Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den stora snus tråden.


Men kan den där Angelforce gå in på något forum där han har nåt att säga istället för att komma med dumma kommentarer om det kanske tuffaste och för övrigt godaste som finns... Är du mammas pojke eller? Fröken...
We were somewhere around Barstow on the edge of the desert, when the drugs began to take hold...
  • 0
Citerar Aiklund:
Jag provocerar inte! Jag undrar om tråden inte är till för att disskutera om snusning är rätt eller fel?


Tja... Eftersom tråden verkar vara officiell så borde det vara tillåtet, men snusning är inte lika skadligt som rökning och skadar inte andra, så det finns färre argument för att det ska förbjudas.
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Citerar kallebasti:
Men kan den där Angelforce gå in på något forum där han har nåt att säga istället för att komma med dumma kommentarer om det kanske tuffaste och för övrigt godaste som finns... Är du mammas pojke eller? Fröken...


Jag har slutat!
  • 0
Citerar kallebasti:
Men kan den där Angelforce gå in på något forum där han har nåt att säga istället för att komma med dumma kommentarer om det kanske tuffaste och för övrigt godaste som finns... Är du mammas pojke eller? Fröken...



Asgarv! Klockren!
  • 0
Citerar Armyman:
Menade Angel Force

Då ber jag om förlåtelse. Men citera gärna nästa gång. Jag låter er vara nu, ni vet nog ändå redan på vilken sida jag står. God kväll.
Goats who stare at men.
  • 0
Citerar Angel Force:
Kommer du nånsin få en fru?


Haha jo då, det är inget stort bekymmer Snus är nästan dock viktigare än Quinnor, nästan.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Citerar Freddas:
Tja... Eftersom tråden verkar vara officiell så borde det vara tillåtet, men snusning är inte lika skadligt som rökning och skadar inte andra, så det finns färre argument för att det ska förbjudas.

Det skadat ändå din kropp, precis som kokain eller liknande.
Goats who stare at men.
  • 0
Haha javisst det är precis som kokain(ironi)
  • 0
Citerar kallebasti:
Men kan den där Angelforce gå in på något forum där han har nåt att säga istället för att komma med dumma kommentarer om det kanske tuffaste och för övrigt godaste som finns... Är du mammas pojke eller? Fröken...


Och vem tusan är du som vågar brottas med geniet?
Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
  • 0
Citerar Aiklund:
Det skadat ändå din kropp, precis som kokain eller liknande.


Ja, men då kan vi väl förbjuda allt utom sallad och bönor så blir du väl nöjd.
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Angel force dra åt skogen emo unge du lyssnar på fuckin linkin park. I eat linkin park fans for breakfast! som arnold skulle sagt.
  • 0
Citerar Armyman:
Angel force dra åt skogen emo unge du lyssnar på fuckin linkin park. I eat linkin park fans for breakfast! som arnold skulle sagt.


Fördomsfulle fjant! Linkin Park är inte ens emo-musik. MCR är emo musik
Ta det i tråden om emos istället för det var meningen att vi skulle snacka snus i den här tråden va?
Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
  • 0
Citerar Armyman:
Haha javisst det är precis som kokain(ironi)

Jag har aldrig sagt att det är precis som kokain, det skadar kroppen. Precis som kokain.
Goats who stare at men.
  • 0
Citerar Aiklund:
Jag har aldrig sagt att det är precis som kokain, det skadar kroppen. Precis som kokain.


Det gör också alkohol, godis, fet mat, rött kött osv. Att man ska förbjuda alla dessa är inte möjligt och någonstans måste gränsen gå.

För övrigt är jag för legalisering av en mängd illegala preparat... Det hör dock inte hemma i den här tråden, men så att du vet var jag står.
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Okej, alltså en tråd för snus. Amen snus är ju jättegott alltså! Det godaste som finns i hela världen! Arsenik, kadmium, bly, radioaktivt polonium, aromatiska kolväten, formaldehyd och nitrosaminer är ju jättegott och jag älskar ju högt blodtryck som kan leda till hjärtinfarkt. Det är ju jättetrevligt för då kan man ju bli invalid och då får man ju ligga och slappa i sängen och aldrig komma ut. Och då kan ju ens assistent gå och köpa snus åt en. Då behöver man ju inte gå ut. Å så skönt alltså. Vet du vad jag ska göra nu? Jo, jag ska ta en hel jädra låda snus och trycka upp i gommen och sen ska jag gå ut och ragga och dra över nåra tjejer va, och sedan så ska vi snuska med snuset i sängen. Fy fasiken så gott!
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Citerar Freddas:
För övrigt är jag för legalisering av en mängd illegala preparat... Det hör dock inte hemma i den här tråden, men så att du vet var jag står.


Agreed
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Citerar Freddas:
Det gör också alkohol, godis, fet mat, rött kött osv. Att man ska förbjuda alla dessa är inte möjligt och någonstans måste gränsen gå.

