt förvandlas till kött! Och en massa godis... Mumsi.
''The music comes straight from the heart, and speaks only to the heart'' - Rachmaninov
  • 0
2012 är som vilket annat obefintligt år som helst.
Inget Eko utan Drag.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dori
Citerar Divinity:
2012 är som vilket annat obefintligt år som helst.


Nej, fel. Det är köttets år.
''The music comes straight from the heart, and speaks only to the heart'' - Rachmaninov
  • 0
Citerar Lotus Assassin:
Citerar Toy of Joy:
"sök bara på youtube om ni vill ha mer fakta.


"


haha ;p

-Youtube, when in doubt, look no further!

Jag tror inte maya indianerna inte pallade göra en kalender längre än till år 2012. Eller så var det så att Engelskmännen kom och avbröt dem genom att skjuta ihjäl dem och kolonisera deras land. ;o
Sticks and stones may break my bones...but I doubt it.
  • 0
Citerar -Frostbite-:
Om domedagen kommer så är jag körd... big time.


Inte jag, jag kommer vara hjälten som alltid överlever.
  • 0
Bring it on!

Universum har ingen chans mot mig.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Hehe, kul att vara den enda som överlever=) Fatta vad mycket kul man skulle kunna ha egentligen! Plundra och ha sig.
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar Powergrace:
Hehe, kul att vara den enda som överlever=) Fatta vad mycket kul man skulle kunna ha egentligen! Plundra och ha sig.


Lite ensamt efter ett tag, men med en tjej är det rena drömmen. ^^
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Åh, äntligen. Jag älskar att dö.

Nä, men Jesusherregud liksom. ^^
Det är klart att det känns något... olustigt, men inte fan finns det väl någon som tror att våran lilla smutsiga jurdkaka kommer att inplodera (eller explodera, man måste ju vara öppen för möjligheter)? Nähä, det säger jag bara. Men visst, jag ska inte ligga på latsisdan. Bara supa och samlaga heeela resterande del av mitt liv. Eller ja, i alla fall tills 2012.
Vi bara dör ju så jävla mycket hela tiden.
  • 0
Jag är skiträdd
Kan jag få 2000 kr?
  • 0
Citerar Floyd:
Åh, äntligen. Jag älskar att dö.

Nä, men Jesusherregud liksom. ^^
Det är klart att det känns något... olustigt, men inte fan finns det väl någon som tror att våran lilla smutsiga jurdkaka kommer att inplodera (eller explodera, man måste ju vara öppen för möjligheter)? Nähä, det säger jag bara. Men visst, jag ska inte ligga på latsisdan. Bara supa och samlaga heeela resterande del av mitt liv. Eller ja, i alla fall tills 2012.


Heeeeeej.........!

I Know you...
Pendulum
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!