Jag tycker nog inte att man kan se rött kött på samma grad som snus. Man kanske borde förbjuda alkohol också, och fet mat/godis för feta människor. Sen kan man ju se det på ett annat vis: Är man så dum att man börjar knarka så får man skylla sig själv, ligalisera alla droger.
Goats who stare at men.
  • 0
Rösti -

Smileyn säger allt.
  • 0
Citerar Rösti:
Okej, alltså en tråd för snus. Amen snus är ju jättegott alltså! Det godaste som finns i hela världen! Arsenik, kadmium, bly, radioaktivt polonium, aromatiska kolväten, formaldehyd och nitrosaminer är ju jättegott och jag älskar ju högt blodtryck som kan leda till hjärtinfarkt. Det är ju jättetrevligt för då kan man ju bli invalid och då får man ju ligga och slappa i sängen och aldrig komma ut. Och då kan ju ens assistent gå och köpa snus åt en. Då behöver man ju inte gå ut. Å så skönt alltså. Vet du vad jag ska göra nu? Jo, jag ska ta en hel jädra låda snus och trycka upp i gommen och sen ska jag gå ut och ragga och dra över nåra tjejer va, och sedan så ska vi snuska med snuset i sängen. Fy fasiken så gott!


Det lät ju helt underbart... xD
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Body...wanna feel my body?
Body... (baby) such a thrill my body
Body... wanna touch my body?
Body... (baby) it's too much my body
Body, check it out my body, body.
Don't you doubt my body, body.
talkin' bout my body, body,
check it out my body
Every man wants to be a macho macho man
to have the kind of body, always in demand
Jogging in the mornings, go man go
works out in the health spa, muscles glow
You can best believe that, he's a macho man
ready to get down with, anyone he can
Hey! Hey! Hey, hey, hey!
Macho, macho man (macho man)
I've got to be, a macho man (I've got to be a)
Macho, macho man, yeah
I've got to be a macho! Ow....
Macho, macho man, yeah
I've got to be, a macho man
[ Lyrics found at www.mp3lyrics.org/aqK ]
Macho, macho man (yeah, yeah)
I've got to be a macho!
Body, its so hot, my body,
Body, love to pop my body,
Body, love to please my body,
Body, don't you tease my body,
Body, you'll adore my body,
Body, come explore my body,
Body, made by God, my body,
Body, it's so good, my body
You can tell a macho, he has a funky walk
his western shirts and
leather, always look so boss
Funky with his body, he's a king
call him Mister Eagle, dig his chains
You can best believe that, he's a macho man
He likes to be the leader, he
never dresses grand
Hey! Hey! Hey, hey, hey!
Macho, macho man (macho man)
I've got to be, a macho man (I've got to be a)
Macho, macho man, yeah
I've got to be a macho! All right
Macho, macho man, yeah, yeah
I've got to be, a macho man
Macho, macho man
I've got to be a macho! All right
  • 0
Citerar Aiklund:
Jag tycker nog inte att man kan se rött kött på samma grad som snus. Man kanske borde förbjuda alkohol också, och fet mat/godis för feta människor


Vill du verkligen leva i ett så kontrollerat land?

Citerar Aiklund:
Är man så dum att man börjar knarka så får man skylla sig själv, ligalisera alla droger.


Även fast det inte hör hemma här så måste jag svara på det. För du verkar inte veta att alkohol är en av de droger som skadar kroppen absolut mest sett till hur hög berusning du får ut.
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Citerar Freddas:
Även fast det inte hör hemma här så måste jag svara på det. För du verkar inte veta att alkohol är en av de droger som skadar kroppen absolut mest sett till hur hög berusning du får ut.

Det vet jag mycket väl. Därför borde kanske just alkohol förbjudas.

Citerar Freddas:
Vill du verkligen leva i ett så kontrollerat land?

Jag ser inga problem med att feta människor inte får äta fet mat eller godis, och alkohol klarar jag mig mycket väl utan. Så ja, det kanske jag vill.
Goats who stare at men.
  • 0
Citerar Aiklund:
Jag ser inga problem med att feta människor inte får äta fet mat eller godis, och alkohol klarar jag mig mycket väl utan. Så ja, det kanske jag vill.


Jag tror att du är ganska ensam där... Dina idéer låtar lite väl magstarka och fascistiska. Men visst, om det är så du vill ha det så antar jag att jag inte har mer att säga.
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Citerar Aiklund:
Snus är vidrigt och borde förbjudas. Likaså rökning.


naiv??
  • 0
Citerar Roggish:
Citerar Aiklund nus är vidrigt och borde förbjudas. Likaså rökning.

naiv??

Jag är naiv för att jag jag inte ser meningen med att trycka sig full med gift?

Citerar Freddas:
Citerar Aiklund:Jag ser inga problem med att feta människor inte får äta fet mat eller godis, och alkohol klarar jag mig mycket väl utan. Så ja, det kanske jag vill.

Jag tror att du är ganska ensam där... Dina idéer låtar lite väl magstarka och fascistiska. Men visst, om det är så du vill ha det så antar jag att jag inte har mer att säga.

Jag känner att du är lite lätt irriterad på mig, likaså resten av denna tråd. Så jag drar mig tillbaka. God kväll.
Goats who stare at men.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!